
Friday Nightmeeting Oss I
[img]http://www.tuningspecialist.com/velgenc ... acobra.jpg[/img] Hmmmm
Staan mooie tussen, word zeker geen OZ, beetje erg duur en er zijn heel veel modellen die het er zelfde uit zien en helft van de prijs zijn, begin beetje het idee te krijgen dat je vooral voor OZ betaald ipv voor de velg

Staan mooie tussen, word zeker geen OZ, beetje erg duur en er zijn heel veel modellen die het er zelfde uit zien en helft van de prijs zijn, begin beetje het idee te krijgen dat je vooral voor OZ betaald ipv voor de velg
Nou ik heb ze gezien, niet echt mn smaak, ze zijn wel mooi, maar niet voor op mn ClioMerijn schreef:Koop TSW Air. Alleen verkrijgbaar in 17" en groter en ik heb er nog nooit iemand mee zien rijden.Rory schreef:Bah, persoonlijk wil ik iets wat niemand heeft, maarja dat lastig denk ik zo met velgen![]()
Laatst gewijzigd door Rory op wo 9 jul 2003 12:48, 3 keer totaal gewijzigd.
Je test is aangekomen



[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/40_200 ... 5327AA.JPG[/img]
met mn witte monstertje gaat t iig niet zo best:
2 gecupte banden
(morgen komen er nieuwe onder
aandrijfas naar de klotuh
stuurt tering zwaar (stuurhuis piept en kraakt)
en stuurt vreemd ik denk iets van een fusee ofzo
dus wordt weer in t buideltje tasten
2 gecupte banden


aandrijfas naar de klotuh
stuurt tering zwaar (stuurhuis piept en kraakt)
en stuurt vreemd ik denk iets van een fusee ofzo
dus wordt weer in t buideltje tasten

geldt deze keer helaas ook voor mij, alleen ik moet sparen... me dempers hé :-*Merijn schreef:Sulleke... Altijd dezelfde nerds die afhaken omdat ze zogenaamd iets beters te doen hebben.
ben tegenwoordig elke zomer de pineut

- last year, engine
- 2003, dempers en who knows what...
blijf lachen en van mijn skatje houwen

live your life 2 da fullest...
Cause u ain't get a second chance!!!
Cause u ain't get a second chance!!!
Merijn schreef:Die ja... Ook scooters worden er met bosjes tegelijk afgetrokken door de besnorde motoragent.Tom schreef:ik denk dat je de Bruistensingel bedoeld. Deze loopt vanaf rosmalen over de A2, langs de shell en zo richting GraafsewegEcht te triest voor woorden. Je zou het eigenlijk moeten gaan filmen. Het is echt puur en alleen te doen om het bonnenboekje vol te krijgen.
dat is die vieze gore Hagelaar die vroeger in Oss werkte !! die gek trapte je gewoon van je brommertje af !! mafkees! opgepleurd met die gek ...
-
- Berichten: 188
- Lid geworden op: ma 5 mei 2003 21:39
- Locatie: Oudheusden
- Contacteer:
Dit merk = altijd goed: [img]http://www.reys.nl/velgen/illusvelgen/MANGELS.GIF[/img]Rory schreef:FF nog verder zoeken
hehehehe... Vooral de Tigris dan...

Maarre, Momo RACER EVO 3 Anthracite....:
[img]http://www.momo.it/Momo/cerchi/grandi/racerevo3.jpg[/img]
ZO GEIL maar niet mooi onder je Clio denk k...
Ook met deze zou k me durven te vertonen...Enkei CDR9:
[img]http://www.enkei.com/images/Performance%20Line/CDR9.jpg[/img]
-= Renault Megane Coupe 1.6 16V=-
1st - audio overbouwen
2nd - witte knipperlichten
3rd - velgen (ace manta?)
4th - ?
1st - audio overbouwen
2nd - witte knipperlichten
3rd - velgen (ace manta?)
4th - ?
oke nieuwtje, de renault 5 16v (in opbouw!) is nog steeds niet af. Hij is wel af, maar er is iets vreemds met het management, de stationair-regeling is van slag...
Als het voor vrijdag opgelost is, kom ik wel even kijken in Beuningen, anders..........hoop ik dat er iemand deze kant op komt om me van m'n probleem af te helpen waar ik al een WEEK mee bezig ben!!!
ik kan het probleem wel een beetje omschrijven, stationair staat ie op 1500 toeren (koud), na 2 minuutjes gaat ie 600/700 toeren draaien (pruttelen), na 10 seconden gaat ie weer 1500 toeren draaien voor een seconde of 20, en ga zo maar door, tot ie na 5 minuten zo'n 10 keer van toerental gewisseld heeft, dan gaat ie gewoon 1500 toeren draaien... Als ik dan de stationair-omloop helemaal dicht zet, loopt ie netjes 950 toeren.... !!!!!!
WIE HELPT MIJ!!!??? de XR25-testkast gaf GééN foutmeldingen!!!
(deze post moet eigenlijk bij nl.techniek, maar wilde jullie gelijk laten weten dat als het motorprobleem niet geregeld is, ik ook niet om kom dagen vrijdag...helaas...
@ROBclio16v!!! : kun je mij nu niet komen helpen??? is echt een serieus probleem!!!
Als het voor vrijdag opgelost is, kom ik wel even kijken in Beuningen, anders..........hoop ik dat er iemand deze kant op komt om me van m'n probleem af te helpen waar ik al een WEEK mee bezig ben!!!



ik kan het probleem wel een beetje omschrijven, stationair staat ie op 1500 toeren (koud), na 2 minuutjes gaat ie 600/700 toeren draaien (pruttelen), na 10 seconden gaat ie weer 1500 toeren draaien voor een seconde of 20, en ga zo maar door, tot ie na 5 minuten zo'n 10 keer van toerental gewisseld heeft, dan gaat ie gewoon 1500 toeren draaien... Als ik dan de stationair-omloop helemaal dicht zet, loopt ie netjes 950 toeren.... !!!!!!
WIE HELPT MIJ!!!??? de XR25-testkast gaf GééN foutmeldingen!!!
(deze post moet eigenlijk bij nl.techniek, maar wilde jullie gelijk laten weten dat als het motorprobleem niet geregeld is, ik ook niet om kom dagen vrijdag...helaas...
@ROBclio16v!!! : kun je mij nu niet komen helpen??? is echt een serieus probleem!!!
k'heb twee andere computers eraan gehangen, nix, bijna alle opnemers en actuatoren verwisseld, nix (gasklep-pot-meter/stationairregelschuif/temperatuursensor/MAP-sensor/pingelsensor)
brandstofdruk exact 3.0 Bar...
ik weet het echt niet meer...
brandstofdruk exact 3.0 Bar...
ik weet het echt niet meer...
massa? zou misschien kunnen, maar heb alle opnemers/actuatoren doorgemeten, voeding computer gecontroleerd enz enz....
kan het niet zijn dat de XR25 van Reno bijvoorbeeld alleen ziet dat de lambdasonde WERKT, maar dat ie niet ziet HOE ie werkt??? of een andere sensor???
kan het niet zijn dat de XR25 van Reno bijvoorbeeld alleen ziet dat de lambdasonde WERKT, maar dat ie niet ziet HOE ie werkt??? of een andere sensor???
op welk punt had je geen massa dan?