ACT: Clio III
Vet...wie heeft er eigenlijk nog geld voor een nieuwe auto?
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
mmmm ben bezig geweest met een nieuwe patrol, maar ging me toch teveel afschrijving kostenMarcoG schreef:Vet...wie heeft er eigenlijk nog geld voor een nieuwe auto?

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
1% van de mensen tussen de 18 en 24MarcoG schreef:Vet...wie heeft er eigenlijk nog geld voor een nieuwe auto?

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Ben al blij als ik 2 nieuwe banden kan betalen.
Moet die nieuwe clio nog steeds in het echt gaan zien.
Moet die nieuwe clio nog steeds in het echt gaan zien.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ach 80% van de nieuwe auto's is betaald met een leningErik Olijnsma schreef:1% van de mensen tussen de 18 en 24MarcoG schreef:Vet...wie heeft er eigenlijk nog geld voor een nieuwe auto?

-
- Car: Captur EDC130 Intens
Misschien wordt betaald?Luco/Alpine-racer schreef:ach 80% van de nieuwe auto's is betaald met een leningErik Olijnsma schreef:1% van de mensen tussen de 18 en 24MarcoG schreef:Vet...wie heeft er eigenlijk nog geld voor een nieuwe auto?
Of is een leasebak.............
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
leasebak is ook lenenArno17 schreef:Misschien wordt betaald?Luco/Alpine-racer schreef:ach 80% van de nieuwe auto's is betaald met een leningErik Olijnsma schreef:1% van de mensen tussen de 18 en 24MarcoG schreef:Vet...wie heeft er eigenlijk nog geld voor een nieuwe auto?
Of is een leasebak.............

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
tuurlijk niet
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
tegen wie heb je het erikErik Olijnsma schreef:tuurlijk niet
leasenis wel degelijk een lening, ja kan er niet zomaar vanaf en je betaald iets per maand en is dus een financiering
lea·sen (ov.ww., ook abs.)
1 huren per contract voor een bepaalde tijd, soms met koopoptie na afloop van de huurtermijn
lease·au·to (de ~ (m.))
1 auto die geleast wordt
lease·bak (de ~ (m.))
1 [inf.] grote leaseauto
lease·be·drijf (het ~)
1 onderneming waar men een auto kan leasen
lea·sen (ov.ww., ook abs.)
1 huren per contract voor een bepaalde tijd, soms met koopoptie na afloop van de huurtermijn
lea·ser (de ~ (m.), ~s)
1 iem. die iets least
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
diegene die de auto rijdt, leent m niet, maar krijgt m in ter gebruik van een bedrijf en dat bedrijf huurt de auto en leent m niet
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
dus is die niet cash betaald slimmerd
huren met contract is niet cash betalen he dus valt die onder die 80%
en diegene die de auto rijd "leent"hem wel degelijk van het bedrijf waar die werkt, kijk maar in de diverse contracten.
je krijgt hem ter beschikking zolang je er werkt en niet meer dus is die niet van jouw en het leasebedrijf blijft eigenaar, kijk maar op de papieren
huren met contract is niet cash betalen he dus valt die onder die 80%
en diegene die de auto rijd "leent"hem wel degelijk van het bedrijf waar die werkt, kijk maar in de diverse contracten.
je krijgt hem ter beschikking zolang je er werkt en niet meer dus is die niet van jouw en het leasebedrijf blijft eigenaar, kijk maar op de papieren
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
80% van de aankopen is dus niet geleend! de auto wordt aangeschaft en daarna ter beschikking besteld.
als je een auto leent, dan zit je met een restschuld en dat is niet terzake bij huren
als je een auto leent, dan zit je met een restschuld en dat is niet terzake bij huren
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Wat bedoel je droes? kan dat belgisch niet helemaal volgen nu

Laatst gewijzigd door paulvanrooij op zo 16 okt 2005 19:51, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
eigenwijsErik Olijnsma schreef:80% van de aankopen is dus niet geleend! de auto wordt aangeschaft en daarna ter beschikking besteld.
bij huren niet bij leasen wel
probeer maar eens een leaseauto terug te geven voordat het contract is afgelopen

dus valt een leasewagen binnen die 80%
zijn cijfers van het cbs van twee jaar geleden, maar natuurlijk weet jij het beter

