Ik wacht nog steeds op een parkeerboete, in de bouwvak vorig jaar ben ik bekeurd voor fout parkeren, nog geen bekeuring gezien

Meestal rijd je niet zo hard als je geparkeerd staat dus die boete zal wel meevallen!!!Edward(ForeverYoung) schreef:@Kim: misschien vond iemand daar jou heel aardig ofzo.
Ik wacht nog steeds op een parkeerboete, in de bouwvak vorig jaar ben ik bekeurd voor fout parkeren, nog geen bekeuring gezien![]()
Hou je je het juist goed in de gaten werd ik net geflitstStrijder schreef:Gisteren stonden ze weer voor het eerst dit jaar weer op de Zeeweg te flitsen richting bloemendaals (zandvoorts) strand.
Nou dat opdringerig rijden was incidentje nog voor ik rechts inhaalde... ik heb hem toen als het waren opgeduwd naar 120 door als het waren steeds iets op hem in te rijden en mezelf dan weer af te laten zakken...en dat paar keer herhalen. de meeste mensen gaan dan wel iets harder rijden. Hij ook. Heb daar ook alleen waarschuwing voor gehad, omdat ik hem er ook op wees dat hij naar rechts had gemoeten omdat er ruimte zat was.Edward(ForeverYoung) schreef:Dat is toch gewoon uitlokking, het verkeer een beetje ophouden door 100 links te blijven rijden en als iemand er dan voorbij gaat is het ineens opdringerig rijden![]()
Waarom zieligers? Jij reed toch te hard?clio_rs schreef:ik mag 40 euro gaan betalen want ik heb 11km te hard gereden, ik reed 91km waar je 80km mocht de zieligers
Gewoon lekker samen met mij Speetje sponsoren!!André ter Velde schreef:Waarom zieligers? Jij reed toch te hard?clio_rs schreef:ik mag 40 euro gaan betalen want ik heb 11km te hard gereden, ik reed 91km waar je 80km mocht de zieligers
Juist ja, zo werkt het volgens mij ook. Wie te hard rijdt, moet dokken en niet zeuren.Hesselgouda schreef:Gewoon lekker samen met mij Speetje sponsoren!!André ter Velde schreef:Waarom zieligers? Jij reed toch te hard?clio_rs schreef:ik mag 40 euro gaan betalen want ik heb 11km te hard gereden, ik reed 91km waar je 80km mocht de zieligers![]()
GJ schreef:... ik net een nieuw factuurtje van Renault kreeg.
... ik niet wist wat het kon zijn.
... dit een rekening was van 20 euro.
... deze was voor te hard rijden.
... dit dus niet gedekt word door Renault Top Occasion garantie![]()
... dit de eerste was in 2 jaar.
... dit nota bene met een 1.2 Clio was.
Whahaha, helemaal vergetenPaul1916v schreef:wat gaat dit je kosten edward?
Paul1916v schreef:net op de a2 op het stuk waar je 100 mag, onder die paar viaductjes kom ik netjes met 120 langs gereden