ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Steven
Car: M536

Goed spul, dat renault :p
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

en rijd de vrouw nog een gat in de achterbumper ghehe gaat lekker zo allemaal waardeloze rottroep die renaults :D :D :D
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
frank_williams

stak er een paaltje over luco? :)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

nee ze keek niet goed he, kan gebeuren toch :D
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
rreevvss

willow schreef:k kwam in zoetermeer een witte 5 gtt tegen!

op een gegeven moment naast hem voor het stoplicht, dus hij zegt ff sprintje trekken.. ik zeg is goed, maar heb nog beetje koude motor..

van 0 tot 100 liep die 2 meter uit ofzo, maar eenmaal 100/120 km-u liep ik gemakkelijk op hem in en toen moesten we remmen :)

hij beweerde dat ie van 0 tot 100 in 6.3 seconde deed, en dat ie er van stond te kijken dat ik hem goed kon bijhouden, omdat ie normaal 16 vŽs makkelijk voor kon blijven, daarna nog ff gestopt langs de weg en een praatje met hem gemaakt, wel ff geinig
Was t deze?

[img]http://home.planet.nl/~jrijthov/sticker2.jpg[/img]

Helaas, is de beste foto die ik kon vinden (S)
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

weet iemand of een honda civic VT sneller is dan een clio RS?

Volgens autoweek, heeft de honda 160 pk en sprint ie in 7,3 sec naar de 100.
De clio rs 172pk en ook in 7,3 sec naar de 100.
Het verschil wat ik zag wat dat de clio veel meer koppel heeft en lichter is.
Dan zou je zeggen dat de rs sneller is toch??
Steven
Car: M536

De enige manier is de praktijk.... papierwaardes kun je een aardige gok doen, maar omdat dit redelijk bij elkaar ligt kun je het alleen maar proberen.

Op hogere snelheid moet je em sowieso kunnen pakken en onderin ws. ook wel als je je best doet. Maja als hij net ff sneller schakelt en jij zit bijv. te slapen ist zo een flink verschil
Marcel B.

ik pakte zo'n ding ook es met de willi (wel al op snelheid), dus met een RS moet et ook wel lukken
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Marcel B. schreef:ik pakte zo'n ding ook es met de willi (wel al op snelheid), dus met een RS moet et ook wel lukken
oke nice 2 know, ik heb zo'n gast in de buurt wonen die mij uit zit te dagen dus toch maar is proberen :p
willow

rreevvss, neej die was ut niet, de 5 waar ik het over heb ziet er een stuk minder fraai uit als dit exemplaar!
Arco
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Vanaf de ring Groningen naar Assen zaterdagmiddag rond kwart voor 6 wezen sporten met een BMW Z3 2.0. :D
Hij ging hard, maar kon 'm bijhouden.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Maus

Heb 't ooit eens aan de stok gehad met een Z3, ten tijde van de V6, wat ik ook deed, ding bleef op m'n kont zitten. Bleek 't er ééntje met 4 uitlaten te zijn.... :~
MarcoG
Contacteer:

Totaal gehakt gereden door een 330d :(

(vanuit stilstand, totaal geen beginnen aan met een standaard clio)

Laatst wel van een audi A6 gewonnen (met gesis, zeer waarschijnlijk een dieselturbo). Optrekken ging gelijk, toen moest hij al schakelen om niet te hoog in de toeren te komen, en begon het vuurwerk pas bij de clio. :)
Laatst gewijzigd door MarcoG op ma 4 jul 2005 21:46, 2 keer totaal gewijzigd.
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

Ik ken er meer die dat vandeweek geprobeerd hebben..idd geen beginnen aan....
MarcoG
Contacteer:

Paul1916v schreef:Ik ken er meer die dat vandeweek geprobeerd hebben..idd geen beginnen aan....
Jij moest er ook al aan geloven Paul? Jee....ik mis koppel bij 1750 toeren :lol:
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

MarcoG schreef:
Paul1916v schreef:Ik ken er meer die dat vandeweek geprobeerd hebben..idd geen beginnen aan....
Jij moest er ook al aan geloven Paul? Jee....ik mis koppel bij 1750 toeren :lol:
Nee Marcel (alpine op het forum) heeft het geprobeerd met zijn 19 16v fase 1..ook compleet tot snot gereden...
wijze les voor mij..ik ga er niet aan beginnen :lol:
MarcoG
Contacteer:

Diesel was nooit verkeerd, we hadden voor die slome fuck renault laguna (wat een aanfluiting)-diesel....een fijn peugeot 406 hdiŽtje met "maar" 90pk. Ding schoot ook uit de startblokken, heerlijk om met 1800toeren door een parkeergarage te sissen. En constant 185 per uur in duitsland deerde hem ook niks. (Y)
CChris

MarcoG schreef:Totaal gehakt gereden door een 330d :(

(vanuit stilstand, totaal geen beginnen aan met een standaard clio)

Laatst wel van een audi A6 gewonnen (met gesis, zeer waarschijnlijk een dieselturbo). Optrekken ging gelijk, toen moest hij al schakelen om niet te hoog in de toeren te komen, en begon het vuurwerk pas bij de clio. :)
w8 maar tot je het aan de stok krijgt met de 335d.......sta je helemaal raar op je neus te kijken. echt bizar die wagen :worship: :worship: :worship: (en dat zegt iemand die eigenlijk een soort van afkeer heeft tegen bmw's)
R 5 Convertible Rulezz
Madmaus

Gisteren ook ff gesport tegen een BMW een 325ci die zijn ook snel zeg.