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
misschien, heel misschien omdat ik bij een Lease maatschappij werk?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
dan zou je het juist moeten weten dat je een leasecontract kan zien als een soort financiering van het bedrijf dat de auto leasedErik Olijnsma schreef:misschien, heel misschien omdat ik bij een Lease maatschappij werk?
en tuurlijk is die door de leasemaatschappij betaald die auto maar niet door het bedrijf wat leased en daarom ziet de cbs dit als financiering en dus meegenomen in die 80% pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
-
Het is ook helemaal niet belangrijk hoe je een auto bezit/bestuurd, als je er maar een tot je beschikking hebt en het liefst natuurlijk een Renault.
En het CBS zal hebben gekeken wie een auto in eigen bezit heeft, dus zonder lening of lease en dan is 20% een aannemelijk getal.
Hoe die 80% verder in elkaar zit zal een biet wezen.
En het CBS zal hebben gekeken wie een auto in eigen bezit heeft, dus zonder lening of lease en dan is 20% een aannemelijk getal.
Hoe die 80% verder in elkaar zit zal een biet wezen.
da's het belangrijkste, en vooral dat laatsteArno17 schreef:Het is ook helemaal niet belangrijk hoe je een auto bezit/bestuurd, als je er maar een tot je beschikking hebt en het liefst natuurlijk een Renault.

-
- Contacteer:
Om op de vraag terug te komen

moet ik helaas zeggen dat bij introductie van de niewe RS hij nog niet meteen bij mij voor de deur zal staan.MarcoG schreef:Vet...wie heeft er eigenlijk nog geld voor een nieuwe auto?

-
- Contacteer:
Even over de 2.0 140pk die de nieuwe Clio moet gaan krijgen:
(Er wordt hier gesproken over de faclift voor de Megane II...)
(Er wordt hier gesproken over de faclift voor de Megane II...)
Goed nieuws lijkt me, want die Nissan motoren hebben in ieder geval de bekende Japanse betrouwbaarheid.AutoInternationaal schreef:Op motorisch vlak zal de bestaande, nogal rauwe en luidruchtige 2 liter benzinemotor worden ingeruild voor een nieuwe, samen met Nissan ontwikkelde 2 liter 4 cilinder. Deze is weliswaar niet veel krachtiger (140 in plaats van 136 pk), maar wel veel stiller en romiger. Een zesbak is op deze versie standaard. Deze motor/bak combinatie zal overigens ook in de Clio geleverd gaan worden, in de sportieve GT die tussen de 1.6 en de RS in komt.
-
Kijk, dat lijkt me wel wat, chippie erin en ook 170 pkelmotheelk (Eric) schreef:Even over de 2.0 140pk die de nieuwe Clio moet gaan krijgen:
(Er wordt hier gesproken over de faclift voor de Megane II...)Goed nieuws lijkt me, want die Nissan motoren hebben in ieder geval de bekende Japanse betrouwbaarheid.AutoInternationaal schreef:Op motorisch vlak zal de bestaande, nogal rauwe en luidruchtige 2 liter benzinemotor worden ingeruild voor een nieuwe, samen met Nissan ontwikkelde 2 liter 4 cilinder. Deze is weliswaar niet veel krachtiger (140 in plaats van 136 pk), maar wel veel stiller en romiger. Een zesbak is op deze versie standaard. Deze motor/bak combinatie zal overigens ook in de Clio geleverd gaan worden, in de sportieve GT die tussen de 1.6 en de RS in komt.
-
- Contacteer:
Nou, dat lijkt me niet... Je kan van een atmosferische 2.0 niet met alleen een chiptuning 30pk er bij krijgen. 8 misschien?Arno17 schreef:Kijk, dat lijkt me wel wat, chippie erin en ook 170 pk
-
Ik had er dan ook een knipoogje bijgezet.elmotheelk (Eric) schreef:Nou, dat lijkt me niet... Je kan van een atmosferische 2.0 niet met alleen een chiptuning 30pk er bij krijgen. 8 misschien?Arno17 schreef:Kijk, dat lijkt me wel wat, chippie erin en ook 170 pk
Maar als ik die Sport kan betalen ben ik te oud voor de RS en is de normale meer dan zat voor mij..........of ik moet iets gaan erven of winnen.

