ACT: Clio16V I
-
Bovenste van kachel <---> achterste aansluiting op expansievat
Onderste van kachel <---> aansluiting op de kop (dat pijpje die recht naar achter steekt, onder de verdeler)
De metalen pijp rond het blok zit volgens mij verbonden met de voorste aansluiting op het expansievat, maar dat kan ik niet goed zien. Ik haal het namelijk van m'n foto's af, omdat mijn clio ook uit elkaar ligt...
Onderste van kachel <---> aansluiting op de kop (dat pijpje die recht naar achter steekt, onder de verdeler)
De metalen pijp rond het blok zit volgens mij verbonden met de voorste aansluiting op het expansievat, maar dat kan ik niet goed zien. Ik haal het namelijk van m'n foto's af, omdat mijn clio ook uit elkaar ligt...
-
- Über-Spammer
hmm, de mijne wel hoor...Net effe een ander kleurnummer?
Een Williams heeft geen blauw blok
onee dat is een omgebouwde c57d

-
euhm ff een praktisch vraagje. een motorkap van een clio16v, past dat (met de achterklep dicht) in een clio16v? 

-
- Über-Spammer
denk het niet.... het gat is niet groot genoeg volgens mij.
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
in de lengte erin, en diagonaal zeg maar? achterbank plat of eruit.. zou moeten passen volgens mij..
maar vast wel iemand hier die t ooit geprobeerd heeft
maar vast wel iemand hier die t ooit geprobeerd heeft

-
- Über-Spammer
of je rijd zonder motorkap erheen en schroeft hem daar erop
zonder gekheid.... ik zal even gaan meten voor je

zonder gekheid.... ik zal even gaan meten voor je

-
- Über-Spammer
frank,
door het gat past hij wel.
maar het probleem zit hem in de lengterichting. hij is ruim gemeten 1.55-160. dan moet je stoel echt extreem ver naar voor kunnen.
door het gat past hij wel.
maar het probleem zit hem in de lengterichting. hij is ruim gemeten 1.55-160. dan moet je stoel echt extreem ver naar voor kunnen.
-
shit (ik ben 1.97)
dat wordt dus een auto lenen :o
bedankt
dat wordt dus een auto lenen :o
bedankt

-
- Über-Spammer
graag gedaan
dat ga je dan niet redden nee. had jij je williams niet te koop staan? of wil je die blauwe motorkap gaan kopen die op mp staat?

dat ga je dan niet redden nee. had jij je williams niet te koop staan? of wil je die blauwe motorkap gaan kopen die op mp staat?
-
die heb ik idd gekocht, moet m dus dit weekend gaan halen. zal wel met de scenic van pa worden dan...J-P-S schreef:graag gedaan![]()
ik heb mn williams niet te koop staan nee

voor de geinteresseerden heb ik nog wel een logoloze motorkap binnenkort, alleen laat de plamuur waar het logo zat los

-
- Über-Spammer
ah ik dacht dat jij hem verkocht. omdat er eentje te koop stond voor de lange rijders onder ons. met een scenic zal het wel lukken ja.
succes ermee
succes ermee

-
- Contacteer:
Volgens mij zit alles wat je nodig hebt gewoon in de verpakking van het lager wat je bij de dealer of automaterialenzaak haalt.
Codes weet ik niet...
Codes weet ik niet...
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
-
Ik ga eerst zomer vakantie houden en dan ga ik stage lopen en dan komen de schmidt's eraan. Ze zijn inderdaad duur maar ja dan heb je wel wat heb een filmpje gezien hoe die velgen getest worden en dan zie je wel dat ze van top kwaliteit zijn, ps de die herfst en winter laat ik de auto nog meer veranderen maja moet nog ff wachten bedankt voor de sites.
-
- Über-Spammer
gewoon lagers voor een 16v bestellen. de voorste lagers zijn verschillend voor MET of ZONDER abs, de achterste zijn hetzelfde.Arnoud schreef:nog een keer
Arnoud schreef:wat heb je nodig als je beide wiellagers achter wilt vervangen ?
het lager zelf?
borgveer ofzo?
vergeet ik nog iets?
en heeft iemand daar de bestelcodes van?
is gewoon een compleet set.
als je je kenteken en of voertuigcode doorgeeft kan je automaterialenzaak de rest voor je doen.
-
- Contacteer:
nu ook alstie koud isle mouton noir (sandy) schreef:'k vind 't zo vreemd dattie 't alleen doet alstie goed warm is

