Jelle Dijkstra zocht toch nog een spoilerset voor zijn GTT ??? Groningen ligt naast Friesland immes.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
hbe je geen vraagbaak of hayens manual ofzo??? daar staat meestal toch wel een exploded vieuw tekening in van de versnellings bak. dan kan je vrij eenvoudig zien of er nog clips zitten die de boel bij elkaar houden
En geen originele Turbo bestuurderstoel meer, maar die gaat er toch uit.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Chris schreef:Ik heb dat bakkie wel eens staan bekijken. Staat bij een ex Renault dealer te Monster, tussen een hoop andere oude Renault meuk.
Doekkie met dashfresh, klaar.
Caros lijkt mij op de fot enigszins goed tot aardig...
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
kan bij een gtt altijd heftig tegenvallen als de skirts, bumpers en wielkast verbreders er eens afzijn, maar op foto ziet ie er voor zo ver je het kan zien redelijk hard uit
Luco/Alpine-racer schreef:dat is ook vaak het probleem
de gemiddelde beunhaas repareert alleen wat die ziet
beetje struisvogelreparaties
dus als je dan aan de gang gaat, schieten de tranen in je ogen
dat is idd vaak het geval, en zonde als je dan toch een auto opknapt doe het dan goed of doe het niet. maarja ligt ook wel beetje aan budget wat er te besteden is vaak
Alleen naar de dragende delen kijken, roest aan de kokers en de buitenkant stelt toch niet veel voor, stukjes plaat. Daar valt ie ook heus niet van uitelkaar.
En rot bij de achterbrug zijn ze wel éens, maar dat is niet normaal. Kriksteunen voor en binnenste dorpels en draagbalken goed, dan heof je niet persé een grondige restauratie te doen. Dan blijft ie ook zo nog wel jaaaren goed.
Denk dat ie z'n GT verkocht heeft,en de adv. gewijzigd heeft in deze auto.....
Klopt.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"