ACT: Algemeen Chat Topic. I
Luco/Alpine-racer schreef:Waarom?
Heb je je wel eens afgevraagd:
_WAAROM je een pizza sneller thuis kan laten bezorgen dan een ambulance?
_WAAROM er een verkeerplaats voor gehandicapten is voor een schaatsbaan?
_WAAROM mensen een Double Cheeseburger, een groot pak friet en dan een Cola Light bestellen?
_WAAROM we worstjes in pakjes van 10 kopen en de broodjes ervoor in pakjes van 8?
_WAAROM het woord 'afkorting' zolang is?
_WAAROM je windows moet afsluiten met de startknop?
_WAAROM citroensap gemaakt is met smaakstoffen, tewijl in wasmiddelen echte citroenen zitten?
_WAAROM hondenvoeding met verbeterde smaak vernieuwt is: wie heeft het getest?
En heb je je afgevraagt:
_WAAROM ze euthanasienaalden stereliseren?
_WAAROM ze een vliegtuig niet volledig maken van het materiaal van de 'onverwoestbare' zwarte doos?
_WAAROM noemt men de aankomst van een vlieghaven 'terminal'?
_WAAROM drukken we harder op de knoppen als de batterijen plat zijn?
_WAAROM we badhanddoeken wassen, moeten we niet proper zijn als we uit de douch komen?
_WAAROM dragen kamikaze-piloten een helm?
Weet je ook:
_Welke kleur smurfen krijgen als ze stikken?
_Of analfabeten ook graag lettertjes hebben in hun soep?
_Hoe men bordjes 'verboden over het gras te lopen' midden in het gras heeft gezet?
_Naar wat de mens op zoek was toen hij ontdekte dat de koe melk gaf?
_Of arbeiders in een theefabriek ook koffiepauze krijgen?
_WAAROM Noah twee muggen heeft meegenomen?
_WAAROM winkels die 24 uur op 24 open zijn sloten hebben?
_WAAROM zure room een houdbaarheidsdatum heeft?

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Jep, je moet even zoeken via youtube om de juiste filmpjes te vinden, zijn 3 parts van.-PAZ- schreef:Hamster in de zonda, clackson inde ford gt en captain slow in ferarri was het volgens mij. Reden ze teon niet door frankrijk ofzo??
ze gingen ff een ritje maken over het viaduct bij Milau. mooie omgeving daar, die weggetjes waar zij overheen raggen heb ik ook als eens onveilg gemaakt met de clio 

Laatst gewijzigd door Siempie op wo 30 jan 2008 20:43, 1 keer totaal gewijzigd.
wasn't meMiekje16V schreef:Wie heeft mij een half uurtje geleden een pm gestuurd???![]()
Ik kreeg nl. wel een mailtje van de webmaster dat ik een nieuwe pm heb, maar kon deze niet terugvinden in mijn inbox!

misschien heeft iemand je een berichtje gestuurd, maar deze toch weer verwijderd uit de outbox voordat je hem gelezen hebt

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ParkeergarageRonnie schreef:Jep, je moet even zoeken via youtube om de juiste filmpjes te vinden, zijn 3 parts van.-PAZ- schreef:Hamster in de zonda, clackson inde ford gt en captain slow in ferarri was het volgens mij. Reden ze teon niet door frankrijk ofzo??
Mooiste stukje.
Hmm ok... niks voor een nieuwsgierig meisje als ikEgon schreef:wasn't meMiekje16V schreef:Wie heeft mij een half uurtje geleden een pm gestuurd???![]()
Ik kreeg nl. wel een mailtje van de webmaster dat ik een nieuwe pm heb, maar kon deze niet terugvinden in mijn inbox!![]()
misschien heeft iemand je een berichtje gestuurd, maar deze toch weer verwijderd uit de outbox voordat je hem gelezen hebt

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ronnie schreef:ParkeergarageRonnie schreef:Jep, je moet even zoeken via youtube om de juiste filmpjes te vinden, zijn 3 parts van.-PAZ- schreef:Hamster in de zonda, clackson inde ford gt en captain slow in ferarri was het volgens mij. Reden ze teon niet door frankrijk ofzo??
Mooiste stukje.
De verkeersdrempel bij de Mac in Bodegraven is dr niets bij

Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Logische antwoorden op moeilijke vragen:
_WAAROM je een pizza sneller thuis kan laten bezorgen dan een ambulance? - een pizza brengt geld op een zieke kost geld
_WAAROM er een verkeerplaats voor gehandicapten is voor een schaatsbaan? - ze hopen dat de gehandicapte zijn nek breekt, bespaart geld.
_WAAROM mensen een Double Cheeseburger, een groot pak friet en dan een Cola Light bestellen? - Cola Light werkt laxerend
_WAAROM we worstjes in pakjes van 10 kopen en de broodjes ervoor in pakjes van 8? - meer omzet broodjes, brood is voor eendjes.
_WAAROM het woord 'afkorting' zolang is? - dat is zolang om het niet zokort is
_WAAROM je windows moet afsluiten met de startknop? - zelfde als met auto, starten en stoppen zelfde contact.
_WAAROM citroensap gemaakt is met smaakstoffen, tewijl in wasmiddelen echte citroenen zitten? - citroenen voor waspoeder verkopen
_WAAROM hondenvoeding met verbeterde smaak vernieuwt is: wie heeft het getest? - Afrikanen testen dat voor weinig geld.
En heb je je afgevraagt:
_WAAROM ze euthanasienaalden stereliseren? - dat is extra omzet komt op factuur van de crematie.
_WAAROM ze een vliegtuig niet volledig maken van het materiaal van de 'onverwoestbare' zwarte doos? - mensen zijn niet belangrijk, begrijp je ? zwarte doos is er alleen voor de vliegmaatschappij.
_WAAROM noemt men de aankomst van een vlieghaven 'terminal'? - mensen hebben al betaald.
_WAAROM drukken we harder op de knoppen als de batterijen plat zijn? -mensen stammen af van de Apen.
_WAAROM we badhanddoeken wassen, moeten we niet proper zijn als we uit de douch komen? - Nederlanders zijn niet proper
_WAAROM dragen kamikaze-piloten een helm? - een helm is harder dus penetrerend vermogen is hoger, snap je ?
Weet je ook:
_Welke kleur smurfen krijgen als ze stikken? - geel
_Of analfabeten ook graag lettertjes hebben in hun soep? - maakt niet uit als het maar eetbaar is
_Hoe men bordjes 'verboden over het gras te lopen' midden in het gras heeft gezet?- dat is voor bijzienden, die moeten eerst dichtbij komen
_Naar wat de mens op zoek was toen hij ontdekte dat de koe melk gaf? - hij zocht yoggert en vond melk eerst.
_Of arbeiders in een theefabriek ook koffiepauze krijgen? - alleen plaspauze
_WAAROM Noah twee muggen heeft meegenomen? - hij had 2 kamers vacant
_WAAROM winkels die 24 uur op 24 open zijn sloten hebben? - dat is voor zomertijd/wintertijd
_WAAROM zure room een houdbaarheidsdatum heeft? - na houdbaarheidsdatum wordt het bitter en groenig.
_WAAROM je een pizza sneller thuis kan laten bezorgen dan een ambulance? - een pizza brengt geld op een zieke kost geld
_WAAROM er een verkeerplaats voor gehandicapten is voor een schaatsbaan? - ze hopen dat de gehandicapte zijn nek breekt, bespaart geld.
_WAAROM mensen een Double Cheeseburger, een groot pak friet en dan een Cola Light bestellen? - Cola Light werkt laxerend
_WAAROM we worstjes in pakjes van 10 kopen en de broodjes ervoor in pakjes van 8? - meer omzet broodjes, brood is voor eendjes.
_WAAROM het woord 'afkorting' zolang is? - dat is zolang om het niet zokort is
_WAAROM je windows moet afsluiten met de startknop? - zelfde als met auto, starten en stoppen zelfde contact.
_WAAROM citroensap gemaakt is met smaakstoffen, tewijl in wasmiddelen echte citroenen zitten? - citroenen voor waspoeder verkopen
_WAAROM hondenvoeding met verbeterde smaak vernieuwt is: wie heeft het getest? - Afrikanen testen dat voor weinig geld.
En heb je je afgevraagt:
_WAAROM ze euthanasienaalden stereliseren? - dat is extra omzet komt op factuur van de crematie.
_WAAROM ze een vliegtuig niet volledig maken van het materiaal van de 'onverwoestbare' zwarte doos? - mensen zijn niet belangrijk, begrijp je ? zwarte doos is er alleen voor de vliegmaatschappij.
_WAAROM noemt men de aankomst van een vlieghaven 'terminal'? - mensen hebben al betaald.
_WAAROM drukken we harder op de knoppen als de batterijen plat zijn? -mensen stammen af van de Apen.
_WAAROM we badhanddoeken wassen, moeten we niet proper zijn als we uit de douch komen? - Nederlanders zijn niet proper
_WAAROM dragen kamikaze-piloten een helm? - een helm is harder dus penetrerend vermogen is hoger, snap je ?
Weet je ook:
_Welke kleur smurfen krijgen als ze stikken? - geel
_Of analfabeten ook graag lettertjes hebben in hun soep? - maakt niet uit als het maar eetbaar is
_Hoe men bordjes 'verboden over het gras te lopen' midden in het gras heeft gezet?- dat is voor bijzienden, die moeten eerst dichtbij komen
_Naar wat de mens op zoek was toen hij ontdekte dat de koe melk gaf? - hij zocht yoggert en vond melk eerst.
_Of arbeiders in een theefabriek ook koffiepauze krijgen? - alleen plaspauze
_WAAROM Noah twee muggen heeft meegenomen? - hij had 2 kamers vacant
_WAAROM winkels die 24 uur op 24 open zijn sloten hebben? - dat is voor zomertijd/wintertijd
_WAAROM zure room een houdbaarheidsdatum heeft? - na houdbaarheidsdatum wordt het bitter en groenig.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Vraag over ebay.
Stel een bod op een artikel is 25 euro en jij stelt je bod in op max 35 euro, klopt het dan dat ebay het bod dan verhoogd met bv. 40 cent naar 25,40 en dat je dus niet meteen kunt zeggen "ik wil een bod doen van 30 euro" ??
Stel een bod op een artikel is 25 euro en jij stelt je bod in op max 35 euro, klopt het dan dat ebay het bod dan verhoogd met bv. 40 cent naar 25,40 en dat je dus niet meteen kunt zeggen "ik wil een bod doen van 30 euro" ??
je kan steeds je maximum bod plaatsen, kan geen probleem zijn. Althans niet bij mij en zit de laatste dagen "kuch geregeld" op ebay.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik zit nu op de franse ebay, als ik daar bv aangeef, mijn max bod is 30,- dan verhoogt die de prijs naar 25,40
Volgens mij is het dan zo dat als iemand die onder de 30 euro biedt, hij dan een melding krijgt dat hij hoger moet bieden.
Volgens mij is het dan zo dat als iemand die onder de 30 euro biedt, hij dan een melding krijgt dat hij hoger moet bieden.
WTF is er toch aan de hand met de website ??? Ding laad pokketraag en als je wil posten duurd dat al even lang.
Waarom wil je gelijk die 30 euro bieden dan?Ronnie schreef:Vraag over ebay.
Het maakt mij niet uit, maar zo drijf je zelf de prijs (behoorlijk) op.
Je kan, mits haalbaar, beter wachten totdat ie bijna afgelopen is.

