Plus ik zal wel iets achterop moeten hebben, tis nu zo kaal

de hoe?Erik (Schepjes) schreef:ditch the bitch
Weg met die spoilertErik Olijnsma schreef:de hoe?Erik (Schepjes) schreef:ditch the bitch
Chris@R5 schreef:Een nette AX-spoiler als je dan toch in die geest wil blijven![]()
.
Staat wel bij mij op de planning
P@TB@D schreef:mooi hoor, wist je btw dat een alminium spoiler verboden is?
Het zijn scherp uitstekende delen en je kan hiervoor dus een prent krijgen.
Effe ter info
tekst van 20 september vorig jaarSteven schreef:Jahoor, alsof Erik de spoilerrandjes vlijmscherp heeft geslepen
ff fietsers onthoofden?
Maargoed, die regel is weer lekker ruim, maar tis met name bedoelt dat niet iedereen zonder bumper gaat rijden enzo.
Ik heb geen blindering hoorBouw schreef:Nee Steven je ziet gewoon de hoeveelheid blindering minder dan het overig verkeer. Thats the point. Dat kan net voldoende zijn om mijn dochter te laat te zien en haar het licht uit de ogen te rijden. Daarom willen wij in Nederland van die geblindeerde ruiten af. Het is gewoon harstikke onveilig snappie??
Wie is wij?Bouw schreef:Nee Steven je ziet gewoon de hoeveelheid blindering minder dan het overig verkeer. Thats the point. Dat kan net voldoende zijn om mijn dochter te laat te zien en haar het licht uit de ogen te rijden. Daarom willen wij in Nederland van die geblindeerde ruiten af. Het is gewoon harstikke onveilig snappie??
hoe zit dat nou? mogen ze nu nou niet buiten de breedte van de hele carrosserie steken? of dat gedeelte waar ze vast zitten.Bouw schreef:Eric in het noorden valt het niet mee hoor.
Het is landelijk beleid. Voor zowel spoilers als blindering.
By the way die van jou valt nog mee kwa uitsteken.
ik ook, alleen valt er bij de coupé niets te zienBouw schreef:Ik kijk ook regelmatig door mijn zijruiten en zij- achterruiten.