Moest hem er toch echt voorlaten. 2e keer nam die vent veel meer risico door met 80 door de bocht te gaan in de regen. Vond ik teveel van het goeie en heb hem toen laten gaan.

Was wel ff leuk. :D
MarcoG
Contacteer:

Ik heb eigenlijk geen afkeer van BMW maar eerder van de meeste gasten die erin rijden :lol:
CChris

MarcoG schreef:Ik heb eigenlijk geen afkeer van BMW maar eerder van de meeste gasten die erin rijden :lol:
true true, je hebt gelijk.......zij maken het ernaar idd.... (N)
R 5 Convertible Rulezz
Sander2

Maus schreef:Heb 't ooit eens aan de stok gehad met een Z3, ten tijde van de V6, wat ik ook deed, ding bleef op m'n kont zitten. Bleek 't er ééntje met 4 uitlaten te zijn.... :~
Dat zijn geloof ik de M versies, en die zijn rete snel ja... :worship:
Maus

Er zaten wel sportieve gasten in, kreeg nog een duimpje voor de genomen moeite. :lol:
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

Strijder schreef:
Bram (vospower) schreef:praatjes :p
vullen geen gaatjes :wink:
ff off topic.....

voor de Haarlemmers onder ons.....

de space marines hadden een nummer......

:"praatjes vullen geen gaatjes maar mijn ... wel!!"

Whe he he
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

P@TB@D schreef:
Marcel B. schreef:ik pakte zo'n ding ook es met de willi (wel al op snelheid), dus met een RS moet et ook wel lukken
oke nice 2 know, ik heb zo'n gast in de buurt wonen die mij uit zit te dagen dus toch maar is proberen :p
onthoud: Power is nothing without control :D , goed schakelen, goede banden, ook erg belangrijk.....pak die gozer in kerel!!!
Xedrah

Vamorgen op de snelweg... Audi TT, zwaar kansloos. Hij probeerde het maar 1 keer, toen wist ie genoeg. :D Met een Corsa A 2.0 16V valt niet te spotten. (Y)
willow

Xedrah schreef:Vamorgen op de snelweg... Audi TT, zwaar kansloos. Hij probeerde het maar 1 keer, toen wist ie genoeg. :D Met een Corsa A 2.0 16V valt niet te spotten. (Y)
haha netjes man!! (Y)
MarcoG
Contacteer:

Xedrah schreef:Vamorgen op de snelweg... Audi TT, zwaar kansloos. Hij probeerde het maar 1 keer, toen wist ie genoeg. :D Met een Corsa A 2.0 16V valt niet te spotten. (Y)
Zal em leren! Hoe durft ie het überhaupt aan te leggen met een 1.2 (of zit dat logo er niet meer op?) >-)
HKM

hij had misschien wel zoiets van: laat die snotaap in die oude corsa maar, daar ga ik geen tijd aan besteden.."
Job-turbo
Contacteer:

PATSER!! :p ;)

Ga binnenkort wel eens naast je staan.... met je kadett :p

Dan is de corsa weer kansloos.. hahaha
Xedrah

Met mijn Kadett naast mijn Corsa? :lol: Grapjas. :p
HKM schreef:hij had misschien wel zoiets van: laat die snotaap in die oude corsa maar, daar ga ik geen tijd aan besteden.."
Heb heus wel door of iemand zijn best doet hoor. (S) Tis niet de eerste keer dat een TT het moet afleggen tegen mijn Corsa. :wink:
Roy
Moderator

Een corsa A die een audi TT voorblijft.... Daar geloof ik dus helemaal niks van :wink:
Erik (Schepjes)
Contacteer:

Praatjes...

cker een openlucht filter die 20 pk geeft en een uitlaat die 30pk en nog een paar stickers cker :wink:

haha neeej hoor just kidding, is wel kicken zo'n auto (Y)
Xedrah

Roy schreef:Een corsa A die een audi TT voorblijft.... Daar geloof ik dus helemaal niks van :wink:
Jij weet hoe hard het gaat. :p
CChris

vanavond toen ik naar mn werk reed.......ik reed in de laguna V6 (2004) tegen een ford sierra RS Cosworth. er rijdt er maar eentje van rond in utrecht en tis een echte!! een megabruut ding is dat......uiteraard verloor ik het, maar was wel ff kicke :p
R 5 Convertible Rulezz
Gesloten