Thursday Nightmeeting Maastricht. I
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
jij was de roekeloze .
En over de bmw zal wel niks voor ons mannen zijn maar ik dacht misschien heeft er iemand een vriend die hier intresse in heeft .
Meen dit uit mijn hart is een goede wagen .
Hoe zit dat nu met jou noyd met je (V)rijbewijs .
En over de bmw zal wel niks voor ons mannen zijn maar ik dacht misschien heeft er iemand een vriend die hier intresse in heeft .
Meen dit uit mijn hart is een goede wagen .
Nou dat is een oude post ...Noyd schreef:Ik vind het niet grappig en vind deze opmerking niet door de beugel kunnen! Hoe weet jij nou over mij te oordelen "het gebeurt altijd dezelfde mensen". Kom op hé ik ben altijd voorzichtig in het verkeer maar er zijn altijd momenten dat je nét iets niet ziet ofzo. Echt er zijn RTC-ers (en anderen) die roekelozer rijden dan ik (*denkt aan toertocht limburg*), ik vind dat ik wel tot één van de rustigste rijders behoor. Jij weet niks van mij dus beoordeel niet iemand meteen aan één ongelukje. Als jij een ongelukje hebt ga ik jou ook niet beoordelen wat je rijstijl is. Grapjes maken oké, maar dit is geen grapje meer.
Lees tussen de ** tjes..
Ha ha roekeloos in de tnm toertocht!!
Wat wil je ook met zo`n stoomboot onder je kont, schiet nie op, vandaar dat t zo ``ROEKELOOS`` Voor hem overkomt!!
Koewl....
Was trouwens van Double you!! (stoomboot)!!
wilco blue schreef:en riel effe prijs opgeschroeft?

Alles weg! Kap ermee.
Moes er gewoon om lache... gebeurt Hem weer.Riël schreef:Nou dat is een oude post ...Noyd schreef:Ik vind het niet grappig en vind deze opmerking niet door de beugel kunnen! Hoe weet jij nou over mij te oordelen "het gebeurt altijd dezelfde mensen". Kom op hé ik ben altijd voorzichtig in het verkeer maar er zijn altijd momenten dat je nét iets niet ziet ofzo. Echt er zijn RTC-ers (en anderen) die roekelozer rijden dan ik (*denkt aan toertocht limburg*), ik vind dat ik wel tot één van de rustigste rijders behoor. Jij weet niks van mij dus beoordeel niet iemand meteen aan één ongelukje. Als jij een ongelukje hebt ga ik jou ook niet beoordelen wat je rijstijl is. Grapjes maken oké, maar dit is geen grapje meer.
Lees tussen de ** tjes..
Ha ha roekeloos in de tnm toertocht!!
Wat wil je ook met zo`n stoomboot onder je kont, schiet nie op, vandaar dat t zo ``ROEKELOOS`` Voor hem overkomt!!
Koewl....
Was trouwens van Double you!! (stoomboot)!!
Ben ook niet echt actief op t forum, vandaar dak t nu pas zag......

Never drive faster than your guardian angel can fly...
Een ongelukje kan gebeuren hé 

Nee grapjealexgt schreef:? leg uitRiël schreef:Alles weg! Kap ermee.

Roekeloos is my middle name...wilco blue schreef:jij was de roekeloze .

Heb mn rijbewijs alweer trug zonder moeilijk doen van meneer de rechter. kon m zo ophalen, dusssssss...IDEAAL!!
Tot morge mense... Kom met n mini!!

Never drive faster than your guardian angel can fly...
-
[/quote]En over dat insmeren: bij nieuwe remmen word er VAAK kopervet op de blokjes gedaan, zodat bij de eerste maal remmen het opervlak van het remblokje open gaat....
dat klinkt niet logisch eigenlijk,
wel gehoord en zelf gedaan om kopervet aan de achterkant van de blokjes te smeren zodat ze beter blijven plakken aan de zuiger en tegen het piepen...
Tsja of het logisch is?!Patrick L. schreef:dat klinkt niet logisch eigenlijk,
wel gehoord en zelf gedaan om kopervet aan de achterkant van de blokjes te smeren zodat ze beter blijven plakken aan de zuiger en tegen het piepen...

