Dat is ook een oplossing!Patrick schreef:Mooie foto Pat, vooral die beker die staat je goed haha.
Wij hebben de auto niet alleen gewassen maar ook opnieuw gespoten anders kwamen we nooit van die k*t klei af
weekendje niks inplannen en afbouwen die handelPatrick schreef:Kan niet wachten dat het beter weer wordt, EBS even af maken...blauwe even in elkaar draaien... Jawel ik heb er zin an
Ik wil heel graag afbouwen, maar ik moet hèèl lang wachten op bepaalde onderdelen.Synchro schreef:weekendje niks inplannen en afbouwen die handelPatrick schreef:Kan niet wachten dat het beter weer wordt, EBS even af maken...blauwe even in elkaar draaien... Jawel ik heb er zin an![]()
als t zonnetje hier weer doorkomt weer eens lekker door t heuvelland gaan cruisen.
grappig he zo`n ebs-je. Verlaagt wordt die zowieso, dat heb ik tot nu toe bij elke renault gedaan die ik heb gehadChris schreef:Gave uitbreiding Patrick! GT bumpers erop, iets verlagen en klaar voor de zomer!
in ieder geval die trekhaak eraf halenWilleon de Zoete schreef:Geinig projectje Patrick! Halve aanhanger-EBS erachter en op naar de meetings! Haha! Ben benieuwd wat je er mee gaat doen.
die velgen komen van een ebs gtx ph1, die de vorige eigenaar ook in bezit heeft. volgens mij zaten die wielen idd op een ph1 r19 TXE destijds.Maarten-Jan schreef:Haha, geinig, de optionele 19 lm velgen.
Maar leuk dingetje, wel wat werk inderdaad maar gaat vast goed komen.
Ja grappig wat er zo door onze hoofden gaatPatrick schreef:Ja het was een leuke dag gisteren.... beetje kunnen vertellen onder het rijden en dan kom je nog ergens achter![]()
Het is een hele leuke auto die wat werk heeft, maar zeker een auto die de moeite waard is om aan te pakken.
Leuke verzameling hier al in een straal van 20 km![]()
Kan niet wachten dat het beter weer wordt, EBS even af maken...blauwe even in elkaar draaien... Jawel ik heb er zin an
Patrick L. schreef:
Ja grappig wat er zo door onze hoofden gaat![]()
heb jij trouwens een tel.nr of emailadress van die Cor?
Gerald schreef:Cor eens bellen. Die zegt alles van de EBS te weten, mogelijk dat hij nog bepaalde onderdelen heeft.
KLIK HIER
Rob schreef:Sjiek hoor Pat! Hier is nog een plaatje van een tijdje geleden:
[img]http://www.5gt.nl/images/163c3bccca8def ... 00x300.jpg[/img]
Wanneer kan ik eens komen kijken?
Kijk, ik wordt op mijn wenken bediend, bedankt Gerald!Gerald schreef:Patrick L. schreef:
Ja grappig wat er zo door onze hoofden gaat![]()
heb jij trouwens een tel.nr of emailadress van die Cor?Gerald schreef:Cor eens bellen. Die zegt alles van de EBS te weten, mogelijk dat hij nog bepaalde onderdelen heeft.
KLIK HIER