ACT: Clio Williams Deel 1
-
- Contacteer:
Wilde net zeggen,lijkt daar wel dat alleen kw maar goeie spullen maakt.
De rest heeft allemaal een uurtje in de zee gelegen.
Tis heel simpel,neem een rvs bout,draai er 2 moeren op,zet ze tegen elkaar in vast en leg hem een weekje buiten.
Dan na die week de moeren eens los draaien.....
Breekt gegarandeert,of je krijgt het gewoon niet eens los.

De rest heeft allemaal een uurtje in de zee gelegen.
Tis heel simpel,neem een rvs bout,draai er 2 moeren op,zet ze tegen elkaar in vast en leg hem een weekje buiten.
Dan na die week de moeren eens los draaien.....
Breekt gegarandeert,of je krijgt het gewoon niet eens los.
-
- Moderator
- Car: MB
tuurlijk moet je die test met een korreltje (Zee) zout nemen, maar feit blijft dat RVS toch wel wat duurzamer is. Bovendien woon ik niet aan zee
bij de verzinkte versie van KW zie je overigens ook al dat de verzinkte laag los begint te laten
(billstein komt er ook vrij goed uit, als je daar effe een doekie overheen haalt is het een heel einde goed denk ik)

bij de verzinkte versie van KW zie je overigens ook al dat de verzinkte laag los begint te laten
(billstein komt er ook vrij goed uit, als je daar effe een doekie overheen haalt is het een heel einde goed denk ik)
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Ik moet ook toegeven dat de KW's er wel heeeel goed vanaf komen in deze test! Beetje partijdigheid is hier wel gebruikt, vrees ik. KW is wel goed spul, maar als je de vergelijkende plaatjes ziet dan is het verschil wel erg groot. Dat kan ik me niet echt voorstellen. 

Had ik ook al naar zitten kijken ja, die had ik ook wel willen hebben.Tom schreef:http://www.dbutcher.com/cliowilliams-g.html

Link voor de site in het engels:
http://www.2butcher.de/cliowilliams.html
-
- Moderator
ik heb dus besloten. Ik ga voor inox voor en achter dempers van KW. Wel in hoogte verstelbaar maar niet in hardheid.
(bij moree in meteren schijnt een willi te staan. aangezien ik vrij ben vandaag ga ik denk ik effe kijken, altijd leuk)
(bij moree in meteren schijnt een willi te staan. aangezien ik vrij ben vandaag ga ik denk ik effe kijken, altijd leuk)
http://www.autobedrijf-moree.nl/occasions/?page=2
Staat alleen geen foto bij.
Staat alleen geen foto bij.
-
- Moderator
ik ben effe wezen kijken. Was een zeer nette willi uit 1994. Totaal phase 2. net geen ton gelopen. originele nederlander. Velgen waren in minder goede staat maar werden in orde gemaakt. Zat ook een mooie (gatvrije) hoedenplank bij met zak. Enige kleinigheidje was een gesmolten "f16" kapje op het uitlaatspruit stuk, maar dit wordt (uiteraard) verholpen. Vraagprijs was 9850 meen ik. Best veel geld, maar zeker een nette auto !!!
Ow ja, dat wil ik wel eens weten. Waar worden kilometerstanden bijgehouden voor NAP? Moet bij de APK je km-stand doorgegeven worden en wordt het aan de hand van die meting bij gehouden? Of gaat dat op een speciale manier?
-
iig blijft het veel geld voor een willi 
----------------------------------------------------
Rij nooit sneller als je beschermengel vliegen kan!!
2x Renault 5GTT phII / Renault Clio Williams / Renault 21 TQ / Renault 5 SD
Rij nooit sneller als je beschermengel vliegen kan!!
2x Renault 5GTT phII / Renault Clio Williams / Renault 21 TQ / Renault 5 SD
mijn broertje heeft laatst een auto gekocht met volledige NAP history erbij , als ik eraan denk zal ik t morgen eens meenemen ...Merijn schreef:Ow ja, dat wil ik wel eens weten. Waar worden kilometerstanden bijgehouden voor NAP? Moet bij de APK je km-stand doorgegeven worden en wordt het aan de hand van die meting bij gehouden? Of gaat dat op een speciale manier?
-
- Moderator
ik kreeg ook een NAP uitdraai bij mijn auto. Is toch wel leuk. Maare, ik dacht echt dat ie 9850 zei. Deze auto hadden ze nog maar net zei die, de vorige willi was net verkocht.
(mijn auto is door de tweede eigenaar waarschijnlijk ook bij moree gekocht. In mijn onderhoudsboekje staan ook verschillende stempers van moree, daar is ie in onderhoud geweest voordat ik hem kocht). In mijn ogen is het een goede en betrouwbare garage
(mijn auto is door de tweede eigenaar waarschijnlijk ook bij moree gekocht. In mijn onderhoudsboekje staan ook verschillende stempers van moree, daar is ie in onderhoud geweest voordat ik hem kocht). In mijn ogen is het een goede en betrouwbare garage
iemand interesse in Williams nummer 0002?
http://forum.cliosport.net/display_topi ... Position=5
check it out, it's for sale
http://forum.cliosport.net/display_topi ... Position=5
check it out, it's for sale