-
weet iemand nog een goede sloop in de regio, waar renault onderdelen te vinden zijn, met namen de 19 ph2, heb toch nog wat dingen nodig...
Vind 't maar stom. Ik laat blokjes liever vetloos.
-
succes ermee morgen!
Riël schreef:Vind 't maar stom. Ik laat blokjes liever vetloos.
Waar is het vertrouwen in de mensheid naartoe

@Alax: leuk werkje

@pat16v
@pat21: Tis goed jong

@Marco: Groetjes hè IL FOCKO
dat klinkt niet logisch eigenlijk,Patrick L. schreef:En over dat insmeren: bij nieuwe remmen word er VAAK kopervet op de blokjes gedaan, zodat bij de eerste maal remmen het opervlak van het remblokje open gaat....
wel gehoord en zelf gedaan om kopervet aan de achterkant van de blokjes te smeren zodat ze beter blijven plakken aan de zuiger en tegen het piepen...[/quote]
kopervet moet je gebruiken en moet aan de achterzijde van de blokjes worden aangebracht,ook de geleide stukken van de klauw moeten worden ingesmeerd dit om slijtage aandeze delen en vervelend knarsen en piepen te voorkomen.
gebruik je het niet dan ben je eigenwijs en gaat het ten koste van je remklauw.
en kopervet verdampt niet want kan 1400 graden wamte verdragen.
alleen opgelet bij abs systemen want hierbij mag je niet met kopervet insmeren maar moet dat met keramisch vet,dit is wit van kleur.
groet pat.
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Keramisch vet bij ABS....Patrick L...ooit gedaan?
Wel een wijsheid van Pat21T
En Riël, Cabrio roeleert
Dus weg met alle rommel en nu in één keer goed! En tot die tijd lekker LPG cruisen.
Wel een wijsheid van Pat21T

En Riël, Cabrio roeleert

Dus weg met alle rommel en nu in één keer goed! En tot die tijd lekker LPG cruisen.
Laatst gewijzigd door Ollie op wo 4 feb 2004 21:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb je geld ontvangen van de onderdelen olie, en graag gedaan!
Heeft nog iemand een versterker liggen?
P.s. mijn olie temp begint weer aardig snel optelopen. Zou het iets te maken kunnen hebben met de waterpomp of andere koel manieren?

Heeft nog iemand een versterker liggen?
P.s. mijn olie temp begint weer aardig snel optelopen. Zou het iets te maken kunnen hebben met de waterpomp of andere koel manieren?
-
Goed hoor! zat niet veel lucht in , binnenkort nog een keer doen, moet het slangetje naar de tubo nog vervangen, ligt als het goed is al klaar bij kerres.@pat16v: Hoe's ontluchten gegaan?!
-
Nee, dat nooit gebruikt, wel kopervet.Ollie schreef:Keramisch vet bij ABS....Patrick L...ooit gedaan?
Mijn sjaai 1916v heeft geen abs, de clio had dat wel, ach ja , kan er ook minder kapot gaan, abspomp wil wel eens problemen geven bij een 1916v
-
als je maar goed ontlucht na het vullen van het keolsysteem, is wel belangrijk bij een GTTalexgt schreef:zal ik nodig hebben de eerste keer dat ik echt iets ga los draaien van de gtt. Maar het zal wel goed gaanPatrick L. schreef:succes ermee morgen!

-
- Car: Renault 5 GT Turbo
riel waarom maak je niet eens gewoon 1 auto in orde?
Dit schiet niet op man wat kost dat wel weer niet die cabrio op te lappen.
Ik zou gewoon de gtt aan houden en die klaar maken zal je beter lukken dan de cabrio.
Dit zeg ik niet omdat ik hem mooier vind want cabrio zou ik me ook wel gunnen .Maar ik denk dat het een project wordt zonder ooit een eind eraan.
Ik zou gewoon de gtt aan houden en die klaar maken zal je beter lukken dan de cabrio.
Dit zeg ik niet omdat ik hem mooier vind want cabrio zou ik me ook wel gunnen .Maar ik denk dat het een project wordt zonder ooit een eind eraan.
Hey mannen, zijn we ons ook aan het aanmelden op http://www.tunerz.nl 

al lang gedaanOllie schreef:Hey mannen, zijn we ons ook aan het aanmelden op http://www.tunerz.nl

wilco blue schreef:riel waarom maak je niet eens gewoon 1 auto in orde?

Al heeft iemand 6 auto's thuis staan, als je het maar zelf leuk vindt!
Velen van ons zijn blij als ze één auto in orde kunnen krijgen en Riël heeft er nu al tig gehad, vind ik wel wat hebben hoor!
En als er een mooie 5GTT Cabrio tot de TNM zal gaan behoren straks....mij hoor je niet klagen

Velen van ons zijn blij als ze één auto in orde kunnen krijgen en Riël heeft er nu al tig gehad, vind ik wel wat hebben hoor!
En als er een mooie 5GTT Cabrio tot de TNM zal gaan behoren straks....mij hoor je niet klagen