Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Tja... het is nu eenmaal zo. Prioriteiten lagen afgelopen maanden / jaren heel ergens anders...
Alles zo'n beetje op de rit nu, dus er kan weer verder worden gekeken.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Is bezig, heb em maandag de muziek gemaild. Zou deze week wat op YouTube komen te staan.
Hij had dit weekend een introductie weekend van zn faculteit. Gezien de verhalen en de foto's denk ik dat ik volgend jaar ook rechten ga studeren, damn
Het moet zo maar ff, Delano heeft een probleem met het progamma (geen idee welke) maar hij kan de film maar voor een paar % opslaan op zn PC en dan wil die niet verder. Misschien heeft iemand een idee, ik zal ff navragen welk progamma hij gebruikt.
De trailer heeft ie gefilmd met zn I-phone dus helaas geen goede kwaliteit. SOrry voor de vertraging, definitieve -en veel langere- versie komt over tijdje wel online
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Ronnie B. schreef:hej moet je niet ff naar ijsselstein bellen?
jammer joh ben in krimpen en het is weekend tijd !
Las dat er een vacature vrij was ...
Ronnie B. schreef:hej moet je niet ff naar ijsselstein bellen?
jammer joh ben in krimpen en het is weekend tijd !
Las dat er een vacature vrij was ...
Euh ja maar in de kleine lettertjes staat .....behalve voor Arco S
Zit hier best.
Voor de optimisten, ja je kunt er zelf een motormanagement opknutselen, maar alleen voor de stekkertjes is een kabelboom al handig. Laat staan het gigantische uitzoekwerk
Ik wou zeggen, met DTA of KMS krijg je zo'n ding wel aan 't lopen zonder ECU/UCH en sleutelkaart/kaartlezer en de hele mikmak maar anders wordt 't toch wel enigzins een uitdaging.