Beetje natrappenRiël Notermans schreef:Jajaja, Jos doet t er gewoon om
Dit is pure stemmingmakerij van Jos, net even te ver.
Olé!

en wat was het toen alweer, Jas VerstoppenDuupke (Ronald) schreef: Albers zou een te grote mond hebben.
Wie liet er ook alweer 100.000 mensen naar Zandvoort komen om naar Bleekemolen te komen kijken???
erg leuk gedaanLuco/Alpine-racer schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Erg orginele reclamespot.Marcel B. schreef:erg leuk gedaanLuco/Alpine-racer schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Racefreaks.nl schreef:Inmiddels is Lewis Hamilton zelf alweer enigszins van zijn heftige crash bekomen. "Ik ben echt helemaal in orde en ik voel me goed. Iedereen heeft goed voor me gezorgd en naar me om gekeken. We weten gelukkig wat de oorzaak was van mijn crash en ik ben er ook blij mee dat het is opgelost. Ik hoop alleen vurig dat ik morgen kan gaan racen, maar de tijd zal het leren", zegt de jonge Brit.
Zie ook http://www.formula1.com/news/technical/ ... 9/450.htmlformula1.com schreef:Hamilton's qualifying accident explained
A failure on the wheelgun, or at least the wrong pneumatic air pressure applied to it, was at the root of Lewis Hamilton's qualifying accident at the Nurburgring. To summarise, the fault meant it was not possible for the mechanic changing the right-front wheel to completely fasten the wheel nut (1), although it did allow the safety pin (2) to be pulled into its required position, preventing the wheel nut loosening completely and hence the wheel falling off. The result of the fault was a small gap (5 - in yellow) between the central mounting of the wheel (3) and the brake disc holder (4). This allowed the wheel an abnormal degree of freedom in relation to the aforementioned assembly and the inner edge of the rim started touching and scratching against the edge of the carbon fibre brake drum (6), damaging the rim (7) and causing the sudden deflation of the tyre.
formule1.nl schreef:Hamilton gewoon aan de start
McLaren-coureur fit bevonden
[22-07] Lewis Hamilton staat vanmidag gewoon aan de start van de Grand Prix van Duitsland. De McLaren-coureur is vanmorgen door de FIA-artsen gekeurd en fit bevonden om de race te starten.
De medisch gedelegeerde van de FIA, doktor Gary Hartstein, en circuitarts Klaus Zerbian hebben vanochtend vastgesteld dat Hamilton niets heeft overgehouden aan zijn ongeval.
Lewis Hamilton maakte gisterenmiddag een zware crash mee toen hij in de kwalificatie van de baan vloog. Het ongeluk bleek later te zijn veroorzaakt door een slecht werkende wielsleutel. Hierdoor liep de wielmoer van de naaf.
Hamilton begint de race vanaf de tiende plek.
Zou het me god niet weten,daar had Allard Kalf het overPollo schreef:Waarom 2? Om die ene ronde van hamilton te niet te doen?
nee die heeft gewoon 1 ronde achterstandPollo schreef:Waarom 2? Om die ene ronde van hamilton te niet te doen?