Monica schreef:ff een keertje een weekend Engeland doen. Daar staan vast nog een legio van die dingen.
@Merijn: die is wel erg mooi...maar ook wel erg duurcees de borst schreef:www.minisevenclub.nl
die hebben vast wel iets te koop.
heb getwijfeld om of een mini of een r4 te kopen..toch r4 geworden is iets makkelijker aan te sleutelen enzo
ja man, ding roken !!!Ronnie Detmers schreef:Wat een wagentjes![]()
Op het eerste oog echt mega, ga je verder kijken, een hoop plekjes.
Ga je rijden, op zich ok, maar voelde ook niet helemaal lekker en roken daarna![]()
![]()
![]()
Morgen gaat de zoektocht weer verder Ferdy
[offtopic] Erg leuk huis, super hond![]()
[/offtopic]
dude, dat ding remde echt nietRonnie Detmers schreef:"Dr komt een scherpe bocht naar rechts", "hoppa ik gooi hem er gewoon in""Hmm ik begin eraan te wennen"
![]()
morgen kijken naar een andere, die in 2000 gerestaureerd is,Duupke schreef:Mijne was bijna 4 jaar oud, en die begon links en rechts al flink te blazen. Vooral de chromen bumpertjes waren een ramp.
Maar je kunt je eigen auto nog zoveel verlagen en tunen. Er gaat niets maar dan ook niets boven een Mini, de kart voor de openbare weg.
![]()
Succes met je zoektocht, enne die mini seven club dat zijn ook toffe mensen. Toendertijd ook erg leuke meetings gehad.
die proefrit komt er wel !Duupke schreef:Veel plezier en succes morgen met een eventuele proefrit.
Ik kijk morgen hier ff of er vorderingen zijn.
dat zou niet moeilijk mogen zijnErik (Schepjes) schreef:Al roest gevonden op je Renault?