Verder, nette race weer van Fisi, als t moet blijven de renaultjes toch wel bij, jammer dat ze qua aandacht naar de achtergrond vallen. Je ziet wel dat de mclarens stukken sneller zijn. Bovendien had ik wel wat verwacht van Kovalainen, helaas, pech.
nou dan heeft die in zijn carrierre iig minder autos afgeschreven dan die omhooggevallen kampermongool uit limburgRiël Notermans schreef:Gewoon uit dat stoeltje, elke race wel iets met die flapdrol, ik vind m serieus irritant om te zien voor een nederlands teamBenieuwd wat ie volgende week gaat doen dan. Maar n race succesvol rijden moet ik nog meemaken geloof ik? Ohja, gewoon zijn prestaties in vergelijk met de rest van de coureurs
Ik kan t zelf niet..
nog nooit gehoord van adrenalineDuupke (Ronald) schreef:@ Luco: Nee, ik heb nog nooit een rondje gereden en nee, ik zal het er niet zonder kleerscheuren vanaf brengen.
Maar, ik weet zeker dat ik niet een groot bord, wat zo'n 20 cm voor m'n snufferd omhoog gehouden wordt over het hoofd zal zien.
En als ik dan alsnog een klap met dat ding voor me harses krijg, sta ik toch zeker een stukkie eerder stil dan een eind buiten de pitstraat.
Merijn schreef:Waarom zit je 'm zo te verdedigen, Luco?
Ik vind de prestaties van Albers ook tegenvallen en ik kan het bijna niet aanhoren als ie na zijn crash/uitvalbeurt voor de camera staat en niet veel anders kan zeggen dan 'Ja, zwaar balen!'.
Maar goed, het feit dat niemand hier het hem na doet, wil nog niet zeggen dat we geen commentaar op hem mogen hebben. Als dat zou was, dan zouden we nooit meer onze muil open mogen trekken.
Luco/Alpine-racer schreef:dus werken er bij renault alleen maar flapdrollen en klootzakken die niks kunnen?
Luco/Alpine-racer schreef:Merijn schreef:Waarom zit je 'm zo te verdedigen, Luco?
Ik vind de prestaties van Albers ook tegenvallen en ik kan het bijna niet aanhoren als ie na zijn crash/uitvalbeurt voor de camera staat en niet veel anders kan zeggen dan 'Ja, zwaar balen!'.
Maar goed, het feit dat niemand hier het hem na doet, wil nog niet zeggen dat we geen commentaar op hem mogen hebben. Als dat zou was, dan zouden we nooit meer onze muil open mogen trekken.
flapdrol!!!, nieuw icoon, enz enz enz waar ik maar mee wil zeggen,
tussen commentaar en afzeiken zit nogal een verschil
ik kan ook wel een aantal dingen vertellen over forummers die waar zijn, maar dan staat de telefoon bij het bestuur roodgloeiend en is het halve forum weer over de zeik
en ja hij presteert slechter dan gedacht
dat doet renault ook
dus werken er bij renault alleen maar flapdrollen en klootzakken die niks kunnen?
ik vind een beetje respect naar mesen die iets gepresteerd hebben niet verkeerd.Riël Notermans schreef:Luco/Alpine-racer schreef:Merijn schreef:Waarom zit je 'm zo te verdedigen, Luco?
flapdrol!!!, nieuw icoon, enz enz enz waar ik maar mee wil zeggen,
tussen commentaar en afzeiken zit nogal een verschil
ik kan ook wel een aantal dingen vertellen over forummers die waar zijn, maar dan staat de telefoon bij het bestuur roodgloeiend en is het halve forum weer over de zeik
en ja hij presteert slechter dan gedacht
dat doet renault ook
dus werken er bij renault alleen maar flapdrollen en klootzakken die niks kunnen?
Dit gaat toch niet over forummers???
