ACT : Formule 1 Deel I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Priyantha
Contacteer:

Wat een über über vette race zeg :D
Gelukkig dat Kubica okay is :)

Wurz op Drie :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
Heidfeld op Twee :worship:
Hamilton op EEN :D:D:D :worship:

Vind het vooral voor Hamilton en Wurz erg erg mooi :)

Wurz was al bijna afgeschreven :P En toch doet die het maar mooi :)
Haas
Car: Megane RS

ik wens huub stapel een fantastische carriere toe............als het maar niet op tv is :gun:
wat een wanvertoning.
glukkig was de race wel aardig ;) Vette shit dat Wurz weer eens op het podium staat! Ga meteen mijn oude avatar weer voor de dag halen :D
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Tja... Het managersspel... :S Dat ging effe minder. Gelukkig had ik een buffertje. :P
Haas

Merijn schreef:... Ik durf wel te stellen dat Sauber op dit moment op hetzelfde niveau zit als Ferrari en wellicht er iets bovenuit steekt. Erg vet in ieder geval!
WIE?!?!?

;)
Merijn
Über-Spammer

Sauber, ja... :) Zo heet het nog steeds.
Laatst gewijzigd door Merijn op zo 10 jun 2007 19:07, 1 keer totaal gewijzigd.
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

heb hier ook gelijk weer weggezapt.. stapel met zn ranzige vetpot-kapsel, die eikel met zn krullebol.. optyfen met die mensen.. ga bijna terugverlangen naar ruud ter weijden, of hoe je het ook schrijft..

held van de race: SATO! wat nou tevreden met 2 punten, opzouten wereldkampioen :D
Gabri van der Veen
Über-Spammer

trulli was wel weer geniaal bezig :klop:
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
Haas

Heel toyota.... als ze er mee nokken, ik zal ze niet missen, geen minuut! Ralf en Jarno evenmin...
Robke
Car: Lexus IS250

Bwahahahaha, ik baade al dat ik vergeten was wurz uit m'n team te trappen. :lol:
Heeft hij eindelijk eens wat punten binnengehaald voor me. :D
Gabri van der Veen
Über-Spammer

wat denk je dat ik had met heikki in mn team na de kwalificatie van gisteren :wink:
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
paulvanrooij
Contacteer:

blij met sato in mn team, blij met mclaren, baal wel dat ik kovelainen eruit gegooid had ;)

maar voor ik het vergeet: wat valt ferrari tegen man! :S
Haas

ferrari? Reden die mee dan? :lol:
paulvanrooij
Contacteer:

Haas schreef:ferrari? Reden die mee dan? :lol:
die slome rode vlek, die niet voorbij een super aguri kwam ;)
Merijn
Über-Spammer

Ik baal er vooral van dat Fizzy uit de race gehaald werd... Dat scheelt me zo 80 punten, volgens mij. :(
Haas

wie wil die malloot dan ook... :P
Merijn
Über-Spammer

Whehe... Zonder die penalty had Wurz niet op het podium gestaan... :P
Arno17
Car: Captur EDC130 Intens

Mensen, niet te vroeg juichen met de punten managerspel, reden uitval zal nog worden gewijzigd denk ik.......

Maar goed, Hamilton top.........geweldige race, veel werk te doen met de vragen en opmerkingen denk ik bij het managerspel....:D

Cijfers voor de race: 8+
Studiomensen, behalve J Lammers een dikke onvoldoende
Tom
Moderator
Car: MB

De eerste race die ik zie dit jaar maar wel een goeie (Y) . Was echt een toppertje. Wat een sukkels allemaal daar aan de muur. Zo moeilijk kan het toch niet op tijd de pit in of uit te rijden of gewoon naar een stoplicht te kijken (is voor de rijders ook lastig blijkbaar :@ ).

En is die Stapel iedere week in de studio? Wat een frikadellekop heeft die tegenwoordig zeg. En de gemiddelde bejaarde is minder grijs (N)

Lammers is inderdaad de enige die normaal antwoord kan geven (kamphues even niet meegeteld, dat is geen echte kenner)
Laatst gewijzigd door Tom op zo 10 jun 2007 19:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Haas

Merijn schreef:Whehe... Zonder die penalty had Wurz niet op het podium gestaan... :P
klopt, goeie zaak!

maar om m daarvoor nou meteen te belonen met ene plek in je team vind ik wat overdreven :P
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:
Paul1916v schreef: Wat ik niet snap: pits uitrijden met rood licht = diskwalificatie.. maar als je een pitstop maakt als de pits dicht is (alonso en heidfeld) rij je em toch ook uit met rood licht? das dan toch ook een zwarte vlag en geen stop & go?
of is dan alleen de ingang van de pitstraat dicht, en niet de uitgang? :S
Die straf van Fisi en Massa snap ik ook niet. Of je nou met rood licht de pits in rijdt of uit rijdt, de straf zou hetzelfde moeten zijn.
Ho ho, je mag ten allen tijde de pits in. Alleen mag je geen pitsstop doen.

Het rode licht aan het einde van de pitsstraat gaat branden wanneer de safetycar met zijn hele gevolg het rechte stuk bij start/finish opdraait. En een rood licht betekent in de hele wereld hetzelfde...

Was wel een ouderwets leuke race, met een geweldig podium. Alleen jammer dat er geen 4 man oppassen. Wat mij betreft had Heikki vandaag daar ook niet misstaan.

En Alonso voelt geen druk van Hamilton???
Na vandaag...
Zou dit niet iets voor hem zijn??

