Friday Nightmeeting Oss I
maar als ik me niet vergis zit er een massa aan het achterste takeloog... moet je er dan ook nog ene bij je bak hebben of in die buurt...lijk me sterk, maar ja kan't altijd proberen natuurlijk...
Nou moet ik wel zeggen dat ie alleen stationair slecht loopt, volgas gaat ie als de brandweer!
Nou moet ik wel zeggen dat ie alleen stationair slecht loopt, volgas gaat ie als de brandweer!

okeej, first thing in the morning!
als dat het is ga ik vrijdag wel ff m'n Renault 5 angsten overwinnen in Beuningen!
en breng ik voor jou een bus ontvetter mee! (voor je uitlaat!)
als dat het is ga ik vrijdag wel ff m'n Renault 5 angsten overwinnen in Beuningen!

en breng ik voor jou een bus ontvetter mee! (voor je uitlaat!)

*** Friday Nightmeeting Oss e.o. ***
When: Vrijdag 11 juli
Where: McD's, Beuningen
Who:
Merijn - Clio Williams
Tom - Clio Williams
Rob - Clio 2.0 16v
Paskie - Clio 16v
Johan - Clio 16v
Nielske - Clio 16v
Douwe - Twingo
Maybe's:
Peter - 5 16v
Jan-Paul - 5 GTX
Bart - 19 1.4i
Panoramix - 25 V6 Turbo
Jesper - Clio 16v
Niels - Clio 1.8 RT
Jeroen - Megane Coupe
Rory - Vel Satis
When: Vrijdag 11 juli
Where: McD's, Beuningen
Who:
Merijn - Clio Williams
Tom - Clio Williams
Rob - Clio 2.0 16v
Paskie - Clio 16v
Johan - Clio 16v
Nielske - Clio 16v
Douwe - Twingo
Maybe's:
Peter - 5 16v
Jan-Paul - 5 GTX
Bart - 19 1.4i
Panoramix - 25 V6 Turbo
Jesper - Clio 16v
Niels - Clio 1.8 RT
Jeroen - Megane Coupe
Rory - Vel Satis
Grote kans dat ik er WEL bij ben! 
Dus tword weer ongezellig daar
Jepperrrrrrrrrr

Dus tword weer ongezellig daar

Jepperrrrrrrrrr
-
- Moderator
- Car: Megane
ik neem dat de stoelen zijn 

Niet zo wijs doen heMerijn schreef:Bekijk zijn avatar eens...Rory schreef:Ah fuck Jesper komt
Dan kom ik niet hoor!
Ik weet het echt nog niet of ik wel of niet kan...
Rob nieuwe stoelen? FOTO'S!
Goed dan voor Merijn zal ik het anders vragen (

HIER KLIKKEN
dan links op sparco klikken, dan stoelen en dan is het de "Corsablauw"
flauw dat et geen clioblauw heet
dan links op sparco klikken, dan stoelen en dan is het de "Corsablauw"
flauw dat et geen clioblauw heet

Rob heeft een clio met Corsa stoelen! 

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Of geld gebrek? nou ja laat rob dat zelf maar uitmaken.Tom schreef:poe, dat is nog eens een levertijd
Project: GTT Blue Sport
Ik heb altijd geldgebrek, dat weet je toch??
Ik heb ze maandag besteld en normaal gesproken zit er ongeveer 4 weken levertijd op, alleen vanwege de zomervakantie en een verhuizing vanwaar de stoelen geleverd worden kan het wat langer duren.
Ze proberen om de stoelen eind deze maand binnen te krijgen, als dat niet lukt wordt het waarschijnlijk begin september.....
Dus we wachten gewoon rustig af.

