Iddmartin rs schreef:woar binne de foto's nou

Iddmartin rs schreef:woar binne de foto's nou
piet pado GTT schreef:haha rtc toertocht???leek meer op een rally race!!! tsjonge jonge wat scheuren die gekken zeg!! maar was wel lachen!! volgend jaar weer!!
ik reed achter olijnsma en martin rs?? of was dit robert?? en achter een erg mooie clio aan en later sloot er in de middle of nowhere nog een clio aan.. de navigator maakte pictures.. en gaat die gene die die foto's heeft gemaakt die foto's ook online zetten??? ben wel benieuwd naar die action pictures!!![]()
groeten van piet
Ook aan de andere kant gekeken? ze zijn niet zo breed heOlijnsma schreef: Hoe kwam je erbij dat we hard reden??
--Eerlijk gezegd, vind ik die 5 van je met 95 pk toch iets tegenvallen, ik was je een paar keer kwijt in de spiegel.
Je had wel een mooie drempelrijstijlpeter5GTTurbo schreef:Kras over de gehele lengte van m`n uitlaat.
Olijnsma schreef:piet pado GTT schreef:haha rtc toertocht???leek meer op een rally race!!! tsjonge jonge wat scheuren die gekken zeg!! maar was wel lachen!! volgend jaar weer!!
ik reed achter olijnsma en martin rs?? of was dit robert?? en achter een erg mooie clio aan en later sloot er in de middle of nowhere nog een clio aan.. de navigator maakte pictures.. en gaat die gene die die foto's heeft gemaakt die foto's ook online zetten??? ben wel benieuwd naar die action pictures!!![]()
groeten van piet
Juiste mensen in volgorde in de rij:
Olijnsma- Clio II
Edwin- 19 Cabrio
Gerard- Clio 16v
en dan jij,
Hoe kwam je erbij dat we hard reden??
--Eerlijk gezegd, vind ik die 5 van je met 95 pk toch iets tegenvallen, ik was je een paar keer kwijt in de spiegel.
Dat was ik, en we hebben filmpjes gemaaktpiet pado GTT schreef:haha rtc toertocht???leek meer op een rally race!!! tsjonge jonge wat scheuren die gekken zeg!! maar was wel lachen!! volgend jaar weer!!
groeten van piet
zet je die filmpjes ook misschien nog online?Marcel B. schreef:Dat was ik, en we hebben filmpjes gemaaktpiet pado GTT schreef:haha rtc toertocht???leek meer op een rally race!!! tsjonge jonge wat scheuren die gekken zeg!! maar was wel lachen!! volgend jaar weer!!
groeten van piet
Zijn best leuk geworden, en af en toe was het echt gekkenwerk
Ik haat die klere drempels, en ja zo schuin mogelijk nemen dan gaat het het best.Martijn *Baccara* schreef:Je had wel een mooie drempelrijstijlpeter5GTTurbo schreef:Kras over de gehele lengte van m`n uitlaat.
De eerste keer vroeg ik me af of je op de drempel in wilde gaan halen....
Chris schreef:Gister was ik te gaar om een langere reply te geven..Chris schreef:Heren van de organisatie, bedankt voor de geslaagde dag!![]()
De tocht was erg gaaf, mooie wegen, leuke dorpjes, raar taaltje.
Zekers het treffen met de Alpine Club was erg gaaf, ik zal vanavond nog wat foto's posten.
Ook was het erg leuk dat de tocht kruistten met die van CAR(Klassieke Renault Club). Overal kwam je oude Renaultjes tegen, van 4CV tot Dauphine tot Caravelle tot R12 tot een oer 5je uit 1973!!
Helaas heb ik het tweede deel van de route niet kunnen rijden.
Vanaf de eerste stop moesten we plaatsnamen gaan volgen totdat je op een kruising kwam met de N 900 nog wat.
Het plaatsnamen volgen luktte aardig, ik ben uiteindelijk samen met Ivo in het centrum van Dokkum uitgekomen, maar we hebben het punt waar de tweede route zou beginnen, op die N900 weg nooit kunnen vinden.
