ga naar http://www.neukia.nl en scroll een beetje naar beneden totdat je het onderwerp "Lekker van achteren " ziet.. Klik dezelfde link daar ook effies.
Ik ben er gister achter gekomen waarom mijn auto ineens een zwaarder geluid maakt. er zit nogal een gat in de buis van mijn einddemper. Nu heb ik nog wel een andere demper liggen maar ik vind dit geluid eigenlijk wel leuker.
Nu wil ik wel gewoon dat het van voor tot achter gasdicht is dus wil ik een pijp eronder hangen.
Maar: kan ik onder een GTE alleen een kat hangen en voor de rst een lege pijp? Heb ik dan niet te weinig tegendruk?
Nope dempers voegen maar weinig toe aan tegendruk, dus je kan alles eruit halen.
Alleen is mijn ervaring dat alleen een kat een ontzettend harde diepe brom geeft die door je hele auto heenzingt.
Kep het nu al bij meerdere auto's geprobeerd voor de gein, maar tis geen goed idee zeg maar.
Potverdorie sta ik geparkeerd in de stad met een auto voor me en de auto voor me word aangereden en rijd door tegen mijn auto. zit nu een deukje in me motorkap, maar weet iemand met wie ik nu de schade moet regelen? is dat met degene die de auto heeft aangereden (was aan het bellen trouwens zonder handen vrij)of moet ik het regelen met de auto die tegen mij is aan gereden?
~thijs~ schreef:Potverdorie sta ik geparkeerd in de stad met een auto voor me en de auto voor me word aangereden en rijd door tegen mijn auto. zit nu een deukje in me motorkap, maar weet iemand met wie ik nu de schade moet regelen? is dat met degene die de auto heeft aangereden (was aan het bellen trouwens zonder handen vrij)of moet ik het regelen met de auto die tegen mij is aan gereden?
in belgië is het zo dat diegene die jou heeft aangereden opdraaid voor de schade. Op zijn/haar beurd kan ie de schade doorrekenen aan de persoon die het ongeval heeft veroorzaakt.
degene die jou heeft aangereden moet jou schade vergoede.
Het is zelfs zo:
Er staat iemand voor het stoplicht. Ik ga er achter staan en ik word van achter aangereden waardoor ik tegen de auto voor mij rijd. IK ZELF de schade moet betalen aan de auto voor me. Ik moet namelijk meer afstand houden dan zeggen ze.
Is een keer bij een maat van me gebeurd.
had achter nie echt veel schade en voor was hij total loss een kreg de voor schade NIet vergoet en moest nog een keer die wagen voor hem vergoeden
Heb ook gehoord,dat die ghostrider met zijn crew,bij de Ring was om te rijden,maar kreeg geen toestemming om met de Hayabusa 499pk te rijden,wegens te veel decibels .Wel reed hij er met zijn anders suzuki
Van wie kan ik vanavond een reservewiel voor m''n Clio 16V lenen??? Het liefst ergens in noord holland ofzo... Auto staat op een niet zo heel erg betrouwbaar parkeerterrein en geen zin om hem vanacht te laten staan. Heb al meerdere reserve wielen van auto's geprobeerd maar 13" is te klein voor die schijfen en van de rest was allemaal de naaf niet goed :/
Wie helpt mij uit de brand??
REMCO-X schreef:Heb ook gehoord,dat die ghostrider met zijn crew,bij de Ring was om te rijden,maar kreeg geen toestemming om met de Hayabusa 499pk te rijden,wegens te veel decibels .Wel reed hij er met zijn anders suzuki