P@TB@D schreef:beetjes laat maar ik heb gister in berkel en roderijs een zeer nette standaart blauwe gtt phase I gezien zag er goed uit
Ik bezit een auto die aan bijna alle kenmerken voldoet. Maar ik weet niet meer of ik toen aan het rijden was. Overdag of 's avonds?
Derby
s'ochtends volgens mij en anders was het overdag maar de gene die erin reed keek mij aan dus als jij het was neem ik aan dat jij mijn auto wel herkende?
Hieronder plaats ik een gtt die er veel op leek zellfde kleur. (oh ja zo zou ik hem ook wel willen hebben wat een kleur zeg )
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/44_17.jpg[/img]
Kachel ik daar op m'n dooie akkertje naar huis gisteravond.. op de A27 van Hilversum naar Utrecht, zie ik ineens in de verte een zilvere Renault 19 Phase II opduiken in mijn spiegels.
Nou reed ik 160 en die R19 kwam echt behoorlijk snel dichterbij. Ik dacht.. "Dat is misschien die leuke meid van een paar dagen geleden, in d'r zilvere phase II 16V".
Dus ik liet die R19 maar passeren...... is het helaas niet de leuke jonge dame in haar 19 16V maar een "normale" 19 met meegespoten bumpers en spoilertje.... toch es kijken wie er in zitten.
Zit er dus een hoog bejaard echtpaar in die 19, die mij met een vaartje van 170 inhalen!!! Heb maar vriendelijk gezwaaid en moest er toch wel erg om lachen.
P@TB@D schreef:beetjes laat maar ik heb gister in berkel en roderijs een zeer nette standaart blauwe gtt phase I gezien zag er goed uit
Ik bezit een auto die aan bijna alle kenmerken voldoet. Maar ik weet niet meer of ik toen aan het rijden was. Overdag of 's avonds?
Derby
s'ochtends volgens mij en anders was het overdag maar de gene die erin reed keek mij aan dus als jij het was neem ik aan dat jij mijn auto wel herkende?
Hieronder plaats ik een gtt die er veel op leek zellfde kleur. (oh ja zo zou ik hem ook wel willen hebben wat een kleur zeg )
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/44_17.jpg[/img]
Ik heb precies de zelfde kleur. Ook die bumpers. een andere grill
Maar overdag werk ik. dus ik ben het niet geweest sorry. en ik weet ook niet wie het dan wel geweest is. Ik kan een heleboel auto's zien in berkel. maar ik heb nog nooit een zelfde kleur auto rond zien rijden.
Matthijs schreef:
Ik heb wel wat beters te doen dan na gaan zoeken wat voor een auto iemand rijdt Daarvoor heeft men het stellen van een vraag uitgevonden
Er zit een verschil tussen zoeken of gewoon een beetje opletten wat er op het forum gebeurd.
Matthijs schreef:
Ik heb wel wat beters te doen dan na gaan zoeken wat voor een auto iemand rijdt Daarvoor heeft men het stellen van een vraag uitgevonden
Er zit een verschil tussen zoeken of gewoon een beetje opletten wat er op het forum gebeurd.
Matthijs schreef:
Oeps, we gaan off-topic, mods zeg er wat van!!
Jij ligt ook te slapen zeg........
Matthijs schreef:
Ik heb wel wat beters te doen......
Vanmiddag in Hoofddorp bij het Nova College, een witte R5Gtt Fase 2, wit, kenteken JH-FT-28, met een Remus einddemper, en verder standaard. Ook geen RTC kenmerken, had ook geen stickers bij me want was er aan t straten
Gisternacht gezien bij de Renaultdealer Zeeuw in De Lier. Grijze 5Gt Turbo met K-tec ombouwkit, driespaaks velgen, luchthapper, dubbele uitlaat in nummerborduitsparing in achterbumper, sparco kuipen.
Ik hoop dat ie van de gargae zelf was, want het raampje en de deur stonden open ('s-nachts), terwijl er volgens mij een lcd-scherm aan het dak hing
Mijn motor Honda VTR Firestrom te koop, pm voor details
Zag vanavond in haarlem rond 23.15 een rode Clio 1.8 16V staan. Had op de achterraampjes RTC stickertjes en het kenteken weet ik niet precies meer.. G.-..-15 volgens mij..
Het was op de leische vaart ter hoogte van het stoplicht bij het Patronaat
Bram schreef:Zag vanavond in haarlem rond 23.15 een rode Clio 1.8 16V staan. Had op de achterraampjes RTC stickertjes en het kenteken weet ik niet precies meer.. G.-..-15 volgens mij..
Bram schreef:Zag vanavond in haarlem rond 23.15 een rode Clio 1.8 16V staan. Had op de achterraampjes RTC stickertjes en het kenteken weet ik niet precies meer.. G.-..-15 volgens mij..
TURBODJ schreef:Gisternacht gezien bij de Renaultdealer Zeeuw in De Lier. Grijze 5Gt Turbo met K-tec ombouwkit, driespaaks velgen, luchthapper, dubbele uitlaat in nummerborduitsparing in achterbumper, sparco kuipen.
Ik hoop dat ie van de gargae zelf was, want het raampje en de deur stonden open ('s-nachts), terwijl er volgens mij een lcd-scherm aan het dak hing
Jezus, stond ie daar buiten...?
Dat ding is van een monteur die daar werkt, ook een goede bekende van Jeroen Lubking, schijnt wel een aardig ding te zijn, of viel het mee...?