hopelijk schieten ze daar bij reichhart een beetje op met
m'n kabels

-
Je bestelt een wiellagerset, daar zit ook een borgmoer bij.Arnoud schreef:wat heb je nodig als je beide wiellagers achter wilt vervangen ?
het lager zelf?
borgveer ofzo?
vergeet ik nog iets?
en heeft iemand daar de bestelcodes van?
Kijk wel even hoe goed je schijven nog zijn. Als die al redelijk afgesleten zijn kun je beter meteen nieuwe schijven erbij kopen (en blokken).
Gr, Frits.
gewoon de hele lager+schijf set bij de dealer halen, 67 euro.
-
kheb m net opgehaald. hij past dus wel in een clio inderdaad, maar comfortabel is anders. maar in een charade?Robke schreef:Ik heb zelfs ooit eens een keer met m'n 1.91m een 16V achterklep achter in de Charade gehad.
Ik heb er zelfs nog mee kunnen rijden.

eitje hoor 
compleet willi subframe incl draagarmen, stuurhuis enz, past ook......nét

compleet willi subframe incl draagarmen, stuurhuis enz, past ook......nét

Nog iemand opzoek naar een Nieuwe FK Schroefset
R5GTT. Drive it like you stole it
hmmz

Immer wieder die verdammte Holländer
waar kan ik bij een clio 1 1,8L 16V ergens een mechanische oliedrukmeter monteren?
dus ik bedoel eigenlijk zit er ergens een dop in het blok die er uit kan draaien en waar ik dan de meter op aan kan sluiten?
dus ik bedoel eigenlijk zit er ergens een dop in het blok die er uit kan draaien en waar ik dan de meter op aan kan sluiten?
-
oliedruksensor gat gebruiken. achterkant blok, distributiezijde.
Is een potje, waar een draadje op zit.
Is een potje, waar een draadje op zit.
nou riel dan moet je me toch maar eens vertellen bij wie jij dat haalt ik was voor 1 lager+borgveer+moer al ruim 62eu kwijtRiël Notermans schreef:gewoon de hele lager+schijf set bij de dealer halen, 67 euro.

mijn schijven zijn wel redelijk nog, ga dit lager vervangen en daarna voor een andere auto kijken, want met een kapot lager kan ik mijn auto niet verkopen toch?
-
- Über-Spammer
bij de reno dealer. ik stond er ook van te kijken. maar daar is het echt goedkoop hoor 

-
- Über-Spammer
kan je wel proberen te kopen. alleen word dan afgedingt omdat je nog werk aan de auto hebtnou riel dan moet je me toch maar eens vertellen bij wie jij dat haalt ik was voor 1 lager+borgveer+moer al ruim 62eu kwijt
mijn schijven zijn wel redelijk nog, ga dit lager vervangen en daarna voor een andere auto kijken, want met een kapot lager kan ik mijn auto niet verkopen toch?
Serieus, de dealer levert deze combo.Arnoud schreef:nou riel dan moet je me toch maar eens vertellen bij wie jij dat haalt ik was voor 1 lager+borgveer+moer al ruim 62eu kwijtRiël Notermans schreef:gewoon de hele lager+schijf set bij de dealer halen, 67 euro.![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is een nieuwe schijf waar al een nieuw lager ingeperst is.
*edit* t is trouwens maar 62

Geef je de schijven weg, alleen al het gezeik met ompersen is mij die 62 euro gewoon waardJ-P-S schreef:kan je wel proberen te kopen. alleen word dan afgedingt omdat je nog werk aan de auto hebtnou riel dan moet je me toch maar eens vertellen bij wie jij dat haalt ik was voor 1 lager+borgveer+moer al ruim 62eu kwijt

-
- Über-Spammer
zeker,
dat moet je dus wel bij de dealer halen
dat moet je dus wel bij de dealer halen