ACT : Formule 1 Deel I
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
allemaal homo's met al die hulpmiddelenMerijn schreef:Ik denk serieus dat nog geen 10% van het huidige veld dit zou kunnen... Maar misschien vergis ik me.
lauda heeft toch gezegd dat zelfs een aap in een huidige formule 1 wagen kan rijden

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Lauda kan zelf niet eens in de Jaguar van een paar jaar geleden rijden, dus die heeft geen recht van spreken. Ik denk dat het fysiek wel zwaarder is dan vroeger, vooral het bochtenwerk, maar het is niet meer wat het geweest is. Het rijden is niet zo speciaal meer, want 'alles' wordt gecorrigeerd.
huh?Luco/Alpine-racer schreef:dat was echt en kutstreek met 300+ iemand in het gras drukkenRiël Notermans schreef:Riël Notermans schreef:.
Maar, opwarmertje voor komend weekend?
http://www.youtube.com/watch?v=GAmbIdwcmSo
Ik heb me hier ook al eens verkeken, maar de camera verspringt naar de wagen van Zonta

Je hebt de ronde voor de inhaalactie zeker niet gezien! Ontzettende paardelul dat het is...Riël Notermans schreef:huh?Luco/Alpine-racer schreef:dat was echt en kutstreek met 300+ iemand in het gras drukkenRiël Notermans schreef:Riël Notermans schreef:.
Maar, opwarmertje voor komend weekend?
http://www.youtube.com/watch?v=GAmbIdwcmSo
Ik heb me hier ook al eens verkeken, maar de camera verspringt naar de wagen van Zonta
Oh dat stukje 
Ja ik was eerder de kluts kwijt op t eind

Ja ik was eerder de kluts kwijt op t eind

-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
ja die Zonta...whe he he die word toch voorbij gereden...
Zondebok
Die verklaring zou echter wel eens de doodsteek voor McLaren geweest kunnen zijn. In de motivatie bij de uitspraak zegt de World Motor Sport Council (WMSC) namelijk: "het is hoogst opmerkelijk dat een dergelijke belangrijke beslissing door een testrijder genomen zou worden."
"Tevens is niet duidelijk waarom De la Rosa informatie die hij naar eigen zeggen als onbruikbaar beschouwt, dagen later toch nog uitgebreid bespreekt met Fernando Alonso", aldus de WMSC, die McLaren ervan verdenkt De la Rosa als zondebok te gebruiken.

Zondebok
Die verklaring zou echter wel eens de doodsteek voor McLaren geweest kunnen zijn. In de motivatie bij de uitspraak zegt de World Motor Sport Council (WMSC) namelijk: "het is hoogst opmerkelijk dat een dergelijke belangrijke beslissing door een testrijder genomen zou worden."
"Tevens is niet duidelijk waarom De la Rosa informatie die hij naar eigen zeggen als onbruikbaar beschouwt, dagen later toch nog uitgebreid bespreekt met Fernando Alonso", aldus de WMSC, die McLaren ervan verdenkt De la Rosa als zondebok te gebruiken.