site gaat over naar een andere server geloof ik.
die traagheid heb ik ook
wordt er gek van!!!
die traagheid heb ik ook
wordt er gek van!!!

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Klopt eigenlijk wel, net werd ik in de laatste 10 sec. weer overboden, maar als je je eindbod van te voren hoger zet, kan het zijn dat mensen bij voorbaat al afhaken. Nu heb ik bv max bod op 30,- staan, maar uiteindelijk koop ik het item voor 25Maus schreef:Waarom wil je gelijk die 30 euro bieden dan?Ronnie schreef:Vraag over ebay.
Het maakt mij niet uit, maar zo drijf je zelf de prijs (behoorlijk) op.
Je kan, mits haalbaar, beter wachten totdat ie bijna afgelopen is.
-
- Contacteer:
Ik bied altijd 1 seconde voor tijd
Geheel automatisch...

Geheel automatisch...

Dat wil niet zeggen dat je het hebt, werkt alleen bij goedkope, simpele producten. Als ik iets wil bied ik wat ik t waard vind 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Als Peter R. voor de gehele wereldpers beweert dat ie de boel opgelost heeft, dan denk ik dat ie de boel ook opgelost heeft.
Gezien de eerdere onderzoeken, en hoe ver de Vries gaat in die onderzoeken, zet hij hij zichzelf en zijn redactie komende zondag echt niet voor lul.
Gezien de eerdere onderzoeken, en hoe ver de Vries gaat in die onderzoeken, zet hij hij zichzelf en zijn redactie komende zondag echt niet voor lul.
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
Als je iets met een winkelwaarde van zo'n 400 euro goedkoop en simpel vind.....Riël Notermans schreef:Dat wil niet zeggen dat je het hebt, werkt alleen bij goedkope, simpele producten. Als ik iets wil bied ik wat ik t waard vind
Waar het mij om gaat, is dat je de prijs onnodig op kan drijven wanneer je ruim voor het eind van de biedingstermijn gaat lopen bieden.
-
- Contacteer:
Redelijk erwijs wel.Riël Notermans schreef:Dat wil niet zeggen dat je het hebt, werkt alleen bij goedkope, simpele producten. Als ik iets wil bied ik wat ik t waard vind
Je moet natuurlijk wel het hoogste bedrag ingeven.. maar het progamma wat ik werkt werkt perfect
Ik schrijf uit verveling soms een blog of een stukje voor een nieuwskrantje op school, maar laatst heb ik iets geschreven voor de Autoweek. Staat het er ook nog eens in deze editie!
Dit is het hele artikel:
http://www.autoweek.nl/myweblog.php?id=618&cache=no

Dit is het hele artikel:
-
- Über-Spammer
- Contacteer:

Erg mooi stukje ChrisChris@R5 schreef:Ik schrijf uit verveling soms een blog of een stukje voor een nieuwskrantje op school, maar laatst heb ik iets geschreven voor de Autoweek. Staat het er ook nog eens in deze editie!![]()
![]()
Dit is het hele artikel: