Friday Nightmeeting Oss I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Hmm... En nu moet ik mijn besluit weer bijstellen! :( Ik kom er gisteren achter dat ik vrijdag a.s. een dagje karten in Duitsland had gepland, dus misschien dat ik het niet ga redden. Het ligt er een beetje aan hoe laat ik terug ben, want ik heb 's avonds ook nog een fiske...

Als er iets definitief is laat ik het meteen weten...
Merijn
Über-Spammer

Morgen is het weer vrijdag! Iemand plannen?

Jullie begrijpen natuurlijk wel dat ik mijn dump-valve wil showen, hè! ;)
Jesper16v
Contacteer:

Ja jongens

Deze meeting is al lang niet meer geweest!!!
Het word weer tijd............
De hoogste tijd..............
Om naar de Batavier te gaan!!..........

:wink:

Gr.
8) JP 8)
Merijn
Über-Spammer

Tom? Haaz? Johan? Armando? Etc?!
Tom
Moderator
Car: MB

tja, ik had eigenlijk al andere plannen maar kan wel komen waarschijnlijk
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Tom
Moderator

kan ik mijn "nieuwe" ice laten zien :lol:
Merijn
Über-Spammer

Andere plannen!? Wie plant er nou iets op vrijdagavond!? :lol:
Tom
Moderator

Merijn schreef:Andere plannen!? Wie plant er nou iets op vrijdagavond!? :lol:

grapjas. Maar even zonder dollen. Ik kan waarsschijnlijk wel komen (niftrik toch?), maar dan moeten er wel wat meer komen dan alleen jij en ik
Merijn
Über-Spammer

Trouwens dikke kans dat er alleen 2 vijfjes zullen zijn dan, want Jespers verhaal kennen we, Armando weet ik niet, maar daar heb ik al een tijdje niks meer van gehoord, Haaz misschien? En Johan? Daar is het ook al een tijdje stil geweest. Zou jammer zijn, maar goed... Ik wil Jesper wel ophalen. Als we maar met z'n 3'en zijn is het misschien een leuker plan om samen naar Jesper te gaan en daar een Mac op te zoeken...

Zegt ut maar!
Merijn
Über-Spammer

Tom schreef:
Merijn schreef:Andere plannen!? Wie plant er nou iets op vrijdagavond!? :lol:

grapjas. Maar even zonder dollen. Ik kan waarsschijnlijk wel komen (niftrik toch?), maar dan moeten er wel wat meer komen dan alleen jij en ik
Ja, mee eens... Effe kijken hoe het uit gaat pakken. Ik zal eens wat PM'etjes rond gaan sturen! :)
Tom
Moderator

tja, laten we anders nog even afwachten of er nog meer reacties komen. Mischien heeft Jesper nog wel een ander (leuk) autotje om mee te komen (we zullen het hem deze keer vergeven als het geen reno is :wink: ).

En waar woont Jesper ? en waar zou die mac dan moeten zijn? Als ik zou komen is het waarschijnlijk vanaf Tiel (en daar moet ik s'avonds ook weer naartoe), dus Veldhoven oid doe ik morge niet
Merijn
Über-Spammer

Jesper woont in Wijchen, als ik me niet vergis. Misschien een leuk idee om zijn nieuwe huis te trashen!? :lol:
Tom
Moderator

ik denk toch dat we dan even af moeten wachten. Lijkt me ook wel leuk als Armando weer eens kwam (of is ie van de aardbodem verdwenen? Ik heb al zo lang niks meer van hem gehoord). en natuurlijk Haaz en Johan of anderen
Merijn
Über-Spammer

Tom schreef:ik denk toch dat we dan even af moeten wachten. Lijkt me ook wel leuk als Armando weer eens kwam (of is ie van de aardbodem verdwenen? Ik heb al zo lang niks meer van hem gehoord). en natuurlijk Haaz en Johan of anderen
Ik zal Armando morgen eens bellen. Het kan zijn dat hij vakantie heeft en thuis niet kan internetten.

Haaz en Johan ga ik effe een PM sturen morgen. En wie er nog meer uit de buurt van Nijmegen e.d komt kan ook een PM verwachten!
Tom
Moderator

mooi werk Merijn. ik kan morgen waarschijnlijk rond de middag voor het laatst internetten, dus dan laat ik zeker nog iets horen
Merijn
Über-Spammer

Tom schreef:mooi werk Merijn. ik kan morgen waarschijnlijk rond de middag voor het laatst internetten, dus dan laat ik zeker nog iets horen
Is goed! We spreken elkaar... Nu ga ik slapen. Morgen weer om half 7 eruit. :( Maaar... BIJNA WEEKEND! :D
Jesper16v
Contacteer:

Ik woon sinds kort in Nimwegen
Daar zit bij Dukenburg een Mac! die kan niet missen als je richting Nijmegen rijd.

