Geinig hoe ze steeds terugkomen op die staking en dat de auto je om een boom of lantaarnpaal wil zetten

AnthonyR schreef:[img]http://img72.imageshack.us/img72/475/dsc9156tr6.jpg[/img]
Ik ben in afwachting van wat komen gaat, eerst maar eens kijken hoe de Twingo de vrieskou doorstaat.............en ikzelf ook natuurlijk.Arco Straver schreef:Spoiler kan nog niet besteld worden.... artikelnummer is nog niet vrijgegeven en Renault betaald 'm i.i.g. tot heden nog niet....
En over het "mappen" hou ik mijn mond dicht
Zo is dit ook mijn favoriet!AnthonyR schreef:[img]http://img72.imageshack.us/img72/475/dsc9156tr6.jpg[/img]
wat voor cupra heb je gehad?TuuT schreef:De twingo doet het heel goed in de vrieskou. Grip van de 17" is natuurlijk helemaal niks maar tcs doet het beter als op mijn oude cupra.
Qua isolatie is het ook veel beter , zal er wel aan liggen dat ik nu een nieuwe auto heb met verse rubbers enzo.
Vertel even wat je precies gedaan hebt en heb je ook meer trekkracht nutwingo-rs schreef:wat voor cupra heb je gehad?TuuT schreef:De twingo doet het heel goed in de vrieskou. Grip van de 17" is natuurlijk helemaal niks maar tcs doet het beter als op mijn oude cupra.
Qua isolatie is het ook veel beter , zal er wel aan liggen dat ik nu een nieuwe auto heb met verse rubbers enzo.
en mijn rs heeft vanaf vandaag 2 dempers(midden) minder![]()
klinkt nog steeds beschaafd maar toch iets leuker geluidje nu
Je hebt gelijk , ESP is het eigelijk wat ingrijpt als je te hard door de bocht gaat.Arno17 schreef:bedoel je niet ESP?
Bedoel je de auto is verkocht of "niet meer leverbaar".TuuT schreef:De r150 twingo is weg bij van de kerkhof
maar madeno heeft het hier over 20 a 25 ?:Arco Straver schreef:Zoals ik al zei tegen je nadat ik Henk had gesproken... 3 pk max en een ietwat beter koppelverloop zal het maximale zijn wat er met een standaardblok eruit valt te halen.
12K om precies te zijn. Zij garanderen ook een 200-220 pk uit dit blok te kunnen persen. Dit blok is dan ook tot op de bodem aangepast en tevens functionerend op een standalone managment (tevens ook bij hun verkrijgbaar). Het blok wordt gebruikt voor circuit doeleinden, puur racerij. Er hangt een stel stokken in, veel ronding zit er niet op, dus on-mo-ge-lijk om er stationair wat de held mee uit te hangen.Arco Straver schreef:Yep. Ik kreeg eens door van Jo wat ze bij Sodemo kunnen doen met een 1.6 16V (Twingo RS)-blok.
[img]plaatje[/img]
Kost een paar centen, maar dan heb je ook wat.
Nog minder winst dus dan de Clio RS, maar een beter koppelkromme verloop is ook niet verkeerd volgens mij.Arco Straver schreef:Zoals ik al zei tegen je nadat ik Henk had gesproken... 3 pk max en een ietwat beter koppelverloop zal het maximale zijn wat er met een standaardblok eruit valt te halen.