Gelukkig dat Kubica okay is

Wurz op Drie

Heidfeld op Twee

Hamilton op EEN

Vind het vooral voor Hamilton en Wurz erg erg mooi

Wurz was al bijna afgeschreven

WIE?!?!?Merijn schreef:... Ik durf wel te stellen dat Sauber op dit moment op hetzelfde niveau zit als Ferrari en wellicht er iets bovenuit steekt. Erg vet in ieder geval!
die slome rode vlek, die niet voorbij een super aguri kwamHaas schreef:ferrari? Reden die mee dan?
klopt, goeie zaak!Merijn schreef:Whehe... Zonder die penalty had Wurz niet op het podium gestaan...
Ho ho, je mag ten allen tijde de pits in. Alleen mag je geen pitsstop doen.Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Die straf van Fisi en Massa snap ik ook niet. Of je nou met rood licht de pits in rijdt of uit rijdt, de straf zou hetzelfde moeten zijn.Paul1916v schreef: Wat ik niet snap: pits uitrijden met rood licht = diskwalificatie.. maar als je een pitstop maakt als de pits dicht is (alonso en heidfeld) rij je em toch ook uit met rood licht? das dan toch ook een zwarte vlag en geen stop & go?
of is dan alleen de ingang van de pitstraat dicht, en niet de uitgang?
Ach ja... In Monaco heeft 'ie me ook al flink wat punten opgeleverd. En ik denk dat ik 'm toch nog maar effe laat zitten waar 'ie zit.Haas schreef:klopt, goeie zaak!Merijn schreef:Whehe... Zonder die penalty had Wurz niet op het podium gestaan...
maar om m daarvoor nou meteen te belonen met ene plek in je team vind ik wat overdreven
wie was die knul met die bril naast jan lammers, die kale.Arno17 schreef:Mensen, niet te vroeg juichen met de punten managerspel, reden uitval zal nog worden gewijzigd denk ik.......
Maar goed, Hamilton top.........geweldige race, veel werk te doen met de vragen en opmerkingen denk ik bij het managerspel....
Cijfers voor de race: 8+
Studiomensen, behalve J Lammers een dikke onvoldoende
Kubica ontsnapt met verzwikte enkel
Uitgegeven: 11 juni 2007 08:33
Laatst gewijzigd: 11 juni 2007 08:34
MONTREAL - De zware klapper van Robert Kubica tijdens de GP van Canada heeft uiteindelijk geen zware gevolgen. De jonge Pool hield er enkel een lichte hersenschudding een een verzwikte enkel aan over.
"Mijnheer Kubica heeft een hele reeks onderzoeken ondergaan en er zijn geen ernstige verwondingen gevonden. Hij heeft een lichte hersenschudding en een verzwikte rechter enkel. Hij is dus niet in levensgevaar, maar moet wel nog een nacht in het ziekenhuis blijven ter observatie", deelde een arts mee.
Meteen na de crash werd voor het ergste gevreesd. De jonge Pool kroop niet op eigen kracht uit het wrak van zijn BMW-Sauber en leek buiten bewust zijn. Het beeld riep bij velen herinneringen op aan de noodlottige crash van Ayrton Senna dertien jaar geleden, maar gelukkig was het lot Kubica gunstig gezind.
Of de Pool tijdig hersteld zal zijn voor de GP van Amerika volgend weekend is nog twijfelachtig.