Het is 3 min lopen van mij af dusssssssss
Maar denk je dat ik daarheen ga lopen!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :p
Merijn! Je komt me maar ophalen!!! :wink:

Gr.
8) JP 8)
Tom
Moderator

hm, wilde je die mac dan proberen of toch naar Nifrtik gaan? En vanaf welke kant moet je dan Nijmegen binnen rijden?
Jesper16v
Contacteer:

Als je vanuit Den Bosch naar Nijmegen komt dan is het 1 rechte weg naar nijmegen, 2 rotondes (bij de 2de woon ik naast) en als je dan bij die 2de doorrijdt heb je de mac aan de rechterkant bij de woonboulevard!

Gr.
8) JP 8)
Tom
Moderator

owh daar, naast de Matrix toch?
Jesper16v
Contacteer:

yep :p
Merijn
Über-Spammer

Ahaaaaaaah... Dus in die schooierwijk woon jij! ;)
Tom
Moderator

maar eigenlijk drie man een beetje erg weinig, vinden jullie ook niet?
Jesper16v
Contacteer:

Merijn schreef:Ahaaaaaaah... Dus in die schooierwijk woon jij! ;)
Maar niet in veel schooierwijken is een Kasteel gebouwd! :D
Jesper16v
Contacteer:

Tom schreef:maar eigenlijk drie man een beetje erg weinig, vinden jullie ook niet?
3 man 2 autos dussssssssssssssssss
Tom
Moderator

ja daarom, dat schiet eigenlijk niet echt op op die manier. Ik moet zo weg en dan kan ik waarschijnlijk vandaag niet meer internetten, maar als het zo druk (of beter gezegd , rustig) blijft kom ik waarschijnlijk niet
Merijn
Über-Spammer

Misschien moeten we het toch maar merk-onafhankelijk gaan doen, want anders krijgen we het nooit groots opgezet, hè...
Jesper16v
Contacteer:

psies
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

na een lange tijd van afwezig kan ik melden dat ik iets meer tijd heb. ik werkt nu niet meer zo veel dus ik heb op vrijdag avond weer tijd (vanaf volgende week). zo nu kan ik eens wat meer aan m'n clio doen. en trouwens de pm werkt niet
Marijn

Merijn schreef:Misschien moeten we het toch maar merk-onafhankelijk gaan doen, want anders krijgen we het nooit groots opgezet, hè...
heeej mensjes,

moeten we doen. ik ga hoogstwaarschijnlijk een golf 1 kopen uit 1980. voor €200,- en hij is nog hard ook, alleen ff het motorblok fixen.
en het ding heeft maar 130000 km gereden (met papieren erbij, dus niet teruggedraaid)
en hij is verlaagd, en honingraad sportvelgen.

gegroet
Marijn
Merijn
Über-Spammer

Helaas kan ik volgende week en de week daarop niet, want dan zit ik in het zonnige zuiden. Misschien vandaag (zaterdag) of zondag!? Ik heb toch geen hol te doen...
Jesper16v
Contacteer:

Merijn schreef:Helaas kan ik volgende week en de week daarop niet, want dan zit ik in het zonnige zuiden. Misschien vandaag (zaterdag) of zondag!? Ik heb toch geen hol te doen...
Geen hol te doen?? :p viezerik :wink:

Ik ben vandaag werken. :-*
Maar da maak niks uit, ben tenslotte druk bezig een autotje bij elkaar te sparen. En het moet een MOOIE zijn dussssssssssssss
Marijn

Jesper16v schreef:
Merijn schreef:Helaas kan ik volgende week en de week daarop niet, want dan zit ik in het zonnige zuiden. Misschien vandaag (zaterdag) of zondag!? Ik heb toch geen hol te doen...
Geen hol te doen?? :p viezerik :wink:

Ik ben vandaag werken. :-*
Maar da maak niks uit, ben tenslotte druk bezig een autotje bij elkaar te sparen. En het moet een MOOIE zijn dussssssssssssss
*zucht* sommige mensen....

maaruh, ik heb het verder niet echt meer gevolgd met je clio. hoe is het precies afgelopen? volgens mij haal ik al uit de tekst dat dat niet goed was? of wel?
Tom
Moderator

sorry mannen, ik had dus vrijdag geen internet meer smiddags en toen kwam er s'avonds ook nog wat tussen. Maar hoe is het afgelopen??

Komende drie vrijdagen kan ik ook niet (turkye wacht al een jaar op me :lol: ), maar eventueel komende week heb ik s'avonds nog wel een gaatje (maandag of woensdag).
Merijn
Über-Spammer

Vrijdag is niks geworden, Tom. Te weinig opkomst. :( Maareh, ik kan evt. morgen (maandag) wel. De rest van de dagen ben ik al busy met andere zaken. En donderdagochtend (6.15) vlieg ik naar het zuiden, dus dan ben ik er zeker niet meer. Ik kom de vrijdag daarop pas weer terug, dus ik kan komende 2 weken zeker niet op vrijdag.

Helaas... Maar ik ben wel aan vakantie toe!
Gesloten