Job-Turbo - Andere auto!!! Nu met filmpje!!

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
Robert Turbo

Job-turbo schreef:
Hier ga ik maandagavond weer mee aan de slag. In de loop van volgende week verwacht ik dat hij wel weer door Drachten heen tuft...

16 september sowieso op de strip in Drachten als er geen rare dingen gebeuren (S)
Neem hem dan ook eens mee naar je werk.
Kan ik ff zien :p

Jeroen, vertrouwen; gebeuren geen rare dingen :)
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

en dat zeg jij :p :D

Dacht je ook zeker toen je met die kapotte fan richting zolder ging :D
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Robert Turbo

Erik Olijnsma schreef:en dat zeg jij :p :D

Dacht je ook zeker toen je met die kapotte fan richting zolder ging :D
Ik had niet op files gerekend :D
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

:~ :lol: :lol:
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Xedrah

Nog een piccie van een poosje geleden welke ik net tegenkwam op me Nokia.

[img]http://tinypic.com/dbk1h0.jpg[/img]
Robert Turbo

Schiet ook niet op zo :p :wink:

Hopelijk rijd hij dinsdag (Y)
Job-turbo
Contacteer:

Het is bijna zo ver :D

Xedrah is gisteren met de electronica bezig geweest maar dat was nogal een klerezooi.... Is dat nou altijd zo met een GT of is dat bij mij toevallig altijd zo :p

Frans heeft mijn stoelen aangepast zodat ik nog wat lager bij de grond zit. Zal ook wel een verbetering zijn denk ik zo.

En ik ben bijna de hele avond bezig geweest met mijn benzine pomp. Wat een pokke ding. Moest een nieuw bevestigingspunt maken :s maar hij zit eronder... :D

Vanavond de vloeistoffen erin en hopelijk kan Xedrah nog wat tijd vinden om de laatste electronica dingen te doen. Daarna alles nogmaals checken en starten maar :p
Robert Turbo

Klinkt als, dat hij op 16 September in Drachten staat :worship:
Job-turbo
Contacteer:

Nou gisteren niet gestart.... Het is weer snel donker en heb het dus niet af kunnen krijgen. Wel weer veel nuttige dingen kunnen doen gelukkig.

Xedrah kon helaas ook geen tijd vinden om de laatste electronische dingen te doen... Dat wordt zondag. Zondag hoop ik de auto dan ook te starten en een proefritje te maken. Misschien dat er dan ook een filmpje ofzo gemaakt kan worden. Sta te trappelen om weer te rijden :worship:
Xedrah

Remco T.
Contacteer:

B.I.G Respect zo op de straat :worship:
Robert Turbo

Vet :worship:
Wilma
Contacteer:

Nice (Y)
mark 5t
Contacteer:

top (Y) lekker bezig mannen (Y)
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Goed bezig Jeroen! Vrijdag is ie te zien op de strip? Of naast de strip op het parkingdeel?
-PAZ-
Über-Spammer

mooi werk (Y) (Y) heb jij geen problemen met de koeling, met zowel je ic als olie koeler voor je radiator???, want zo te zien op de foto's zit er toch nog gewoon de origenele radiator in
R5GTT. Drive it like you stole it
Job-turbo
Contacteer:

Ja eindelijk gestart en het blokje draait netjes :p

Alleen nog niet gereden. De auto wil niet koppelen dus ik krijg hem niet in de versnelling :( De kabel trekt de lepel net niet genoeg aan zodat hij niet ontkoppelt. Vanavond maar weer aan de slag. Moet alleen wel oppassen dat hij niet constant een beetje koppelt. Ach we zien ook wel weer hoe dit afloopt. :p

Doe mijn best om a.s. vrijdag op de strip te staan en dan natuurlijk niet op de parkeerplaats :p :s

Koeling was bij mijn vorige auto geen probleem zo. Intercooler laat gewoon koele lucht door en de oliekoeler bedekt maar een kleindeel van de radiator.
Laatst gewijzigd door Job-turbo op ma 12 sep 2005 7:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Xedrah

Misschien kun je de kabel op het koppelingspedaal verder van het pedaaldraaipunt monteren. Het kabeleinde maakt dan een grotere slag en ontspant ook weer volledig.
Job-turbo
Contacteer:

Ja daar zijn we gisteren ook al mee bezig geweest alleen daar zit ook een afstel mechanisme die dat dat weer verandert. Die gaan we nu vastzetten maar daar hadden we gisteren geen zin meer in. Het was ondertussen donker en om half 9 hadden we nog niet gegeten. Vanavond ga ik dat dus weer proberen.
Haas
Car: Megane RS

wat voor type intercooler heb je daar hangen?
Job-turbo
Contacteer:

