ACT: 5 GT Turbo.
Ik doe m'n best 

Levert de Renault-dealer nog nieuwe vloerbekleding voor de GT Turbo?
Zo ja, was kost zoiets en wat is het bestelnummer?
Bij voorbaat dank.
Zo ja, was kost zoiets en wat is het bestelnummer?
Bij voorbaat dank.
Ja, leveren ze wel. Kost ongeveer 300 exclusief, bestelnummer weet ik zo niet, maar die wilde ik ook niet meer nadat ik dat hoorde 

::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
Criticism comes easier than craftsmanship
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
boooh, dat is een duur lapje stof dan... 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Als ik me niet vergis (ivo) is het zelfs bijna 400 euro , heb het zelf ook ooit verwogen ......
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
ga eens goede vloerbedekking halen sonder rug die je goed kan vouwencyberdanny schreef:boooh, dat is een duur lapje stof dan...

dan is 400 euro ineens relatief niet eens zo duur meer

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
flinterdun???pierre schreef:voor 400 euro leg ik parket in de turbo van mahoniehout, het orginele tapijt is flinterdun, stelt weinig voor.
nou dan heb jij ander tapijt dan ik denk ik

voor 400 euro bedek je de bodem nog niet met vurenhout pierre
ja 20 jaar geleden wel
een rachel kost al bijna 1,40 per meter
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Car: GTT
passen 17 inch megane coupe velgen onder gtt/gte met verlaging
Hoe lang is een chinees?
Watvoor maten heeft de velg, watvoor band gaat erop, hoe laag wil je?
Over het algemeen moet je voor 17" en 4cm omlaag toch wel wat aanpassen hier en daar en volgens mij zit jij daar niet op te wachten
Voor 17" kun je weinig ultraplatte banden krijgen, dus zal het snel aanlopen op je achterschermen en je hebt zeker weten last van aanlopen bij max insturen. (hoewel dat niet echt een ramp is).
Over het algemeen moet je voor 17" en 4cm omlaag toch wel wat aanpassen hier en daar en volgens mij zit jij daar niet op te wachten

Voor 17" kun je weinig ultraplatte banden krijgen, dus zal het snel aanlopen op je achterschermen en je hebt zeker weten last van aanlopen bij max insturen. (hoewel dat niet echt een ramp is).
-
- Car: GTT
het moet onder een nog te restaureren gte cabrio komen dus aanpassen is geen probleem.Steven schreef:Hoe lang is een chinees?
of onder mn gtet maar dan is het beter om op orginele hoogte weer te zetten en wat is dan aan te raden kwa maat banden en tot welke J en ET waarde kan?
Laatst gewijzigd door Danny van Duren op do 2 nov 2006 18:05, 1 keer totaal gewijzigd.
niet breder als 7J en 205-40-17
gaf bij JP al bijna problemen toen zonder verlaging
gaf bij JP al bijna problemen toen zonder verlaging
Immer wieder die verdammte Holländer
als je perse wilt kies dan 195/40-17 banden en niet breder als 7J velg, maar de totale omtrek is flink groter als origineel.Danny van Duren schreef:het moet onder een nog te restaureren gte cabrio komen dus aanpassen is geen probleem.Steven schreef:Hoe lang is een chinees?
of onder mn gtet maar dan is het beter om op orginele hoogte weer te zetten en wat is dan aan te raden kwa maat banden en tot welke J en ET waarde kan?
zit er bij een gtt nu nog ergenss een extra massa kabel aan de motor?
ik ben weer een beetje aan het opbouwen met mijn monstertje maar nu heb ik een platte massa kabel over.
bij een clio zit ie aan het uiteinde van de bak en de carosserie maar zit dat bij een gtt net zo?
ik weet het niet meer deze auto ligt al zo lang uitelkaar
ik ben weer een beetje aan het opbouwen met mijn monstertje maar nu heb ik een platte massa kabel over.
bij een clio zit ie aan het uiteinde van de bak en de carosserie maar zit dat bij een gtt net zo?

