Pagina erbijRonnie Detmers schreef:Zou ik op de volgende wagen wel willen

Probleem gelokaliseerdJacco Osté schreef:Goffer, ik heb er ook weer een leuk klusje bij
Zekering van mn linkerkoplamp (grootlicht) klapt er vrij hard uit
Deel van de ophanging van de bumper moet je dan ook wegslijpen. als ik het goed lees.Rontwingo schreef:Ik zat wat forums af te lezen alleen kwam ik dit stukje tegen:
wenn du die Federn einbaust mußt du die Kante hinten
im Radkasten umlegen oder wegflexen und einen teil von der Stoßstangenhalterrung auch
Dit gaat over 13inch T-lines en 5cm verlaging.
Dat omrollen wordt aanstaande zaterdag gedaan, maar wat bedoelen ze nou met een deel van de bumper ???
Waarschijnlijk bedoelen ze het hoekje waar ik ook mijn banden op kapot gereden heb...Rontwingo schreef:Ik zat wat forums af te lezen alleen kwam ik dit stukje tegen:
wenn du die Federn einbaust mußt du die Kante hinten
im Radkasten umlegen oder wegflexen und einen teil von der Stoßstangenhalterrung auch
Dit gaat over 13inch T-lines en 5cm verlaging.
Dat omrollen wordt aanstaande zaterdag gedaan, maar wat bedoelen ze nou met een deel van de bumper ???
FF bumper loshalen en dan wegslijpen en bewerken tegen de roestRontwingo schreef:Is dat makkelijk weg te slijpen?
en dat was dan zeker alleen met veren? of was dat ook met je schroefset?
moet dat speciale mooie afgewerkte audio zijn, of is dit ook goed?DxRsd schreef:tja... maar ik zocht dus meer foto's met audio met Achterbank en Zonder achterbank![]()
Die Dunlops lijken altijd heel laag, komt door de tekening op de wang. Ik heb ze in 14 inch gehad. Mijn Fulda's (175-50-r13) zijn ook heel laag voor het oog.Rontwingo schreef:Net even weer naar mijn banden gekeken, aan de achterkant zit
Dunlop Sp 2000 175-50-13 en aan de voorkant Continental sport contact
175-50-13.
Mijn gevoel zegt dat de Dunlops platter zijn dan de Continentals terwijl het toch dezelfde maat is![]()
De rede dat er 2 verschillende merken onder zit is omdat er nog 2 goeie Dunlops onder zaten.
Weet iemand of dit nou echt verschil uit kan maken?
Of dittut schreef:moet dat speciale mooie afgewerkte audio zijn, of is dit ook goed?DxRsd schreef:tja... maar ik zocht dus meer foto's met audio met Achterbank en Zonder achterbank![]()
http://ascona.no-ip.org/kak/tut/DSC_1251.jpeg
ben tog meer een liefhebber van deze [img]http://www.renault-space-car.de/rscc/bi ... ies214.jpg[/img]madtraxx schreef:wat vinden jullie van deze velgen?
[img]http://img15.imgspot.com/u/06/45/14/mad ... 030369.jpg[/img]
Voor het oog had ik dus beter voor de Dunlops kunnen gaan.Chris@R5 schreef: Die Dunlops lijken altijd heel laag, komt door de tekening op de wang. Ik heb ze in 14 inch gehad. Mijn Fulda's (175-50-r13) zijn ook heel laag voor het oog.
Daarom, die dunlops slijten ook als de pest.Rontwingo schreef:Voor het oog had ik dus beter voor de Dunlops kunnen gaan.Chris@R5 schreef: Die Dunlops lijken altijd heel laag, komt door de tekening op de wang. Ik heb ze in 14 inch gehad. Mijn Fulda's (175-50-r13) zijn ook heel laag voor het oog.
Nou ja, misschien valt het wel mee als de velgen onder de auto zitten
bij mij gaat het met gewoon draaien... maar de eerste keer heb ik er wel wat kracht op moeten zetten..Chris@R5 schreef:Is de antenne er ook makelijk af te krijgen, want recht eraf draaien lukt me niet. Moet dat even van binnenuit de spiegel?