Ik heb en een paar anderen hier een mening over CA, als jij je het zo enorm aantrekt is dat toch jouw probleem? Ga je het ineens over die boeg gooien. Tjongejonge.
En tussen de coureurs van Renault en CA zit ook nog een significant verschil, om dat draadje ook maar op te pakken. Ohja, ik vind Flapdrol niet echt afzeiken, beejte lezen met een knipoog he't is ook niet dat ik t een stoere vent vind ...
Luco, juist in deze situaties had hij zich in toom moeten houden en dat soort dingen maken je een "goede" rijder, dat hij zijn fout toegeeft moge duidelijk zijn en lijkt me niet meer dan normaal en overduidelijk, erger was het als hij een ander de schuld zou geven....Luco/Alpine-racer schreef:nog nooit gehoord van adrenalineDuupke (Ronald) schreef:@ Luco: Nee, ik heb nog nooit een rondje gereden en nee, ik zal het er niet zonder kleerscheuren vanaf brengen.
Maar, ik weet zeker dat ik niet een groot bord, wat zo'n 20 cm voor m'n snufferd omhoog gehouden wordt over het hoofd zal zien.
En als ik dan alsnog een klap met dat ding voor me harses krijg, sta ik toch zeker een stukkie eerder stil dan een eind buiten de pitstraat.
hij was al opefokt omdat sutil zonder aankondiging 3 sec voor hem de pitsstraat in reed terwijl ze klaarstonden voor ca
ik kan me voorstellen dat die zich zo op heeft zitten vreten dat die niet goed opgelet heeft
adrenaline kan hele rare dingen doen met je
hij is in ieder geval nog vent genoeg zijn fouten toe te geven
vele coureurs doen dat niet en geven gewoon een ander de schuld
klopt helemaal arnoArno17 schreef:Luco, juist in deze situaties had hij zich in toom moeten houden en dat soort dingen maken je een "goede" rijder, dat hij zijn fout toegeeft moge duidelijk zijn en lijkt me niet meer dan normaal en overduidelijk, erger was het als hij een ander de schuld zou geven....Luco/Alpine-racer schreef:nog nooit gehoord van adrenalineDuupke (Ronald) schreef:@ Luco: Nee, ik heb nog nooit een rondje gereden en nee, ik zal het er niet zonder kleerscheuren vanaf brengen.
hij was al opefokt omdat sutil zonder aankondiging 3 sec voor hem de pitsstraat in reed terwijl ze klaarstonden voor ca
ik kan me voorstellen dat die zich zo op heeft zitten vreten dat die niet goed opgelet heeft
adrenaline kan hele rare dingen doen met je
hij is in ieder geval nog vent genoeg zijn fouten toe te geven
vele coureurs doen dat niet en geven gewoon een ander de schuld....trouwens helemaal de schuld op hem nemen deed hij nu ook weer niet in dat gesprekje met Allard achter de pits......Mike Gascoygne was duidelijker en had het over 2 verschillende dingen, te vroeg binnen komen van Sutil en te vroeg wegrijden van CA terwijl de lollipop nog naar beneden was.
Ben wel met je eens dat CA normaal gesproken een goede rijder is, niet mijn stijl qua houding en praten maar wel een snelle en goede rijder,heeft in DTM genoeg laten zien uit welk hout hij is gesneden.
Doornbos is wel mijn stijl, zijn 1e win in Champcar zegt genoeg en verbaasd me niks.