[img]http://www.rtvhellendoorn.nl/nieuws_arc ... 311/02.jpg[/img]

Alhoewel, hij kachelde na zijn 'stop and go' wel weer naar hard door het veld heen. Totdat Takusan liet zien wie de grootste had :D
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
Merijn
Über-Spammer

Haas schreef:
Merijn schreef:Whehe... Zonder die penalty had Wurz niet op het podium gestaan... :P
klopt, goeie zaak!

maar om m daarvoor nou meteen te belonen met ene plek in je team vind ik wat overdreven :P
Ach ja... In Monaco heeft 'ie me ook al flink wat punten opgeleverd. En ik denk dat ik 'm toch nog maar effe laat zitten waar 'ie zit. :)
Duupke (Ronald)
Contacteer:

btw.

Ik vraag mezelf eigenlijk af of er nog een protest komt i.v.m. de achtervleugel van Wurz?

Deze bewoog nogal na de aanrijding in het begin van de wedstrijd.
Tja, en de FIA gaat nogal over de flos als het over beweegbare aerodynamische onderdelen gaat...
paulvanrooij
Contacteer:

:lol: :lol:

nieuwe tactiek: in bocht 1 je vleugel beschadigen zodat ie flext :p
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Paul,

Je weet het nooit met die teambazen. En ja, ik zie Briatore met een stalen gezicht protest aantekenen.
paulvanrooij
Contacteer:

ik mag toch hopen dat de FIA hem dan glashard uitlacht in zn gezicht!
Duupke (Ronald)
Contacteer:

ik was nog niet klaar...

"... met Jean Todt in zijn kielzog"

:lol: :biertjuh:
Jean-Paul-S
Über-Spammer

Arno17 schreef:Mensen, niet te vroeg juichen met de punten managerspel, reden uitval zal nog worden gewijzigd denk ik.......

Maar goed, Hamilton top.........geweldige race, veel werk te doen met de vragen en opmerkingen denk ik bij het managerspel....:D

Cijfers voor de race: 8+
Studiomensen, behalve J Lammers een dikke onvoldoende
wie was die knul met die bril naast jan lammers, die kale.

sjonge jonge wat een pipo zeg. vond het echt iemand die om aandacht schreeuwde, en niet wist waar hij het over had. de presentatie van dat programma is echt diep gezonken naar mijn mening, buiten jan lammers dan. het leek wel alsof hij zich ook irriteerde aan de mensen om hem heen. de kale meneer kan beter hier of daar mensen gaan entertainen in een theater ofzo :beer:
Arno17

Dat doet die kale ook regelmatig, Rob Kamphues heet het individu..............normaal is hij grappig, hier is/was hij vervelend
Jean-Paul-S
Über-Spammer

dan heeft hij niks in een dergelijk programma te zoeken, echt waardeloos vind ik dat (N)
Arno17

Het is sowieso huilen met de pet op de laatste tijd in dat programma, belspelletjes tussendoor, reclame, Froukje de Buth.........en wat al niet meer.............gelukkig was de race spannend en vol spektakel.

Later op de avond nog even de nabeschouwing met Jeroen Bleekemolen en Jan Lammers...........dat was weer redelijk op niveau
antoine
Car: Renault Clio III RS

Och, Rob rijd ook al een aantal jaar zijn rondjes op diverse circuits. Rob kan je vergelijken met Luco, ook een haat liefde relatie met Verspringen. :)
Jean-Paul-S
Über-Spammer

nja ik ga er verder niet meer op in, heb mijn mening gegeven :)
Merijn
Über-Spammer

Ik zet na de race de TV direct af... Wat die fonzies allemaal bepraten is op een dermate laag niveau dat het alleen maar irritatie opwekt. :) En ze vertellen helemaal NIKS nieuws. Allemaal gezever wat in de race al duidelijk is geworden... Als je hebt opgelet tenminste. :P
paulvanrooij
Contacteer:

Kubica ontsnapt met verzwikte enkel
Uitgegeven: 11 juni 2007 08:33
Laatst gewijzigd: 11 juni 2007 08:34

MONTREAL - De zware klapper van Robert Kubica tijdens de GP van Canada heeft uiteindelijk geen zware gevolgen. De jonge Pool hield er enkel een lichte hersenschudding een een verzwikte enkel aan over.

"Mijnheer Kubica heeft een hele reeks onderzoeken ondergaan en er zijn geen ernstige verwondingen gevonden. Hij heeft een lichte hersenschudding en een verzwikte rechter enkel. Hij is dus niet in levensgevaar, maar moet wel nog een nacht in het ziekenhuis blijven ter observatie", deelde een arts mee.

Meteen na de crash werd voor het ergste gevreesd. De jonge Pool kroop niet op eigen kracht uit het wrak van zijn BMW-Sauber en leek buiten bewust zijn. Het beeld riep bij velen herinneringen op aan de noodlottige crash van Ayrton Senna dertien jaar geleden, maar gelukkig was het lot Kubica gunstig gezind.

Of de Pool tijdig hersteld zal zijn voor de GP van Amerika volgend weekend is nog twijfelachtig.
Riël
Über-Spammer

Tja.

Vette race!!

Jammer fan Fisi, hij rijdt toch elke race netjes en strak, net achter de ferrari's en mclarens.

Hij had gegarandeerd in de top 3 gestaan. Daarbij heeft kovalainen nu ook achter wurz gereden. VOor kova en wutz is het gewoon mazzelen met de SC's hoor, die reden ech tniet zo hard.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Gesloten