-
- Contacteer:
Stoddart: "Mosley ruïneert de Formule 1"
14 september 2007
Voormalig Formule 1-teambaas Paul Stoddart vindt dat de internationale autosportbond FIA de Formule 1 zware schade heeft toegebracht door McLaren uit het constructeurskampioenschap te zetten en het team een recordboete op te leggen van 100 miljoen dollar. Stoddart verdenkt FIA-president Max Mosley er bovendien van een persoonlijke wrok te koesteren tegen McLaren-teambaas Ron Dennis.
Stoddart, nu teambaas van Champ Car-team Minardi Team USA, zei volgens Australian Associated Press: "De afkorting FIA staat zeker voor 'Ferrari International Assistance'. Keer op keer laat zij zien aan de kant van Ferrari te staan. De FIA helpt Ferrari constant. Het enige verschil met vroeger is dat het de laatste tijd zo opzichtig gebeurt, dat zelfs een blinde het ziet. Dit is enorm schadelijk voor de sport. Het publiek raakt gefrustreerd over de mate waarin de sport wordt gemanipuleerd."
"Mosley heeft een grotere hekel aan Dennis dan aan mij", vermoedt Stoddart, die gedurende zijn Formule 1-tijd regelmatig in de clinch lag met Mosley.
Ik ben het al jaaaaaren eens met Paul !!!!
14 september 2007
Voormalig Formule 1-teambaas Paul Stoddart vindt dat de internationale autosportbond FIA de Formule 1 zware schade heeft toegebracht door McLaren uit het constructeurskampioenschap te zetten en het team een recordboete op te leggen van 100 miljoen dollar. Stoddart verdenkt FIA-president Max Mosley er bovendien van een persoonlijke wrok te koesteren tegen McLaren-teambaas Ron Dennis.
Stoddart, nu teambaas van Champ Car-team Minardi Team USA, zei volgens Australian Associated Press: "De afkorting FIA staat zeker voor 'Ferrari International Assistance'. Keer op keer laat zij zien aan de kant van Ferrari te staan. De FIA helpt Ferrari constant. Het enige verschil met vroeger is dat het de laatste tijd zo opzichtig gebeurt, dat zelfs een blinde het ziet. Dit is enorm schadelijk voor de sport. Het publiek raakt gefrustreerd over de mate waarin de sport wordt gemanipuleerd."
"Mosley heeft een grotere hekel aan Dennis dan aan mij", vermoedt Stoddart, die gedurende zijn Formule 1-tijd regelmatig in de clinch lag met Mosley.
Ik ben het al jaaaaaren eens met Paul !!!!
ja precies, ze zijn ook al jaren de lieverdjes van Bernie. Vind het zielig als je ZO aan een constructeurstitel moet komen...................Marcel schreef:De afkorting FIA staat zeker voor 'Ferrari International Assistance'.
-
- Contacteer:
Maar de een zijn dood is de ander zijn brood. Op deze manier haalt Renault wel de doelstelling die voor dit jaar gesteld is...
Alle gekheid op een stokje, Ferrari krijgt het toch weer voor elkaar, wat zullen ze blij zijn en een feestje bouwen als ze 'het kampioenschap' binnenhalen.
Kimi heeft geen McLaren gegevens meegenomen, net zoals Alonso dat niet gedaan heeft en Webber.
Al die mannen die overstappen in het nieuwe seizoen doen dat toch, lijkt me niet meer dan normaal.
Alle gekheid op een stokje, Ferrari krijgt het toch weer voor elkaar, wat zullen ze blij zijn en een feestje bouwen als ze 'het kampioenschap' binnenhalen.

Kimi heeft geen McLaren gegevens meegenomen, net zoals Alonso dat niet gedaan heeft en Webber.
Al die mannen die overstappen in het nieuwe seizoen doen dat toch, lijkt me niet meer dan normaal.
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
ferrari zal het wel weer als iets groots gaan vieren ja, terwijl het eigenlijk gewoon een mislukt seizoen dreigde te worden!
-
- Über-Spammer
ik heb ooit een oude video gekocht waar die beelden nog opstaan. echt geweldig. zelfs pescarolo komt er nog in voor

-
- Über-Spammer
tis en blijft een fiat he
dat ze gewoon een auto bouwen die snel is, ipv anderen uit te schakelen
ik vind die italianen geen tifosi maar maffiaosi

dat ze gewoon een auto bouwen die snel is, ipv anderen uit te schakelen

ik vind die italianen geen tifosi maar maffiaosi

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja het bleef alleen maar 1 uur heel en dan werd het weggepleurdArno17 schreef:Ja, zoals al eens eerder gemeld, dat waren nog eens tijden en de turbodruk waar mee men werkte.
Heb gehoord van 4 a 5 bar was niet vreemd, daar kan menig 5je hier nog een puntje aan zuigen...

-
- Über-Spammer
die renaults gingen niet eens een uurLuco/Alpine-racer schreef:ja het bleef alleen maar 1 uur heel en dan werd het weggepleurdArno17 schreef:Ja, zoals al eens eerder gemeld, dat waren nog eens tijden en de turbodruk waar mee men werkte.
Heb gehoord van 4 a 5 bar was niet vreemd, daar kan menig 5je hier nog een puntje aan zuigen...![]()
![]()

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
hij is weer een punt ingelopen op hamilton 

Vind ik een beetje overdreven, hamilton moest er zo nodig persé langs, en alonso moet doordat ie vol op te gas zit die lijn wel ruim nemen.Merijn schreef:Alonso begint een beetje de Schumacher uit te hangen...
Bovendien zou ik dit soort akties juist wél doen als ik mijn wereldtitel wilde behouden. En het laat zien dat Alonso hier toch de betere coureur is (en hamilton wél foutjes maakt zoals vlak voor t eind, als ie in de gaten krijgt dat ie verlies, in tegenstelling tot Alonso, die technisch denk ik de beste coureur van t veld is).
Alonso voor wereldkampioen! Go for it