Dat moet je ook niet willen. Die eerste serie zal wel weer van alles aan mankeren. Ik heb een van de eerste ph2 gehad, dus weet daar alles van...elmotheelk (Eric) schreef:moet ik helaas zeggen dat bij introductie van de niewe RS hij nog niet meteen bij mij voor de deur zal staan.
Over de betrouwbaarheid van de FR4-motor valt trouwens niks te klagen. Liever dat wilde/rauwe ding, dan zo'n "romig" japans wonder.
-
- Moderator
- Car: Megane
Renault zet in het voorjaar van 2006 hoog in met de nieuwe Clio. Op zŽn vroegst in mei arriveert de spectaculaire RS met 200 pk en er komt ook een bravere 2.0 met sequentiële versnellingsbak.
Goed nieuws voor de fans van de Renault Clio RS Concept: de Fransen nemen Žm nagenoeg ongewijzigd in productie. De definitieve versie is al gesignaleerd tijdens testwerk op de Nürburgring. In AutoWeek 43, die vanaf woensdag 19 oktober in de winkel ligt, presenteren we u de beelden van de RS. De wielen zijn niet zo spectaculair als de 18 inch wielen van de concept car. Maar met 17 inch exemplaren komt de RS nog altijd sportief voor de dag. Ook de diffusor achter blijft. Inmiddels heeft Renault bevestigd dat de ongeblazen 2,0 liter zestienklepper 200 pk levert. Voor wie dat te heftig is, biedt Renault een tammere Clio met 2.0 motor aan. Deze levert rond de 140 pk en komt in april of mei. Renault gaat de op één-na-snelste Clio aanbieden met een gerobotiseerde transmissie met schakelflippers op het stuur.
[img]http://www.autoweek.nl/images/800/12324.jpg[/img]
[img]http://www.autoweek.nl/images/800/12328.jpg[/img]
Goed nieuws voor de fans van de Renault Clio RS Concept: de Fransen nemen Žm nagenoeg ongewijzigd in productie. De definitieve versie is al gesignaleerd tijdens testwerk op de Nürburgring. In AutoWeek 43, die vanaf woensdag 19 oktober in de winkel ligt, presenteren we u de beelden van de RS. De wielen zijn niet zo spectaculair als de 18 inch wielen van de concept car. Maar met 17 inch exemplaren komt de RS nog altijd sportief voor de dag. Ook de diffusor achter blijft. Inmiddels heeft Renault bevestigd dat de ongeblazen 2,0 liter zestienklepper 200 pk levert. Voor wie dat te heftig is, biedt Renault een tammere Clio met 2.0 motor aan. Deze levert rond de 140 pk en komt in april of mei. Renault gaat de op één-na-snelste Clio aanbieden met een gerobotiseerde transmissie met schakelflippers op het stuur.
[img]http://www.autoweek.nl/images/800/12324.jpg[/img]
[img]http://www.autoweek.nl/images/800/12328.jpg[/img]
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Naam Topic is per nu veranderd 

-
- Contacteer:
Tja, zou verstandiger zijn om te wachten ja. Ach, bijkomend voordeel dan zeg maar. Toch zou ik er best 1 willen. Zoals je al zegt:#Ron# schreef:Dat moet je ook niet willen. Die eerste serie zal wel weer van alles aan mankeren. Ik heb een van de eerste ph2 gehad, dus weet daar alles van...elmotheelk (Eric) schreef:moet ik helaas zeggen dat bij introductie van de niewe RS hij nog niet meteen bij mij voor de deur zal staan.
Is die F4R motor best een betrouwbaar dingetje. Hopelijk is de rest net zo.#Ron# schreef:Over de betrouwbaarheid van de FR4-motor valt trouwens niks te klagen. Liever dat wilde/rauwe ding, dan zo'n "romig" japans wonder.
(Overigens zijn de Clio II RSen ook geloof ik prima betruobaar. Nooit echt van iemand gehoord over grote problemen: zie RS problemen topic.)
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik las op het forum van Nürburgring.nl over een RS waarbij echt van alles kapot ging. Niet zozeer motorisch trouwens. Hij heeft hem omgeruild voor een Alfa 75. Een begrijpelijke move, gezien het onderwerp van dat forum. 

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Dus nu weet hij zeker dat ook motorisch alles kapot gaat?Martijn *Baccara* schreef:Ik las op het forum van Nürburgring.nl over een RS waarbij echt van alles kapot ging. Niet zozeer motorisch trouwens. Hij heeft hem omgeruild voor een Alfa 75. Een begrijpelijke move, gezien het onderwerp van dat forum.
-
- Contacteer:
Ah, je bedoeld zeker deze forum post.
Wel een bijzondere overgang. Van Clio RS naar Alfa 75. Zijn bijna net zo verschillend als een Fiat Panda en een BMW M3.
Denk dat hij echt een zeer verrot exemplaar is tegen gekomen. Zeer jammer voor hem, zerker omdat een RS super lekker rijd zoals hij zelf al schrijft. Heel erg veel pech vrees is gewoon. Zou best kunnen dat dit een schadeauto is geweest. Ik blijf erbij dat de RS een degelijk ding is.
Wel een bijzondere overgang. Van Clio RS naar Alfa 75. Zijn bijna net zo verschillend als een Fiat Panda en een BMW M3.
Denk dat hij echt een zeer verrot exemplaar is tegen gekomen. Zeer jammer voor hem, zerker omdat een RS super lekker rijd zoals hij zelf al schrijft. Heel erg veel pech vrees is gewoon. Zou best kunnen dat dit een schadeauto is geweest. Ik blijf erbij dat de RS een degelijk ding is.