Toen ben ik maar via mijn eigen route gereden: Dokkum-Kollum-Leeuwarden-Heereveen-Joure. En toen waren we weer op het eindpunt.
Ik en Ger hebben een leuke dag gehad, leuk groeppie in een mooie omgeving.
De terugweg heb ik samen met Ivo gereden via de Afsluitdijk.
Op de Ring A10 was het nog ff schrikken, in de bocht naar de A2 stond het ineens stil, dat was ff glijden met die 5jes... Ik schrok me rot...
Mijn koelfan deed het niet, dus de temp liep gelijk op, maar gelukkig was de vluchtstrook leeg en henb ik die maar bereden om mijn temp niet op te laten lopen.
Ik ben toen binnendoor bij Schiphol uitgekomen, en Ivo reed via Utrecht. Later die avond hebben we gezamelijk gegeten in Zwammerdam.
Vanavond zal ik nog een zooitje foto's in de gallery zetten.
Organisatie(Martin, Erik, Robert, Sanne) nogmaals bedankt voor deze leuke dag, misschien de volgende keer ergens een controlepost?! of heb ik die gemist?!
Nee, ik vond het niet goed georganiseerd. De toertocht was wel gaaf, daar ben ik het mee eens. Ook goed weergegeven hoe je moest rijden, ik kwam uiteindelijk bij het restaurant aan met een afwijking van 4 kilometer. Maar dit was ook omdat ik soms heen en weer reed om een fotootje te maken.Olijnsma schreef:[img]foto%20van%20alpine[/img]
[img]foto%20van%20nog%20een%20alpine[/img]
[img]foto%20van%20nog%20meer%20alpines[/img]
[img]foto%20van%20vet%20gave%20alpine[/img]
[img]foto%20van%20veel%20alpines[/img]
[img]foto%20van%20veel%20vet%20gave%20alpines[/img]
[NO_IMG]DoubleYou's Express o.i.d.[/NO_IMG]
Al je sigtseeing Fryslán foto's?Joost (DoubleYou) schreef:Nee, ik vond het niet goed georganiseerd. De toertocht was wel gaaf, daar ben ik het mee eens. Ook goed weergegeven hoe je moest rijden, ik kwam uiteindelijk bij het restaurant aan met een afwijking van 4 kilometer. Maar dit was ook omdat ik soms heen en weer reed om een fotootje te maken.Olijnsma schreef:[img]foto%20van%20alpine[/img]
[img]foto%20van%20nog%20een%20alpine[/img]
[img]foto%20van%20nog%20meer%20alpines[/img]
[img]foto%20van%20vet%20gave%20alpine[/img]
[img]foto%20van%20veel%20alpines[/img]
[img]foto%20van%20veel%20vet%20gave%20alpines[/img]
[NO_IMG]DoubleYou's Express o.i.d.[/NO_IMG]
Maargoed, ik heb dus al die alpines gemist, en kwam aan toen er nog maar 3 rtc-ers waren, waarvan er 2 weggingen. Kan ook niet anders, ik reed in een voor rtc-termen langzame auto, hield me aan de snelheidsregels (nou ja, voornamelijk, soms 10 km harder), en genoot van de omgeving, maakte wat foto's en slingerde heerlijk rond door de mooie wind die daar waait.
Mijn conclusie is dat de toertocht veel te lang was, ik heb het hele laatste gedeelte overgeslagen. In Dokkum kwam ik aan om 15:30, ben toen maar via snelweg naar de Mac in Joure gegaan. Daar aangekomen ging zowat iedereen weg of waren er al een heleboel weg. In het begin bij de start ging de organisatie al weg, op 1man 1vrouw na. Binnen werden we niet opgehaald en zaten we allen te wachten tot we opgehaald werden, uiteindelijk, toen het begin al een uur weg was, werden we opgehaald en konden we in rij gaan staan.
Maargoed, na dit afzeikverhaal moet ik toch wel m'n complimenten geven aan diegenen die de route hebben uitgezet en daar veel tijd in hebben gestoken. Maar het kon beter
Ik ga nu even een nieuwe post met al mijn foto's maken.
