ACT: Twingo I
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
nee jacco, je reed max 155 gister 

Als het een zwarte was die heel erg uitgebouwd is dan zou het de ex-twingo van Roeland geweest kunnen zijn.DxRsd schreef:ging gister naar Masters of hardcore kom ik onderweg een twingo met meguiars sticker achter op z'n raam zit hij toevallig hier op het forum???
ik kwam vanuit breda richting den bosch
zou iig wel leuk zijn
niet echt, dat is waar de foto's moeten staanJacco Osté schreef:Heel bijzondertut schreef:foto's staan in het twingo foto topic.![]()

Rontwingo schreef:Als het een zwarte was die heel erg uitgebouwd is dan zou het de ex-twingo van Roeland geweest kunnen zijn.DxRsd schreef:ging gister naar Masters of hardcore kom ik onderweg een twingo met meguiars sticker achter op z'n raam zit hij toevallig hier op het forum???
ik kwam vanuit breda richting den bosch
zou iig wel leuk zijn
foto???
zwarte knipperlichtjes zitten er nu ook op 
voor ik naar de openingsmeeting kom komt er een jvc radio dvd speler in
en word m'n composet die er nu in zit ook weer aangesloten en m'n hoedeplank speakers worden vervangen voor gz
ipv pioneer 

voor ik naar de openingsmeeting kom komt er een jvc radio dvd speler in

en word m'n composet die er nu in zit ook weer aangesloten en m'n hoedeplank speakers worden vervangen voor gz

Dit was ook een reactie op de foto'stut schreef:niet echt, dat is waar de foto's moeten staanJacco Osté schreef:Heel bijzondertut schreef:foto's staan in het twingo foto topic.![]()

Dit is een chattopic, de andere een foto-topic

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
k weet het wel, vandaar deJacco Osté schreef: Dit was ook een reactie op de foto's
Dit is een chattopic, de andere een foto-topic

maar dat was eigenlijk de bedoeling om eens iets anders te hebben... een bad-look is wel leuk en al wat je wil, maar, zoals ook in een van de artikels stond, wat ben je met zo'n stoer snel agressief uiterlijk, als je auto niet vooruit komt...
en als alles goed gaat gaat hij binnenkort droef zijn omdat hij diesel mag gaan verbranden

[img]http://www.edf-streetforce.nl/e107_plug ... C03395.JPG[/img]
[img]http://www.edf-streetforce.nl/e107_plug ... C03404.JPG[/img]
Hier alleen nog zonder die grote Meguiar's sticker
Hier alleen nog zonder die grote Meguiar's sticker

wat voor achterschort is dat?Rontwingo schreef:
nope istem niet jammer maar wel mooie twingo kzou persoonlijk ook de spiegels hebben verandert 
en het interieur iig zag dat z'n stuurtje nog standaard was dus.... wil die binnekort ook gaan vervangen maar eerst moet ik flink $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ gaan sparen
uitbouwset en daarna door met audio

en het interieur iig zag dat z'n stuurtje nog standaard was dus.... wil die binnekort ook gaan vervangen maar eerst moet ik flink $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ gaan sparen

uitbouwset en daarna door met audio

al die foto's zijn te vinden op http://www.edf-streetforce.nl onder galleryRonnie Detmers schreef:Mooie Foto's Ron, die had ik nog nooit gezien
Gister trouwens mijn wielkasten laten omrollen bij Lynx Cardesign..!
Ze begonnen met omrollen, maar die liep niet zo lekker dus hebben ze de boel maar geklopt.
Ook gelijk dat scherpe puntje laten wegslijpen en een nog een ander stukje van de bumperophanging.
Ik heb er helaas geen foto's van, maar het iig netjes gedaan
En nou maar wachten tot donderdag, want dan gaat de rest gebeuren
Ze begonnen met omrollen, maar die liep niet zo lekker dus hebben ze de boel maar geklopt.
Ook gelijk dat scherpe puntje laten wegslijpen en een nog een ander stukje van de bumperophanging.
Ik heb er helaas geen foto's van, maar het iig netjes gedaan

En nou maar wachten tot donderdag, want dan gaat de rest gebeuren

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
[img]http://www.edf-streetforce.nl/e107_plug ... 51%7E0.JPG[/img]
Volgens mij is dat hem wel, want hier zit de sticker er wel op
Volgens mij is dat hem wel, want hier zit de sticker er wel op

Sommige mensen gooien er andere velgen onder, nemen een hobbel en vouwen het zo gewoon ff omRontwingo schreef: Ook gelijk dat scherpe puntje laten wegslijpen en een nog een ander stukje van de bumperophanging.

