hamiltonDuupke (Ronald) schreef:Mag idd. hopen dat hij er iets van geleerd heeft, maar tot nog toe is Hamilton voor mij de man.![]()
![]()
En daarbij is het erg knap wat Heidfeld allemaal al heeft laten zien dit seizoen.
Ik wou dat ik zoiets over Fisichella en Kovolainen kon zeggen![]()
Luco/Alpine-racer schreef:ja ach met een goede auto kan zelfs heidfeld wat laten zien
Alonso wijt matige optreden aan lichtbak
Fernando Alonso wijt zijn matige weekend in Bahrein aan de schade door een lichtbak die in de garage op zaterdagochtend op zijn auto viel. Volgens de wereldkampioen voelde de auto daarna niet meer goed aan.
Beschadiging
De lichtbak kwam zaterdagochtend los van het plafond en beschadigde daarbij de auto van de Spanjaard. McLaren deed luchtig over het incident, maar Alonso denkt dat door de reparatie zijn auto anders reageerde.
Herstel
In de Italiaanse krant Gazetta dello Sport gaf hij een verklaring.Misschien is er iets verkeerd gegaan bij het herstellen van mij auto. Het is een feit dat de auto naderhand vreemd rijgedrag vertoonde.
Ik ken ook zoiets foto...........een blauw gekleurd 5je naast de baan!Luco/Alpine-racer schreef:een van de weinige foto's die er zijn terwijl die op het adfalt rijdt
meeste foto's van jos zijn er die waar die weer eens naast de baan zit![]()
![]()
![]()
![]()
ach twee keer naast de baan valt toch wel meeArno17 schreef:Ik ken ook zoiets foto...........een blauw gekleurd 5je naast de baan!Luco/Alpine-racer schreef:een van de weinige foto's die er zijn terwijl die op het adfalt rijdt
meeste foto's van jos zijn er die waar die weer eens naast de baan zit![]()
![]()
![]()
![]()