Hey, nog bedankt voor het stickertje he! Wie o wie? Ik was er net doorheen! , Maar er waren idd leuke Renaultjes! Dat ene varken van een Pickup die ging racen, wat een geluid!!
Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Er reed ook een 5 GTE mee, kleur blue sport. Bij de aanwezige RTC'ers niet bekend.
sprak net pascal op msn, hij kent 'm wel, zit een F7P blokje in dat 5'je
Dit was niet Erwin die heeft er een f7p in liggen. Die gast van die GTE ging wel naar Leeuwarden toe hij reed ergens achter mij in de stoet.
@Xabre jij hebt Erwin toen ook nog wel gezien bij de mediamarkt op een zondag.
<-------So you know don't mess with a Reno------->
Niels Takken schreef:Hey, nog bedankt voor het stickertje he! Wie o wie? Ik was er net doorheen! , Maar er waren idd leuke Renaultjes! Dat ene varken van een Pickup die ging racen, wat een geluid!!
Sietze heeft volgens mij wel een foto van je willie gemaakt, jij hebt wat RO@#$%@est op je rechter achterscherm toch?
<-------So you know don't mess with a Reno------->
Niels Takken schreef:Hey, nog bedankt voor het stickertje he! Wie o wie? Ik was er net doorheen! , Maar er waren idd leuke Renaultjes! Dat ene varken van een Pickup die ging racen, wat een geluid!!
Sietze heeft volgens mij wel een foto van je willie gemaakt, jij hebt wat RO@#$%@est op je rechter achterscherm toch?
Hey ja klopt, jij was er ook, heb je auto gezien! Jezus mooie wagen man! niks mis mee.
ja idd ik heb roest op schermen helaas, maar gaat zsm weg, als het goed is!
Graag gedaan
miste de clubstickers , had al zo'n vermoeden dat jij het was door het gele stuurtje
Graag gedaan
miste de clubstickers , had al zo'n vermoeden dat jij het was door het gele stuurtje
Aah Gabri, je bent ook zoon lieverd he! , idd moet me een beetje onderscheiden van de rest he, vandaar het stuurtje
Gabri schreef:stond ook nog een mooie witte 16v geparkeerd
had ik dus wel heen moeten gaan kijk of die witte 16v mooier wat da de mijne, maar ik d8 dat die blauwe audi een 2.3 5 cilinder was.
greetzzzzzzz marcel
Graag gedaan
Aah Gabri, je bent ook zoon lieverd he! , idd moet me een beetje onderscheiden van de rest he, vandaar het stuurtje
whahaha gabri d8 dat ik last van een man had ,maar jij valt ook al in de smaak
Ben nu druk bezig!! Had vanmiddag nog een aantal afspraken dus ik ga er nu hard mee aan het werk. Heb vanmiddag bij de intratuin in Lwd ook nog een sticker onder een rsje gedaan!
Oke nou daar komen ze het zijn er niet veel maar goed beter iets dan niets!!!
Kom er thuis achter dat ik mijn camera nog in de vakantie stand had om de zonsondergang er mooi op te zetten dus vandaar dat sommige foto's niet helemaal super zijn!