[R21 16v] Project Gabri
Lekker klote Gabri! Helemaal dat ze in je huis zijn geweest
Tijd voor een grote herder

Zie hier de reden dat ik ooit met een rooie deur rondreedPaul1916v schreef:Lekker k#t Gabri..
en dat in friesland..dacht dat inbrekers daar niet voorkwamen

::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
Criticism comes easier than craftsmanship
-
- Contacteer:
Xabre schreef:hadden ze je portier gejat dan ?!:P

Renault 19 1.8 16V Cabrio
-
Xabre schreef:hadden ze je portier gejat dan ?!:P

-
- Über-Spammer
geen verdere schade aan de auto gelukkig, waarschijnlijk gewoon op de 'anwb-manier' open gekregen, dus deur naar buiten trekken en met behulp van een ijzeren stangetje zo de knip omhoog halen.
En nee ik ga niet zingen, kom toch niet boven de uitlaat uit
, komt binnenkort wel weer een andere radio in, en daarbij ook maar een alarmpje (tsja er moet eerst wat gebeuren voordat zoiets erin komt)
En nee ik ga niet zingen, kom toch niet boven de uitlaat uit

speciaal voor jou het cassettebandjes museum: http://www.tapedeck.org/Jacco Osté schreef:Verzacht de "pijn" weer een beetje
Ik hoef geen alarm, ook al is mn radio uitgerust met de nieuwste techniek: cassette![]()
-
- Über-Spammer
[img]http://priyantha.nl/rtc-upload/albums/u ... C00374.JPG[/img]
was vorige week de rode kleur op het dak en spoiler zat dus tijd voor wat 1 euro spuitbussies
was vorige week de rode kleur op het dak en spoiler zat dus tijd voor wat 1 euro spuitbussies

-
- Über-Spammer
Het is renault he, dus zal wel defect zijn 

-
- Contacteer:
Zag hem al staan zaterdag in Rosmalen met een zwarte spoilert 

Renault 19 1.8 16V Cabrio
ja, moet toch maar lid worden van de pechhulp van RTC, op 1 dag twee auto's op weg helpen.. 
Maar ja, Paz en ik vormen blijkbaar een goed team, zal wel weer koelen als een nieuwe of niet?
(niet vergeten water te vervangen voor koelvloeistof)

Maar ja, Paz en ik vormen blijkbaar een goed team, zal wel weer koelen als een nieuwe of niet?

-
- Über-Spammer
koelt weer perfect, echt super bedankt.
ohja dat water moet er nog eens uit, ja of meteen maar het hele blok
ohja dat water moet er nog eens uit, ja of meteen maar het hele blok

-
- Contacteer:
Gewoon gelijk dat andere blok erin lepelen en dan die bumpers ook maar gelijk 

Haas schreef:ja, moet toch maar lid worden van de pechhulp van RTC, op 1 dag twee auto's op weg helpen..
Koelt zelfs beter als een nieuwe denk ik

@ gabri als je dan toch dat water vervangt hang dan gelijk "effe" die 16v-er erin

Huidige blok is wel ideaal om aan te werken, je kan er gewoon bij gaan staan onder de motorkap zoveel plek heb je daar

-
- Über-Spammer
ik eigenlijk ook niet, zo kon ik gratis parkeren en gratis naar binnen bij Full Speed 

nee, jij was gewoon stomRonnie schreef:Hey Haas, ik had geen pech he

-
- Über-Spammer
zoals een aantal al weten word de 'bouwvak' de periode voor de motorwissel.
Nu heb ik al een aantal dingen op papier te staan wat er zowiezo nieuw opmoet maar misschien vergeet ik dingen.
- distributieset
- v-snaar
- rotor + verdeler + bougies
- bougiekabels (waarschijnlijk de rode magnecors)
- waterpomp
- nieuw koelvloeistofvaatje, 19 /21
als er meer tips zijn wat ik meteen even kan meenemen zou dat best wel handig zijn.
dacht het meeste gewoon bij de automaterialentoko te halen maar twijfel over de rotor + verdeler, heb wel eens verhalen gelezen dat de rotor + verdeler het beste bij de dealer vandaan kunnen komen ivm mogelijk storingen.
Nu heb ik al een aantal dingen op papier te staan wat er zowiezo nieuw opmoet maar misschien vergeet ik dingen.
- distributieset
- v-snaar
- rotor + verdeler + bougies
- bougiekabels (waarschijnlijk de rode magnecors)
- waterpomp
- nieuw koelvloeistofvaatje, 19 /21
als er meer tips zijn wat ik meteen even kan meenemen zou dat best wel handig zijn.
dacht het meeste gewoon bij de automaterialentoko te halen maar twijfel over de rotor + verdeler, heb wel eens verhalen gelezen dat de rotor + verdeler het beste bij de dealer vandaan kunnen komen ivm mogelijk storingen.
rotor en kap ff bij de dealer halen idd.
ik zou er ook een verse koppeling inzetten, kost je 100 eu ofzo en ben je zeker. Aan krukaskeerringen zou ik persoonlijk niet komen
voor het geval dat: de spanrol distributie losdraaien met de imbus en niet met de sleutel 22, anders sloop je het stelmechanisme (als dat al niet gebeurd is... ).
Blok verder wordt niet gereviceerd oid?
ik zou er ook een verse koppeling inzetten, kost je 100 eu ofzo en ben je zeker. Aan krukaskeerringen zou ik persoonlijk niet komen

voor het geval dat: de spanrol distributie losdraaien met de imbus en niet met de sleutel 22, anders sloop je het stelmechanisme (als dat al niet gebeurd is... ).
Blok verder wordt niet gereviceerd oid?
-
- Über-Spammer
het blok gaat er later dit jaar (begin volgend jaar) waarschijnlijk nog wel eens uit om het geheel een beetje op te frissen, dus waarschijnlijk word het dan nog iets grondiger aangepakt.
Wil eerst kijken van wat voor problemen ik tegen ga komen zodra het blok erin zit.
Wil eerst kijken van wat voor problemen ik tegen ga komen zodra het blok erin zit.
typische renault problemen
als je dit alles eerst doet dan komt het wel goed
die koppeling gewoon even goed bekijken als ie nog redelijk fris is gewoon weer monteren.
als de motor er later toch ooit weer uit gaat kan je dat altijd nog doen.
succes aankomende weken.
en je weet het he je mag me altijd bellen.

die koppeling gewoon even goed bekijken als ie nog redelijk fris is gewoon weer monteren.
als de motor er later toch ooit weer uit gaat kan je dat altijd nog doen.
succes aankomende weken.
en je weet het he je mag me altijd bellen.
-
- Über-Spammer
he das handig, ga ik mooi van mn vakantie genieten en er word vrolijk gesleuteld