Tja, het had leuk geweest als je erbij was. Hadden we een 5ie extra gehad voor de foto's op de dijk.Alleycat schreef:Chris schreef:Gister was ik te gaar om een langere reply te geven..Chris schreef:Heren van de organisatie, bedankt voor de geslaagde dag!![]()
Zekers het treffen met de Alpine Club was erg gaaf, ik zal vanavond nog wat foto's posten.
Ook was het erg leuk dat de tocht kruistten met die van CAR(Klassieke Renault Club). Overal kwam je oude Renaultjes tegen, van 4CV tot Dauphine tot Caravelle tot R12 tot een oer 5je uit 1973!!
Vanaf de eerste stop moesten we plaatsnamen gaan volgen totdat je op een kruising kwam met de N 900 nog wat.
Het plaatsnamen volgen luktte aardig, ik ben uiteindelijk samen met Ivo in het centrum van Dokkum uitgekomen, maar we hebben het punt waar de tweede route zou beginnen, op die N900 weg nooit kunnen vinden.
Toen ben ik maar via mijn eigen route gereden: Dokkum-Kollum-Leeuwarden-Heereveen-Joure. En toen waren we weer op het eindpunt.
Op de Ring A10 was het nog ff schrikken, in de bocht naar de A2 stond het ineens stil, dat was ff glijden met die 5jes... Ik schrok me rot...
Mijn koelfan deed het niet, dus de temp liep gelijk op, maar gelukkig was de vluchtstrook leeg en henb ik die maar bereden om mijn temp niet op te laten lopen.
Ik ben toen binnendoor bij Schiphol uitgekomen, en Ivo reed via Utrecht. Later die avond hebben we gezamelijk gegeten in Zwammerdam.
Organisatie(Martin, Erik, Robert, Sanne) nogmaals bedankt voor deze leuke dag, misschien de volgende keer ergens een controlepost?! of heb ik die gemist?!
Had ik dat geweten zeg!!!!!!!
Ben helemaal verkeerd gereden en tot twee keer toe terug naar Joure gereden, omdat ik de route naar de Afsluitdijk niet wist...
Dit deden wij ook, en we waren nu niet echt langzamer als andere deelnemers. Daarnaast hebben we ook nog stilgestaan op het nu al beroemde zandpad (hierop was de bekende leus wel van toepassing; Vroegah...).Joost (DoubleYou) schreef: hield me aan de snelheidsregels (nou ja, voornamelijk, soms 10 km harder)
dus ook die van mijn rode gebakjeChris schreef:Tja, het had leuk geweest als je erbij was. Hadden we een 5ie extra gehad voor de foto's op de dijk.Alleycat schreef:Chris schreef:Gister was ik te gaar om een langere reply te geven..Chris schreef:Heren van de organisatie, bedankt voor de geslaagde dag!![]()
Had ik dat geweten zeg!!!!!!!
Ben helemaal verkeerd gereden en tot twee keer toe terug naar Joure gereden, omdat ik de route naar de Afsluitdijk niet wist...
Vroeger stond Amsterdam bij de rotonde van Joure op twee manieren aangegeven:
- Via Lelystad.
- Via de Afsluitdijk.
Sinds kort hebben ze de route Afsluitdijk van de borden gehaald, en kom je er inderdaad bijna niet achter hoe je dan moet rijden.
Er staan wat foto's in de meeting gallery, helaas zijn twintig andere foto's door een niet verklaarbare reden verpest..
Hier ben ik 't niet helemaal mee eens;Joost (DoubleYou) schreef:Nee, ik vond het niet goed georganiseerd. De toertocht was wel gaaf, daar ben ik het mee eens. Blablabla....
....Mijn conclusie is dat de toertocht veel te lang was, ik heb het hele laatste gedeelte overgeslagen. In Dokkum kwam ik aan om 15:30, ben toen maar via snelweg naar de Mac in Joure gegaan. Daar aangekomen ging zowat iedereen weg of waren er al een heleboel weg. In het begin bij de start ging de organisatie al weg, op 1man 1vrouw na. Binnen werden we niet opgehaald en zaten we allen te wachten tot we opgehaald werden, uiteindelijk, toen het begin al een uur weg was, werden we opgehaald en konden we in rij gaan staan.