Hmmm wat was het ook al weer?? Heb echt geen idee meer :p Heb hem al een jaar of 3 in mijn bezit :s
Abel
Über-Spammer

was toch custom? die intercooler.
Job-turbo
Contacteer:

Ja dat klopt inderdaad maar ik weet het merk niet meer. Heb hem destijds via Freddy Cane besteld.
Haas
Car: Megane RS

ok, maar niet uit een bestaand voertuig oid?
Job-turbo
Contacteer:

Nope speciaal laten maken :p
Steven
Car: M536

Ding lijkt verdacht veel op de standaards die ze bij Biesheuvel verkopen :p
Robert Turbo

Binnenkort kom ik wel ff bij je buurten (Y)

Respect :worship:
-PAZ-
Über-Spammer

Job-turbo schreef:Nope speciaal laten maken :p

er zal waarschijnlijk wat meer lucht door kunnen stromen zodat je radiator ook nog wat gekloelt word, kzag trouwens op de site van K-TEC dat ze daar nu ook een grille IC aanbieden
R5GTT. Drive it like you stole it
Job-turbo
Contacteer:

Nou ik heb gisteren gereden :worship:

Nog wel met een lage turbo druk maar het karretje ging al redelijk vooruit. Geen koelingsproblemen tot nu maar ik weet natuurlijk nog niet hoe het is op een warme zomerdag.

Moet nog een aantal kleine dingen doen. Olietemp. meter flipt zo nu en dan en lampjes in de meter moeten nog even aangesloten worden en nog een paar van die kleine dingetjes. Ook moet de turbodruk natuurlijk nog ff omhoog :p Maar dat wil ik met de laptop afstellen zodat ik precies de druk kan aflezen.

Als alles zo doorgaat ben ik vrijdag dus te zien op de airstrip :D
1nsane

Job-turbo schreef:Nou ik heb gisteren gereden :worship:

Nog wel met een lage turbo druk maar het karretje ging al redelijk vooruit. Geen koelingsproblemen tot nu maar ik weet natuurlijk nog niet hoe het is op een warme zomerdag.

Moet nog een aantal kleine dingen doen. Olietemp. meter flipt zo nu en dan en lampjes in de meter moeten nog even aangesloten worden en nog een paar van die kleine dingetjes. Ook moet de turbodruk natuurlijk nog ff omhoog :p Maar dat wil ik met de laptop afstellen zodat ik precies de druk kan aflezen.

Als alles zo doorgaat ben ik vrijdag dus te zien op de airstrip :D
denk dat het draadje van de sensor ergens je massa raakt, dan gaat ie idd raar doen :P of je sensor is stuk dat hoop ik nie voor je :P
Job-turbo
Contacteer:

Dat zou inderdaad kunnen.... ga morgenvanavond de zaak nog maar een keer checken. Hoop inderdaad ook niet dat het mijn sensor of meter is :s
Xedrah

Dat flippen deed ie vorig jaar ook al. Denk dat het dan niet aan de bedrading ligt, want die is vrijwel helemaal nieuw dit jaar. We zien wel ff.

Maar wel toppie dat ie het weer doet! :worship: Goed werk verzet. (Y)
Job-turbo
Contacteer:

Ja moet alleen nog wel even een aantal puntjes nog nakijken voordat ik hem op de strip zet. Hij lekt ook een beetje bij mijn uitlaat spruitstuk :S

Hopelijk zijn het een aantal moertjes zijn die los zijn getrilt. Vanavond maar weer even knutselen :D Ik weet niet van Xedrah van het weekend van plan is maar misschien kunnen we ff een filmpje maken met zijn tweeen/drieen. :p
Xedrah

Tis sowieso wel leuk als ie erbij staat. Kun je hem showen aan iedereen. Ik wil ook de Corsa en Kadett op het terrein hebben, ben van plan om alleen met de Kadett te rijden. Mits het droog is tenminste....

Ik heb zaterdag een slipcursus bij Prodrive en zondag ben ik de hele dag op circuit Zandvoort voor "the trophy of the dunes". Maar die filmpjes komen er wel. (Y)
Robert Turbo

Xedrah schreef:Tis sowieso wel leuk als ie erbij staat. Kun je hem showen aan iedereen. Ik wil ook de Corsa en Kadett op het terrein hebben, ben van plan om alleen met de Kadett te rijden. Mits het droog is tenminste....

Ik heb zaterdag een slipcursus bij Prodrive en zondag ben ik de hele dag op circuit Zandvoort voor "the trophy of the dunes". Maar die filmpjes komen er wel. (Y)
Kan mijn 5 er ook wel bij op het filmpje :D
Plaats reactie