Nah, ik ben het weer oneens met je. Het is dat daar een lap asfalt ligt en het dus wel goed komt met Hamilton, maar hij zit er gewoon ruim naast en ik ben meer van het principe 'live and let live', als het om dit soort acties gaat. Zo heeft Alonso dat voorheen ook altijd gedaan, maar net zoals Schumacher gaat hij smerige acties doen wanneer het moeilijk wordt. En ja, wat is daarbij geoorloofd, dat is de vraag. Ik vind dat hij dit niet nodig zou moeten hebben om de winst te pakken. Versla je rivaal fair and square op de baan en doe het niet op deze manier. Ik ben altijd onder de indruk geweest van Nando, maar als het zo moet, dan hoeft het van mij niet zo.
Ik ben het ook niet met je eens dat hij die bocht zó ruim had moeten nemen. Dat deed hij met een reden, no doubt... Maar goed, zijn actie in Eau Rouge maakte natuurlijk wel wat goed. Hij heeft nog steeds een erg groot hart!
Ik moet overigens hierbij wel opmerken dat wanneer hij dit bij Schumacher gedaan had, ik het hoogstwaarschijnlijk schitterend had gevonden.
Er zijn trouwens steeds sterkere geruchten dat Fernando Alonso geprobeerd heeft om Ron Dennis onder druk te zetten om 1e rijder binnen het team te worden, door hem te confronteren met mailwisselingen in de spionage-zaak, waarbij Ron Dennis aan het kortste eind zou trekken. Het schijnt zo te zijn, dat Dennis daarom zelf met de informatie naar buiten is gekomen. Maar wat ervan waar is weten niet veel mensen, denk ik.
Ik ben het ook niet met je eens dat hij die bocht zó ruim had moeten nemen. Dat deed hij met een reden, no doubt... Maar goed, zijn actie in Eau Rouge maakte natuurlijk wel wat goed. Hij heeft nog steeds een erg groot hart!

Ik moet overigens hierbij wel opmerken dat wanneer hij dit bij Schumacher gedaan had, ik het hoogstwaarschijnlijk schitterend had gevonden.

Er zijn trouwens steeds sterkere geruchten dat Fernando Alonso geprobeerd heeft om Ron Dennis onder druk te zetten om 1e rijder binnen het team te worden, door hem te confronteren met mailwisselingen in de spionage-zaak, waarbij Ron Dennis aan het kortste eind zou trekken. Het schijnt zo te zijn, dat Dennis daarom zelf met de informatie naar buiten is gekomen. Maar wat ervan waar is weten niet veel mensen, denk ik.

-
- Contacteer:

Ferrari kampioen geworden bij de constructeurs: Hoera!!!

Vorige week pakte een 1-stop goed uit, joh denken ze bij Renault dat gaan we ook doen...

En dan zeg ik over Fisichella maar helemaal niks meer, na 5 bochten lag ie er al af.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
lag aan zijn auto hoor, wel opletten heDuupke (Ronald) schreef:
En dan zeg ik over Fisichella maar helemaal niks meer, na 5 bochten lag ie er al af.

-
- Contacteer:
Fuck, dat weet je toch als je vanuit de pits start...
Hij rijdt nu al zolang mee en vergeet even dat zijn remmen koud zijn en zijn tank tot de nok is afgetankt.

Hij rijdt nu al zolang mee en vergeet even dat zijn remmen koud zijn en zijn tank tot de nok is afgetankt.

-
- Contacteer:
Luco/Alpine-racer schreef:lag aan zijn auto hoor, wel opletten heDuupke (Ronald) schreef:
En dan zeg ik over Fisichella maar helemaal niks meer, na 5 bochten lag ie er al af.![]()
Daar ligt het bij Fisi altijd aan. Hij moet de hand eens in eigen boezem steken. Of lekker stoppen.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
???????Duupke (Ronald) schreef:Fuck, dat weet je toch als je vanuit de pits start...
Hij rijdt nu al zolang mee en vergeet even dat zijn remmen koud zijn en zijn tank tot de nok is afgetankt.![]()
![]()
volgens mij ging zijn auto stuk
-
- Contacteer:
Hij ging eraf in bocht 5, ramde de bandenstapels en reed een pushrod krom. Daarom kwam ie naar binnen.Luco/Alpine-racer schreef:???????Duupke (Ronald) schreef:Fuck, dat weet je toch als je vanuit de pits start...
Hij rijdt nu al zolang mee en vergeet even dat zijn remmen koud zijn en zijn tank tot de nok is afgetankt.![]()
![]()

-
- Contacteer:
RenaultF1.com schreef:What happened to Giancarlo?
He went off in corner no.5 and broke a pushrod. So it was all over for him. His brakes were cold and the car had a heavy fuel load on board.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ow dan heb ik ff niet op zitten lettenDuupke (Ronald) schreef:Hij ging eraf in bocht 5, ramde de bandenstapels en reed een pushrod krom. Daarom kwam ie naar binnen.Luco/Alpine-racer schreef:???????Duupke (Ronald) schreef:Fuck, dat weet je toch als je vanuit de pits start...
![]()

-
- Contacteer:
Is niet in beeld geweest, Luco.