Jacco Osté schreef:Voor Ray![]()

Met het opzichige DTM plastic -wat wel degelijk windtunnel-verantwoord is- ziet de Evolution II er lekker fout uit.
[img]http://static.autoblog.nl/images/wp2007 ... leugel.jpg[/img]
Jacco Osté schreef:Voor Ray![]()
dan moet je in een buurt zonder honden wonen-Ray- schreef:**worstewielen??**
Jep, heb ik eronder.WouterW schreef:die heeft Ronnie toch onder zn twingo liggen?
Ronnie schreef:Een kenner weet wat ze waard zijn, hmm 300,-/350,- moet je toch aan een redelijke set kunnen komen.
InderdaadHaas schreef:wat een prutser... 450 eu..
once upon a time....Haas schreef:wat een prutser... 450 eu...
zeldzame velgen, want ze worden niet meer gemaakt. Donder op, er wordt zoveel niet meer gemaakt, zijn ze dan ineens allemaal veel geld waard?![]()
@Ray: die evo blijft pimp. Meteen mijn buroblad ff aangpast
ben weer aardig opgeknapt-Ray- schreef:je bent alweer aardig mondig voor een ziek ventje haas
messcherp, donders!-Ray- schreef:dat had ik al in de gaten, check de tijd van posten maar. scherp hè
Clio Grand Prix?Haas schreef:nu we toch in dit topic zitten:
ik twijfel de laatste tijd wat ik zal doen, die Golf afrijden of rondkijken naar wat fatsoenlijks? Die Golf kost geen drol, maar ja, tis ook geen maybach zeg maar
Nu weet ik ook zo 123 geen alternatief, een megane coupe is dat uiteraard wel een clio II ph II ook, maar ja.. daar is het aanbod nou ook niet echt groot in. Laguna wordt me te groot (en heb al een gezinsbak).
Om wat verder in de meganes door te gaan (aangezien daar toch mijn voorkeur ligt), wat heeft dan de voorkeur, een DTi of een DCi? Mijn coupe vond ik heerlijk rijden, maar heeft een DCi echt zoveel voordelen? Het wordt wel een Ph II btw!
tips, ideeen, ... ?
neejjjjj, kan me ook niet herinneren dat ik daar geweest ben. geef mij nijmegen maarHaas schreef:messcherp, donders!-Ray- schreef:dat had ik al in de gaten, check de tijd van posten maar. scherp hè
weet je zeker dat je niet uit Oss komt?
Mijn ideeFerdy schreef:zou ook die John Deere oprijden, als dat lukt...
chickmagnet is het toch niet...of wel...maar daar heb je je andere waggies dan weer voor !
verder kost het apparaat niet veel volgens mij of wel ?
De dCi is wat beschaafder, de dTi is een echte trekker. Ik heb nooit echt aan het geluid kunnen wennen.Haas schreef:nu we toch in dit topic zitten:
ik twijfel de laatste tijd wat ik zal doen, die Golf afrijden of rondkijken naar wat fatsoenlijks? Die Golf kost geen drol, maar ja, tis ook geen maybach zeg maar
Nu weet ik ook zo 123 geen alternatief, een megane coupe is dat uiteraard wel een clio II ph II ook, maar ja.. daar is het aanbod nou ook niet echt groot in. Laguna wordt me te groot (en heb al een gezinsbak).
Om wat verder in de meganes door te gaan (aangezien daar toch mijn voorkeur ligt), wat heeft dan de voorkeur, een DTi of een DCi? Mijn coupe vond ik heerlijk rijden, maar heeft een DCi echt zoveel voordelen? Het wordt wel een Ph II btw!
tips, ideeen, ... ?
hoor ik hier nou weer die ervaringsdeskundige??Miekje16V schreef:Mijn ideeFerdy schreef:zou ook die John Deere oprijden, als dat lukt...
chickmagnet is het toch niet...of wel...maar daar heb je je andere waggies dan weer voor !
verder kost het apparaat niet veel volgens mij of wel ?Enne chick magnet heeft Haas toch niet nodig lijkt me
-Ray- schreef:volgens mij komt die clio pas in 2009 af, als ik meneer de superdetaillist een beetje ken
dick magnet dan ?Miekje16V schreef:Mijn ideeFerdy schreef:zou ook die John Deere oprijden, als dat lukt...
verder kost het apparaat niet veel volgens mij of wel ?Enne chick magnet heeft Haas toch niet nodig lijkt me
Ja hee... ik heb mijn ogen ook niet in mijn zak-Ray- schreef:hoor ik hier nou weer die ervaringsdeskundige??Miekje16V schreef:Mijn ideeFerdy schreef:zou ook die John Deere oprijden, als dat lukt...
ik was erg snel gewend aan het geluid van de GolfMartijn schreef: De dCi is wat beschaafder, de dTi is een echte trekker. Ik heb nooit echt aan het geluid kunnen wennen.![]()
Goedkoper dan met de grote boze Golf zul je niet kunnen rijden. Gewoon doorgaan dus!
Nuf saidHaas schreef:ik was erg snel gewend aan het geluid van de GolfMartijn schreef: De dCi is wat beschaafder, de dTi is een echte trekker. Ik heb nooit echt aan het geluid kunnen wennen.![]()
Goedkoper dan met de grote boze Golf zul je niet kunnen rijden. Gewoon doorgaan dus!
Het maakte misschien wat meer geluid, maar ja, dat vond ik niet 123 storend. (zegt de man met een blerpijp onder zowat elke auto)
Die Golf kost me geen drol. Bij aankoop was het een gok, maar hij heeft me nu iets van 55 eu onderdelen gekost (olie en een stuurkogel) en 77 eu voor apk en roetmeting. Apk loopt nog tot 28-11-2008 geloof ik.....