-
- Über-Spammer
Opa waar blijven de foto's van de T-lines 

effe een korte mededeling:
binnenkort gaat m'n blauw display (enkel de verlichting) de deur uit. iemand geinteresseerd, PM me maar
vanaf het zeker is dat het weg gaat, komt ie ook op de rtc markt, tenzij iemand hier eerder al een claim op legt.
twingo 1, blauwe verlichting, altijd even hard verlicht, en 3 (duidelijke) bolvormige punten op het display (ter hoogte van de leds, uiteraard)
prijs: 15-20 euro
binnenkort gaat m'n blauw display (enkel de verlichting) de deur uit. iemand geinteresseerd, PM me maar

vanaf het zeker is dat het weg gaat, komt ie ook op de rtc markt, tenzij iemand hier eerder al een claim op legt.
twingo 1, blauwe verlichting, altijd even hard verlicht, en 3 (duidelijke) bolvormige punten op het display (ter hoogte van de leds, uiteraard)
prijs: 15-20 euro
Claim! 

okidoWilma schreef:Claim!

ik kan wel niets garanderen.. eerst zien hoe het precies gaat lukken met mn ander idee...
Deze vallen nog mee! Ik vind diegene die ze in 3 kleuren hebben gespoten echt spuuglelijkJacco Osté schreef:Blijven leuk velgen, de benettons

Die heb ik nog nooit gezien, althans niet deze velgenWilma schreef:Deze vallen nog mee! Ik vind diegene die ze in 3 kleuren hebben gespoten echt spuuglelijkJacco Osté schreef:Blijven leuk velgen, de benettons

Wel 5-spaaks die ze allerlei kleurtjes hebben gegeven ja

Wel caramelsnoepjes... Daar heb je nix aan zeker?DxRsd schreef:heeft iemand hier een caramelschijf? graag pmzou wel mooi zijn als m'n stootstrips er voor de openingsmeeting helemaal zijn bijgewerkt

Ik vind ze behoorlijk prijzigJacco Osté schreef:Die heb ik nog nooit gezien, althans niet deze velgenWilma schreef:Deze vallen nog mee! Ik vind diegene die ze in 3 kleuren hebben gespoten echt spuuglelijkJacco Osté schreef:Blijven leuk velgen, de benettons
Wel 5-spaaks die ze allerlei kleurtjes hebben gegeven ja

Is een vraagprijs heMonica schreef:Ik vind ze behoorlijk prijzigErg jammer

Stoeprandschade, krijg je er weer wat af...

Banden niet nieuw, nog een beetje

-
Eeuuhh, bedoel je daar iemand persoonlijk mee?Jacco Osté schreef:Sommige mensen gooien er andere velgen onder, nemen een hobbel en vouwen het zo gewoon ff omRontwingo schreef: Ook gelijk dat scherpe puntje laten wegslijpen en een nog een ander stukje van de bumperophanging.
Klotewegen in Leerdam!
Zal eens een mooie aansprakelijkheidstelling maken!
Nee hoor, ik vind het alleen een prima oplossingAndré ter Velde schreef:Eeuuhh, bedoel je daar iemand persoonlijk mee?

Valt mee, als je tenminste niet zo aso rijdtAndré ter Velde schreef:Klotewegen in Leerdam!

Groot gelijk heb jeAndré ter Velde schreef:Zal eens een mooie aansprakelijkheidstelling maken!

Maar van een kale kip kun je niet plukken... De gemeente heeft er toch geen geld voor...