Ik heb ze maandag besteld en normaal gesproken zit er ongeveer 4 weken levertijd op, alleen vanwege de zomervakantie en een verhuizing vanwaar de stoelen geleverd worden kan het wat langer duren.
Ze proberen om de stoelen eind deze maand binnen te krijgen, als dat niet lukt wordt het waarschijnlijk begin september.....
Dus we wachten gewoon rustig af.
Wachten is nooit leuk maarree bij jouw geven ze het tenminste duidelijk aan. Ik heb wat onderdelen voor de Twingo besteld: witte achterlichtunits, witte knippers voor, rood/zwart sportstuur incl. naaf, K&N openluchtfilterkit maar ik wacht nu al 3 weken terwijl de levertijd 1 week zou zijn
die lui zijn SUPER voor velgen + banden en verlaging uitlaten etc. maar ze doen (zo blijkt achteraf) te weinig in tuningonderdelen waardoor ze via via bestellen en niet echt een sterke ingang hebben om te klagen als het te lang duurt
ik weet wel geduld is een schone zaak maarre voor tuningsonderdelen denk ik niet dat ik daar nog terug kom 

Ja jullie wachten op nieuwe tuningspullen en ik mag 3 a 4 weken wachten alleen al op mn auto.... achjah
Nieuwe middendemper staat op het programma na de vakantie, en NEE geen Devil, zoek het niet om minstens 230 euro te betalen voor alleen de demper..
Hopelijk houd ik genoeg geld over na de vakantie, kan ik nog meer aan de auto doen... maarja , geld groeit de laatste tijd niet meer hard op mn rug en aan mn boompje in de tuin...

Hopelijk houd ik genoeg geld over na de vakantie, kan ik nog meer aan de auto doen... maarja , geld groeit de laatste tijd niet meer hard op mn rug en aan mn boompje in de tuin...

Mjah gelukkig wel, eerst hadden ze me een Twingo meegegeven (no offence Douwe!) maar ik vind ze irritant rijden en het komt ook niet echt vooruit, 1.2 16vtjeMerijn schreef:Ach joh, je hebt een fijna Clio van de garage meegekregen zag ik, dus ik zou niet klagen!

Dit is gelukkig al wat beter en een 1.4 16v dus dat wil iets meer maarja nog niet wat ik gewend ben
Ik klaag verder niet , maar je eigen auto is altijd fijner zoals je ook denk ik wel hebt ondervonden in je "Fanny-Magnet" Passat

Laatst gewijzigd door Rory op do 10 jul 2003 14:12, 1 keer totaal gewijzigd.
ALS ik vrijdag kom dan is het zowiezo met de Vel Satis, ons pa had belooft dat ik die een keer kon meenemenTom schreef:kom je vrijdag wel Rory? en wat heb je dan gekregen? toch wel een rs'je he
Ja als het een RSje was had ik nooit meer willen ruilen
Nee, hoor. Ik zou 'm er zo op inruilen!Rory schreef:Ik klaag verder niet , maar je eigen auto is altijd fijner zoals je ook denk ik wel hebt ondervonden in je "Fanny-Magnet" Passat![]()

Mjah ok daar kan ik me nog wel wat bij voorstellen, maar gewoon als je een stukje rijd. naar je vriendin, boodschapjes, stoer cruisen langs een winkelcentrum *hintMerijn schreef:Nee, hoor. Ik zou 'm er zo op inruilen!Rory schreef:Ik klaag verder niet , maar je eigen auto is altijd fijner zoals je ook denk ik wel hebt ondervonden in je "Fanny-Magnet" Passat![]()
Nee, dat lieg ik: ik zou 'm er wel bij willen hebben voor woon-werk verkeer.

-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
weet iemand waar in omg. den bosch deze staat:
http://www.marktplaats.nl/markt/autos/renault/39597.htm
ik zal straks wel eens bellen.
http://www.marktplaats.nl/markt/autos/renault/39597.htm
ik zal straks wel eens bellen.
Ik zou de mijne dolgraag lekker de hele week binnen laten staan en op zaterdag en zondag lekker meenemen om een stukkie te toeren. Ik haat boodschappen doen met mijn eigen auto. Ik ben als de dood voor andere parkeerders en hun deuren.
Er rijden tegenwoordig echt veel asocialen rond!
Ik zet nu mijn auto helemaal aan de andere kant van de parkeerplaats, waar nooit auto's staan, of ik ga lopend.
Helpt wel...