Sander de Bruin schreef:Nederland is toch dat land waar iedereen loopt te zeiken op elkaar, tenzij we winnen ?
wat een geweldige race was het zeg!! Wederom bij een vriend van me zitten kijken op eurosport II. De grote regentombola was weer nedergedaald, zoals Olav Mol t altijd zo mooi kon/kan zeggen! Wat een chaos bij sommigen, maar wat een prachtrace en resultaat.Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Doornbos![]()
![]()
![]()
Eerste overwinning van hem![]()
als ik hier even luchtig op in mag gaan: MS en Jos worden ook niet altijd op waarde geschat en beoordeeld door een aantal hier op het forum. En die hebben ook zeker wat gepresteerd!Luco/Alpine-racer schreef:ik vind een beetje respect naar mesen die iets gepresteerd hebben niet verkeerd.
het gaat dus over mensen.
blijkbaar ontbreekt dat onder andere bij jouw
presteer zelf eerst eens wat voordat je een ander afzeikt
Ach ja, die Fransoos.................. Heb je het interview met hem nog gezien met die Eurosport reporter? Dat werd op zo'n groot scherm uitgezonden aldaar. Het publiek floot hem daar mega uit toen ie over Doornbos z'n rijden begon.Haas schreef:wat een geweldige race was het zeg!! Wederom bij een vriend van me zitten kijken op eurosport II. De grote regentombola was weer nedergedaald, zoals Olav Mol t altijd zo mooi kon/kan zeggen! Wat een chaos bij sommigen, maar wat een prachtrace en resultaat.Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Doornbos![]()
![]()
![]()
Eerste overwinning van hem![]()
(beetje jammer dat die Brievreter dan weer gaat lopen janken...)
Egon schreef:Luco/Alpine-racer schreef:voordat jullie nou eens oordelen en maar blijven zeiken
rij dan zelf eerst eens een wedstrijd![]()
![]()
![]()
hij maakte een fout ja en gaf dat ook toe
jullie zijn natuurlijk allemaal foutloze verkeersdeelnemers![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dit doet me een beetje denken aan Hessel die achtervolgd werd door een slang op de A12
ja die, dat is toch wel een klassieke anecdoteHessel schreef:Egon schreef:Luco/Alpine-racer schreef:voordat jullie nou eens oordelen en maar blijven zeiken
rij dan zelf eerst eens een wedstrijd![]()
![]()
![]()
hij maakte een fout ja en gaf dat ook toe
jullie zijn natuurlijk allemaal foutloze verkeersdeelnemers![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dit doet me een beetje denken aan Hessel die achtervolgd werd door een slang op de A12
Deze
ik zeik wel eens over zijn gedrag in de media en naar de media en andere mensenHaas schreef:als ik hier even luchtig op in mag gaan: MS en Jos worden ook niet altijd op waarde geschat en beoordeeld door een aantal hier op het forum. En die hebben ook zeker wat gepresteerd!Luco/Alpine-racer schreef:ik vind een beetje respect naar mesen die iets gepresteerd hebben niet verkeerd.
presteer zelf eerst eens wat voordat je een ander afzeikt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, niet helemaal LucoLuco/Alpine-racer schreef:ik zeik wel eens over zijn gedrag in de media en naar de media en andere mensenHaas schreef:als ik hier even luchtig op in mag gaan: MS en Jos worden ook niet altijd op waarde geschat en beoordeeld door een aantal hier op het forum. En die hebben ook zeker wat gepresteerd!Luco/Alpine-racer schreef:ik vind een beetje respect naar mesen die iets gepresteerd hebben niet verkeerd.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nooit over zijn rijden
verderop in de discussie vertel ik dan ook dat die term op zijn mentaliteit slaat en niet op zijn capaciteiten als coureurArno17 schreef:Nou, niet helemaal LucoLuco/Alpine-racer schreef:ik zeik wel eens over zijn gedrag in de media en naar de media en andere mensenHaas schreef:als ik hier even luchtig op in mag gaan: MS en Jos worden ook niet altijd op waarde geschat en beoordeeld door een aantal hier op het forum. En die hebben ook zeker wat gepresteerd!Luco/Alpine-racer schreef:ik vind een beetje respect naar mesen die iets gepresteerd hebben niet verkeerd.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nooit over zijn rijden
Ik kan me nog een leuke discussie voor de geest halen....de term waardeloze coureur, weet je die nog....