Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Hmm... En nu moet ik mijn besluit weer bijstellen! Ik kom er gisteren achter dat ik vrijdag a.s. een dagje karten in Duitsland had gepland, dus misschien dat ik het niet ga redden. Het ligt er een beetje aan hoe laat ik terug ben, want ik heb 's avonds ook nog een fiske...
Als er iets definitief is laat ik het meteen weten...
Trouwens dikke kans dat er alleen 2 vijfjes zullen zijn dan, want Jespers verhaal kennen we, Armando weet ik niet, maar daar heb ik al een tijdje niks meer van gehoord, Haaz misschien? En Johan? Daar is het ook al een tijdje stil geweest. Zou jammer zijn, maar goed... Ik wil Jesper wel ophalen. Als we maar met z'n 3'en zijn is het misschien een leuker plan om samen naar Jesper te gaan en daar een Mac op te zoeken...
tja, laten we anders nog even afwachten of er nog meer reacties komen. Mischien heeft Jesper nog wel een ander (leuk) autotje om mee te komen (we zullen het hem deze keer vergeven als het geen reno is ).
En waar woont Jesper ? en waar zou die mac dan moeten zijn? Als ik zou komen is het waarschijnlijk vanaf Tiel (en daar moet ik s'avonds ook weer naartoe), dus Veldhoven oid doe ik morge niet
ik denk toch dat we dan even af moeten wachten. Lijkt me ook wel leuk als Armando weer eens kwam (of is ie van de aardbodem verdwenen? Ik heb al zo lang niks meer van hem gehoord). en natuurlijk Haaz en Johan of anderen
Tom schreef:ik denk toch dat we dan even af moeten wachten. Lijkt me ook wel leuk als Armando weer eens kwam (of is ie van de aardbodem verdwenen? Ik heb al zo lang niks meer van hem gehoord). en natuurlijk Haaz en Johan of anderen
Ik zal Armando morgen eens bellen. Het kan zijn dat hij vakantie heeft en thuis niet kan internetten.
Haaz en Johan ga ik effe een PM sturen morgen. En wie er nog meer uit de buurt van Nijmegen e.d komt kan ook een PM verwachten!
Als je vanuit Den Bosch naar Nijmegen komt dan is het 1 rechte weg naar nijmegen, 2 rotondes (bij de 2de woon ik naast) en als je dan bij die 2de doorrijdt heb je de mac aan de rechterkant bij de woonboulevard!
ja daarom, dat schiet eigenlijk niet echt op op die manier. Ik moet zo weg en dan kan ik waarschijnlijk vandaag niet meer internetten, maar als het zo druk (of beter gezegd , rustig) blijft kom ik waarschijnlijk niet
na een lange tijd van afwezig kan ik melden dat ik iets meer tijd heb. ik werkt nu niet meer zo veel dus ik heb op vrijdag avond weer tijd (vanaf volgende week). zo nu kan ik eens wat meer aan m'n clio doen. en trouwens de pm werkt niet
Merijn schreef:Misschien moeten we het toch maar merk-onafhankelijk gaan doen, want anders krijgen we het nooit groots opgezet, hè...
heeej mensjes,
moeten we doen. ik ga hoogstwaarschijnlijk een golf 1 kopen uit 1980. voor €200,- en hij is nog hard ook, alleen ff het motorblok fixen.
en het ding heeft maar 130000 km gereden (met papieren erbij, dus niet teruggedraaid)
en hij is verlaagd, en honingraad sportvelgen.
Helaas kan ik volgende week en de week daarop niet, want dan zit ik in het zonnige zuiden. Misschien vandaag (zaterdag) of zondag!? Ik heb toch geen hol te doen...
Merijn schreef:Helaas kan ik volgende week en de week daarop niet, want dan zit ik in het zonnige zuiden. Misschien vandaag (zaterdag) of zondag!? Ik heb toch geen hol te doen...
Geen hol te doen?? viezerik
Ik ben vandaag werken. :-*
Maar da maak niks uit, ben tenslotte druk bezig een autotje bij elkaar te sparen. En het moet een MOOIE zijn dussssssssssssss
Merijn schreef:Helaas kan ik volgende week en de week daarop niet, want dan zit ik in het zonnige zuiden. Misschien vandaag (zaterdag) of zondag!? Ik heb toch geen hol te doen...
Geen hol te doen?? viezerik
Ik ben vandaag werken. :-*
Maar da maak niks uit, ben tenslotte druk bezig een autotje bij elkaar te sparen. En het moet een MOOIE zijn dussssssssssssss
*zucht* sommige mensen....
maaruh, ik heb het verder niet echt meer gevolgd met je clio. hoe is het precies afgelopen? volgens mij haal ik al uit de tekst dat dat niet goed was? of wel?
sorry mannen, ik had dus vrijdag geen internet meer smiddags en toen kwam er s'avonds ook nog wat tussen. Maar hoe is het afgelopen??
Komende drie vrijdagen kan ik ook niet (turkye wacht al een jaar op me ), maar eventueel komende week heb ik s'avonds nog wel een gaatje (maandag of woensdag).
Vrijdag is niks geworden, Tom. Te weinig opkomst. Maareh, ik kan evt. morgen (maandag) wel. De rest van de dagen ben ik al busy met andere zaken. En donderdagochtend (6.15) vlieg ik naar het zuiden, dus dan ben ik er zeker niet meer. Ik kom de vrijdag daarop pas weer terug, dus ik kan komende 2 weken zeker niet op vrijdag.