moeie bij chris wezuhRudo schreef:Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:Wie is dit toch???Chris schreef:Vrijdag 11-10-2002 komen naar de F.N.B.:
- Roy. R5GTT.
- Ree. R5GTT.
- Stephan. R5GTT.
was me nog niet opgevalluh
moeie bij chris wezuhRudo schreef:Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:Wie is dit toch???Chris schreef:Vrijdag 11-10-2002 komen naar de F.N.B.:
- Roy. R5GTT.
- Ree. R5GTT.
- Stephan. R5GTT.
Heb ik niet gedaan. Lees de lijstjes maar eens terug, ik heb hem alleen eens achteloos gequoot.Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:Rudo schreef:moeie bij chris wezuhSven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:Wie is dit toch???Chris schreef:Vrijdag 11-10-2002 komen naar de F.N.B.:
- Roy. R5GTT.
- Ree. R5GTT.
- Stephan. R5GTT.
was me nog niet opgevalluh
Eej chris met wat voor auto kom jij nou???Chris schreef:Martijn T., ik ga er natuurlijk wel vanuit dat je nieuwe achterklep erin zit.
Chris schreef:Martijn T., ik ga er natuurlijk wel vanuit dat je nieuwe achterklep erin zit.
P@tb@d, dat wil je niet weten..P@TB@D schreef:Eej chris met wat voor auto kom jij nou???Chris schreef:Martijn T., ik ga er natuurlijk wel vanuit dat je nieuwe achterklep erin zit.
Eeheerlijk?-Ray- schreef:baby-benzen roelen in de mac-drive
RO 16v schreef:De meeste mensen zijn pas na 21:00 uur aanwezig.
welnee man, dat was deze keer zo. wij proberen altijd om 2000 weg te zijn zodat we er ongeveer 2045 zijn, maar er zijn nogal wat instabiele factoren aanwezigRO 16v schreef:De meeste mensen zijn pas na 21:00 uur aanwezig.
En de keer daarvoor dan???-Ray- schreef:welnee man, dat was deze keer zo. wij proberen altijd om 2000 weg te zijn zodat we er ongeveer 2045 zijn, maar er zijn nogal wat instabiele factoren aanwezigRO 16v schreef:De meeste mensen zijn pas na 21:00 uur aanwezig.
Janine schreef:Vrijdag 18 oktober 2002, komen:
- Janine. R5GTT.
- Jean-Paul. R5GTT.
- Martijn. R5GTT.
- Ray. R5GTT.
- Stephan. R5GTT.
- Steven. R5GTT.
- Roy. R5GTT.
- Chris. R5GTT*.
- Maik. R5GTT*
- Tijn. R5GTT*.
- Beata. Williams.
Onder voorbehoud:
- Ro. Clio16V.
Legenda:
- * = komen met ander vervoer.
Kom je ook? Copy paste de lijst dan even en zet jezelf erbij. Let wel even op de volgorde, R5 bij de R5, Clio bij de Clio etc.
Janine schreef:Vrijdag 18 oktober 2002, komen:
- Janine. R5GTT.
- Jean-Paul. R5GTT.
- Martijn. R5GTT.
- Ray. R5GTT.
- Stephan. R5GTT.
- Steven. R5GTT.
- Chris. R5GTT*.
- Maik. R5GTT*
- Tijn. R5GTT*.
- Beata. Williams.
Onder voorbehoud:
- Rudo. R5GTT.
- Ro. Clio16V.
Legenda:
- * = komen met ander vervoer.
Kom je ook? Copy paste de lijst dan even en zet jezelf erbij. Let wel even op de volgorde, R5 bij de R5, Clio bij de Clio etc.