Leuke prijs kwaliteitsverhouding vind ik tengtools hebben. Garantie is ook erg goed. De ratels vind ik wat minder in de hand liggen. Ik gebruik de ratels van Hazet veel en die zijn erg fijn vind ik.
Ik heb ook een groene koffer. Ratels hebben een zwart met oranje handgreep. Die van mij is merkloos, geroggeld via een maat van me. Heb hem nu zo'n 2,5 jaar en gebruik de ratels ook met 1m pijp er op zonder problemen.
Enige wat ik kapot heb gekregen is een torx bitje op 1 van de bouten van het voorscherm van m'n gtt
Erik (Schepjes) schreef:
Ja die ja!
Hang er ook wel eens met een pijp aan de ratel, maar wil gewoon hier niet stuk
Voor hobby gebruik iig zeer goed geschikt dunkt mij
Heb samen met Hessel (geloof ik) wel es een paar wielbouten losgemaakt met een pijp van de RTC tent erop, die toch al gauw een meter of 2, en nog kostte het moeite
Maar goed, ding is echt overleden en das nog een andere ratel ook die niet eens zo zwaar misbruikt is
Setje ligt gewoon lekker in 1 van de auto's, lekker makkelijk voor in de hobbyruimte
Erik (Schepjes) schreef:
Ja die ja!
Heb samen met Hessel (geloof ik) wel es een paar wielbouten losgemaakt met een pijp van de RTC tent erop, die toch al gauw een meter of 2, en nog kostte het moeite
Maar goed, ding is echt overleden en das nog een andere ratel ook die niet eens zo zwaar misbruikt is
Setje ligt gewoon lekker in 1 van de auto's, lekker makkelijk voor in de hobbyruimte
Ik was daar ook bij. Die dingen zaten echt te vast. Dat was toch van de zwarte sletten 5?
Was een goede training om alle bouten los te krijgen
GJ schreef:
Ik was daar ook bij. Die dingen zaten echt te vast. Dat was toch van de zwarte sletten 5?
Was een goede training om alle bouten los te krijgen
Ik wist niet meer zeker wie er nog meer bij waren, jij, Paul, Martijn...
Maar idd, dat h**rige sloophok was het idd
Erik (Schepjes) schreef:
Ja die ja!
Moeha ha dat waren nog eens acties....en dan die
gte/gttin die foute kleur groen.....met al die kit en pur
was dit nou weer, wil in topic kijken "sponsors 2011" krijg ik de volgende melding:
Sorry, but only users granted special access can read topics in this forum.
Erik (Schepjes) schreef:was dit nou weer, wil in topic kijken "sponsors 2011" krijg ik de volgende melding:
Sorry, but only users granted special access can read topics in this forum.
Dat klopt. Is een attentietopic tbv de sponsoren voor het bestuur.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Hoe zit het met de sponsoren? Wie is er nog wel sponsor en wie niet? Persoonlijk hoor ik de laatste tijd maar weinig over MB Carperformance, afgezien dat ze voortaan een nieuw adres hebben.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Riël schreef:Ik kan nog wel eens zo'n dealtje trekken denk ik...
denk dat ze tegenwoordig wel voor 60 euro per kist te doen moeten zijn.
Ik hou me aanbevolen voor zo`n dealtje
Ziet er op de foto uit als een complete set, en als er hier meerdere mensen al jaren gebruik van maken heb ik er wel vertrouwen in
Het is puur voor de hobby inderdaad, dat wil zeggen af en toe eens sleutelen. En het belangrijkste vind ik dan dat ik alle maten voor handen heb en dat het enigsinds betrouwbaar spul is.
Riël schreef:Nee deze set bedoelde ik!
[img]gereedschapkistje.....[/img]
en die wellicht voor 60 euro? i'm in
Ik zoek zoiets in inch maten voor een schappelijke prijs
TengTools levert ook in inch-maten voor een redelijke prijs.
MAnnesmann heeft dacct ik geen inch.
Anders e-bay UK / USA ??
als je door een groter aantal een betere korting kan bekomen kan ik het hier ook wel eens vragen. Kan me best voorstellen dat er hier ook interesse zal zijn.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !