ACT : Formule 1 Deel I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Zeg duitse vriend... Leer typen :p
Haas
Car: Megane RS

tsja, het wordt allemaal een beetje hoog talpa gehalte. Weinig fatsoenlijks, maar gewoon tijdvullling tot aan het volgende reclameblok. Ik snap niet dat mensen daar van de redactie niet inzien dat al die zogenaamde 'discussies' het niveau van groep 3 hebben. Bovendien hebben de genodigde gasten en de presentatoren 0 verstand van autosport en dat in combi met een IQ van lager dan een stoeptegel, leidt tot een programma waar echte autosportfannaten van kotsen.

Wanneer zijn voor het laatste de nieuwtjes uit de pitbox langsgeweest, beelden van de warmup, fatsoenlijke interviews, enz? Nee, gezever over die kloothommel van een piquet die wat brabbelt. Of ik daar op zit te wachten... |: Verder inderdaad belspelletjes die een nog lager niveau hebben dan 's nachts om 3 u en circuitinfo die helemaal de plank misslaat...

Was het nog maar zoals vroagah...
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Als je een beetje duits kunt, kun je beter naar RTL Television zappen... Daar gaat het soms nog ergens over. Al is die Kai Ebel (of hoe die mongeaul ook mag heten) echt irritant...
Jean-Paul-S
Über-Spammer

ja idd, zeker toen onze vriend ms nog meereed bij het f1 circus.
Arno17
Car: Captur EDC130 Intens

Wat dan weer te denken van Olav Mol, die zat ook heel vaak weer te gissen naar wie haalt wie in......hij ziet ook dat schermpje met namen en op de plekken waar ze rijden......simpel rekensommetje kan je zien wie wie inhaalt.

Het rekenen laten we maar helemaal buiten beschouwing, hij tankt voor .. rondes, dus komt hij weer over ... rondjes binnen..........of zit ik er nu naast......hoop gemoppel hoor je dan *#^^grrr....

Naja, in ieder geval kan hij de race niet uitrijden, dus staat op een 2 stopper..... |: ..........
Jean-Paul-S
Über-Spammer

ik kan die petitie niet vinden van rtl. loopt die nog altijd?
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

misschien allemaal maar es mailen naar info@rtl.nl ofzo? ;) maar zal toch geen zin hebben..die toeters luisteren alleen naar het gerinkel van de portemonee
Riël
Über-Spammer

Merijn schreef:Als je een beetje duits kunt, kun je beter naar RTL Television zappen... Daar gaat het soms nog ergens over. Al is die Kai Ebel (of hoe die mongeaul ook mag heten) echt irritant...
Haha, ik kijk m alleen nog maar op de duitser :lol:

Overigens is die Lauda wel goed in zijn commentaar.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Haas

Arno17 schreef:Wat dan weer te denken van Olav Mol, die zat ook heel vaak weer te gissen naar wie haalt wie in......hij ziet ook dat schermpje met namen en op de plekken waar ze rijden......simpel rekensommetje kan je zien wie wie inhaalt.

Het rekenen laten we maar helemaal buiten beschouwing, hij tankt voor .. rondes, dus komt hij weer over ... rondjes binnen..........of zit ik er nu naast......hoop gemoppel hoor je dan *#^^grrr....

Naja, in ieder geval kan hij de race niet uitrijden, dus staat op een 2 stopper..... |: ..........
Mol wordt oud inderdaad, hoe snel en pienter hij vroeger was, hoe meer hij er naast lult de laatste tijd. Tis net Gordon Murray...(alleen was die nog cool :) )
Merijn schreef:Als je een beetje duits kunt, kun je beter naar RTL Television zappen... Daar gaat het soms nog ergens over. Al is die Kai Ebel (of hoe die mongeaul ook mag heten) echt irritant...
Kan geen RTL meer ontvangen.... |:
Riël Notermans schreef: Haha, ik kijk m alleen nog maar op de duitser :lol:

Overigens is die Lauda wel goed in zijn commentaar.
Lauda is wel cool. Beetje Irvine mentaliteit, geen gezeik, zeggen waar het op staat, ookal boor je degene die recht tegenover je staat compleet onder de zoden :lol:
Merijn
Über-Spammer

RTL zit bij ons ook niet meer op de kabel, maar wel als je digitale TV hebt... Gelukkig :)
paulvanrooij
Contacteer:

'Hamilton wordt voorgetrokken bij McLaren'
Uitgegeven: 12 juni 2007 13:17
Laatst gewijzigd: 12 juni 2007 13:18

AMSTERDAM - Lewis Hamilton krijgt bij McLaren een voorkeursbehandeling. Dat stelde zijn ploeggenoot Fernando Alonso maandag op het Spaanse radiostation Cadena Ser.

"Ik was er vanaf het eerste moment al niet gelukkig mee: een Engels team en een Engelse ploeggenoot. Je kunt er op wachten dat de meeste hulp zijn kant op gaat."

Alonso deed zijn beklag twee dagen nadat de 22-jarige Hamilton in Canada de eerste grand-prixzege uit zijn carrière behaalde. De Britse rookie veroverde daarmee ook de leiding in de stand om het wereldkampioenschap.

Hij belandde in zijn debuutseizoen in alle zes races op het podium. Tweevoudig wereldkampioen Alonso kwam in de Grand Prix van Canada niet verder dan de zevende plaats.

Ontspannen

De Spanjaard, die dit seizoen van Renault naar McLaren overstapte, geeft de strijd om de wereldtitel echter nog niet op. "Ik weet hoe de situatie is, maar ik klaag er niet over. Ik blijf ontspannen omdat ik weet dat ik goed ben. Aan de andere kant begrijp ik dat het team ongeduldig is omdat ze hadden verwacht dat ik meer zou domineren. Maar ik weet waar ik sta en wil hoe dan ook de wereldtitel winnen. Dat is wat we allemaal willen."
Cry-baby :nee:
Merijn
Über-Spammer

Ach ja... De media wil weer dingen zien die er misschien helemaal niet zijn.

Eerst krijgt Hamilton in Monaco de opdracht achter Alonso te blijven, nu was Hamilton gewoonweg de snelste. Ik denk dat er minder aan de hand is dan de media ons wil doen geloven.

Ik ben er ook van overtuigd dat het niet waar is wat er gezegd wordt. McLaren heeft er niets aan om mensen voor te trekken, behalve als ze elkaar van de baan rossen of zo.

We'll see...
Jean-Paul-S
Über-Spammer

niet zeuren, gewoon zorgen dat je sneller bent vind ik. en alonso is ook geen god en kan wel eens niet zijn dag hebben. dat zal lewis ook wel eens kunnen gebeuren.
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Als Alonso echt zo loopt te piepen, zal zijn aanzien wat mij betreft sterk afnemen.

Gewoon gasgeven, en grasmaaien doet ie maar in zijn vrije weekenden...
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

Arno17 schreef:Dat doet die kale ook regelmatig, Rob Kamphues heet het individu..............normaal is hij grappig, hier is/was hij vervelend
haha heb hem zaterdag nog gesproken en even gevraagd hoe het met zijn grote vriend (jos verstappen) ging
hij zeek bijna in zijn broek van het lachen
mooie vent man (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y)
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Arno17

Luco/Alpine-racer schreef:
Arno17 schreef:Dat doet die kale ook regelmatig, Rob Kamphues heet het individu..............normaal is hij grappig, hier is/was hij vervelend
haha heb hem zaterdag nog gesproken en even gevraagd hoe het met zijn grote vriend (jos verstappen) ging
hij zeek bijna in zijn broek van het lachen
mooie vent man (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y)
Ja normaal gesproken is hij inderdaad grappig, maar nu even te met Jan Lammers naast hem en in combi met F1 programma.

Jij doelt op het programma waar hij Jos Verstappen wil verrassen en Jos hem afwimpelt...iets met zijn grootste fan en Minardi, daar was Jos een hele grote lomperik
Laatst gewijzigd door Arno17 op di 12 jun 2007 21:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

ach zo is die altijd :wink:
Arno17

ach ja, cirkel is weer rond!! ;:lol: als je met M Schumacher omgaat ;)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

jos en kamphues hebben een geschiedenis :lol: :lol:
heerlijke man is het
loopt altijd met een big smile rond op het circuit
maar rijden kan die niet :lol: :lol:
paulvanrooij
Contacteer:

Als die maar lol heeft, en dat straalt ie wel uit.. mooi is dat (Y)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

hij lacht altijd (Y)
Tom
Moderator
Car: MB

Waarom zou die kalf er eigenlijk bij lopen alsof hij zojuist teug gekomen is uit mars (N) . Man man, wat heeft die kerel voor nasa kostuum als hij daar rond loopt te banjeren. Is dat nou de techniek van tegenwoordig :~
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Haas

liever kalf dan die halve viool an een Jack Plooij, snel terug naar de tandartspraktijk waar hij vandaan kwam ! Die ork bakte er helemaal niets van..... :nee: :gun:

Betreft kampheus. Het is en blijft gewoon een halve zool, die geen idee heeft wat manieren zijn. Dat hele gedoe op tv ook met Verstappen, slaat nergens op. Niets gemeends zat er in, hij wist wat er ging gebeuren wanneer hij het op die manier zou doen, en daar ging het hem om, om Jos onderuit te halen en voor schut te zetten op nationale tv. Nou, dan ben je me een hele vent zeg...poeh poeh... :gaap:
Dat hele BNN mogen ze opdoeken... Zooitje ongeregeld wat gebaseert is op het voor schut zetten van anderen. Lekker easy target en nog een cent waard...
Tom
Moderator

ik zeg ook niet dat die Kalf slecht is. helemaal niet. Maar vroeger liepen ze toch gewoon met een microfoon rond. Als je hem nu ziet lopen lijkt het wel een pakezel
Haas

tsja, vroeger raceden ze ook in bermuda, hawaibloes en een pilotenbril op, das tegenwoordig ook anders ;)
Arno17

Sterker nog, dit is verplichte kost voor de heren reporters, voor hun eigen veiligheid wel te verstaan.

Al zou een geblakerde Plooy mij een biet zijn...:lol:
Tom
Moderator

maar ja, om dan als mr gadget met een rugzak van 1m2 rond te lopen en een antenne uit je achterste..............Neem dan een of andere **** aan die je laat sjouwen met die zooi :p
Arno17

Tja, ik heb ook nog niet gezegd dat ik het mooi vindt, sterker nog, dat Kalff is flink aangekomen als ik het zo mag zeggen.....tijd om het te offeren...:lol:
paulvanrooij
Contacteer:

Tom schreef:maar ja, om dan als mr gadget met een rugzak van 1m2 rond te lopen en een antenne uit je achterste..............
:lol: :lol: :lol: :lol:

Maar ziet er niet uit idd.. ouwe taart is het geworden..
Jean-Paul-S
Über-Spammer

Luco/Alpine-racer schreef:jos en kamphues hebben een geschiedenis :lol: :lol:
heerlijke man is het
loopt altijd met een big smile rond op het circuit
maar rijden kan die niet :lol: :lol:
ik vond het maar een aparte vervelende man, wat absoluut niet thuishoort in zo'n programma, ookal heeft hij het zelf als hobby om veldvuller/hekkensluiter te zijn met racen....
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Haas schreef:liever kalf dan die halve viool an een Jack Plooij, snel terug naar de tandartspraktijk waar hij vandaan kwam ! Die ork bakte er helemaal niets van..... :nee: :gun:

Betreft kampheus. Het is en blijft gewoon een halve zool, die geen idee heeft wat manieren zijn. Dat hele gedoe op tv ook met Verstappen, slaat nergens op. Niets gemeends zat er in, hij wist wat er ging gebeuren wanneer hij het op die manier zou doen, en daar ging het hem om, om Jos onderuit te halen en voor schut te zetten op nationale tv. Nou, dan ben je me een hele vent zeg...poeh poeh... :gaap:
Dat hele BNN mogen ze opdoeken... Zooitje ongeregeld wat gebaseert is op het voor schut zetten van anderen. Lekker easy target en nog een cent waard...
en jos was te stom om dat te doorzien en trapte er zo in
zegt wat over het verstand van die dove en verstappen (S) (S) (S)
Haas

wat valt er te doorzien als je moedwillig belachelijk gemaakt wordt? Moet je dan je happyface maar opzetten en vrolijk meedoen?!?!?
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

das beter dan hoe die nu reageerde |:
heeft veel kwaad gedaan
weer een slimme zet dus (S)

heb met een knul gesproken die heeft twee jaar intrnationaal bij team verstappen gekart

als je dat hoort zijn die slimme acties op tv nog maar het topje van de ijsberg |:
Riël
Über-Spammer

Och hoor van hem zus en hoor van hem zo :p

naja, t is een limbo en verstappen rulez :D
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Haas

tsja, slimme zet, slimme zet... Heeft hij ooit een eerlijke kans gehad van het publiek dan? iedereen loopt maar te zeiken, nou dan had ik t ook een keer gehad.

Jos is gewoon een held, klaar. Ongeacht wat je van hem vind, heeft hij veel gedaan voor de autosport in NL. En vervolgens wordtie uitgelachen en uitgekotst... APPLAUS GRAAG!

maargoed..hier worden we t toch niet over eens :)
Gesloten