Ja ik heb het destijds (2004) nagevraagd, en uit zeer betrouwbare bron vernomen dat het nogwel te bestellen is (via wat omwegen), en dan krijg je voor 389,- ex. een fel rood tappijt.jochem de haas schreef:Als ik me niet vergis (ivo) is het zelfs bijna 400 euro , heb het zelf ook ooit verwogen ......
Keuze uit PH I stof, of PH II stof.
De bekleding van de stoelen (met motief) is niet meer te krijgen los.
de motormassa zit vast aan het oog waarmee je het blok er uit kan takelen, dat zit zeg maar vlak onder de waterpomp van het blok........mark 5t schreef:zit er bij een gtt nu nog ergenss een extra massa kabel aan de motor?
R 5 Convertible Rulezz
is zwart ook nog te krijgen?? of alleen rood? (of weet je t niet, kan natuurlijk ookIvo8hoven schreef:Ja ik heb het destijds (2004) nagevraagd, en uit zeer betrouwbare bron vernomen dat het nogwel te bestellen is (via wat omwegen), en dan krijg je voor 389,- ex. een fel rood tappijt.jochem de haas schreef:Als ik me niet vergis (ivo) is het zelfs bijna 400 euro , heb het zelf ook ooit verwogen ......
De bekleding van de stoelen (met motief) is niet meer te krijgen los.

R 5 Convertible Rulezz
je hebt grijs, rood en blauwzwart tapijt, maar rood wordt vanzelf grauw/zwart na een tijdje.CChris schreef:is zwart ook nog te krijgen?? of alleen rood? (of weet je t niet, kan natuurlijk ookIvo8hoven schreef:Ja ik heb het destijds (2004) nagevraagd, en uit zeer betrouwbare bron vernomen dat het nogwel te bestellen is (via wat omwegen), en dan krijg je voor 389,- ex. een fel rood tappijt.jochem de haas schreef:Als ik me niet vergis (ivo) is het zelfs bijna 400 euro , heb het zelf ook ooit verwogen ......
De bekleding van de stoelen (met motief) is niet meer te krijgen los.)
gelukkig heb ik grijs, makkelijke kleur.
ok dan zal die massa kabel wel van een andere auto zijn die massa onder het hijsoog zit er al weer aan
weggooien dus dat ding
weggooien dus dat ding

blauwzwart is dus van de blue sport? dat vinnik toch echt diepzwart tapijt........of ben ik kleurendoof?pierre schreef:je hebt grijs, rood en blauwzwart tapijt, maar rood wordt vanzelf grauw/zwart na een tijdje.CChris schreef:is zwart ook nog te krijgen?? of alleen rood? (of weet je t niet, kan natuurlijk ookIvo8hoven schreef:Ja ik heb het destijds (2004) nagevraagd, en uit zeer betrouwbare bron vernomen dat het nogwel te bestellen is (via wat omwegen), en dan krijg je voor 389,- ex. een fel rood tappijt.jochem de haas schreef:Als ik me niet vergis (ivo) is het zelfs bijna 400 euro , heb het zelf ook ooit verwogen ......
De bekleding van de stoelen (met motief) is niet meer te krijgen los.)
gelukkig heb ik grijs, makkelijke kleur.

R 5 Convertible Rulezz
Die is echt vet!!! 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Iemand enig idee wat voor achterspoiler dit is?
[img]http://img123.imageshack.us/img123/4096/1000025kb6.jpg[/img]
[img]http://img126.imageshack.us/img126/3807 ... dermg3.jpg[/img]
vind um wel geinig
[img]http://img123.imageshack.us/img123/4096/1000025kb6.jpg[/img]
[img]http://img126.imageshack.us/img126/3807 ... dermg3.jpg[/img]
vind um wel geinig
Renault 5 GT Turbo '87
-
- Contacteer:
droes even een pm tje sturen.
ik denk dat het een eigenbouwsel is
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Contacteer:
Nou.. ik heb hem wel vaker gezien volgens mij..
Ik kwam laatst op de sloop namelijk ook iets tegen wat hier behoorlijk op leek... alleen die was van hout..wel al geplamuurd en zat achter op een gewoon vijfje.
Vond um toen ook al interesant om mee te nemen maar niet gedaan omdat ik me ff geen voorstelling kon maken van het totaalplaatje... maar staat niet verkeerd vind ik persoonlijk
Vond um toen ook al interesant om mee te nemen maar niet gedaan omdat ik me ff geen voorstelling kon maken van het totaalplaatje... maar staat niet verkeerd vind ik persoonlijk
Renault 5 GT Turbo '87
toen mijn gtt opnieuw gespoten is, is ook gelijk de voorbumper vervangen. ik had er toen 1 bestelt bij osbo auto onderdelen. koste iets van 130 ofzo en binnen 5 dagen in huis
R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Als iets in backorder staat wordt het meestal een week of 2 weken later geleverd.Merijn schreef:Iemand enig idee wat de levertijd van een ph2 voorbumpert is? Ze schijnen in backorder te staan. Misschien iemand met ervaring?

Wen er maar alvast aan Merijn, alles wat ik tot nu toe heb bestelt voor een c405 viel in backorder

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92