Ik had wel zo het idee dat het geslaagd was of niet???
Ik blijf het altijd erg knap vinden hoe die deukjes er uitgehaald worden

Patrick.B schreef:Een vraag. Wat vonden jullie van de restyler (sebastiaan)??
heard that one beforeGabri van der Veen schreef:Was ook de bedoeling, maar door technische problemen met de digitenne is dit helaas niet doorgegaan.TuuT schreef: Jammer dat er geen mogelijkheid was om ff F1 te kijken , had het wel ruig gevonden om samen met renault freaks hiernaar te kijken.
copy that, ik had ze daar ook zitten,Patrick.B schreef:
Opvallend dat alle clio's deukjes hebben op de zelfde bolling. Stootstrip heeft dus egt zin![]()
Dat filmpje staat bij mij op de camera! Gaan we gebruiken voor de RTC promotiefilm. Dus dat wordt nog ge-edit, tesamen met andere beelden van komende meetings.chris444 schreef:Yep uitdeuker was goed bezig , aardige gast !![]()
Zag trouwens rond 1 uur dat er ook gefilmd werd bij de ingang ... weet iemand waar dat filmpje is ??
Misschien moet je even contact op nemen met ADScenic schreef:Afgelopen zondag was het geweldig, leuke meeting.
Ik heb daar bij een stand (Club ?) een set raamstickers gekocht "RENAULT TUNING CLUB" en "WWW.RENAULT-TUNING.COM" (twee om twee kleur zilver)
Bij het afhalen bleven sommige lettertjes plakken, kon daarna de stickers weggooien !!!Ik heb er een bewaard, als bewijs ! Weet iemand hier waar en wanneer deze omgeruild kunnen worden ???
Geen idee wie je hierover kunt contacten... Heren van het bestuur? Enig idee?Scenic schreef:Afgelopen zondag was het geweldig, leuke meeting.
Ik heb daar bij een stand (Club ?) een set raamstickers gekocht "RENAULT TUNING CLUB" en "WWW.RENAULT-TUNING.COM" (twee om twee kleur zilver)
Bij het afhalen bleven sommige lettertjes plakken, kon daarna de stickers weggooien !!!Ik heb er een bewaard, als bewijs ! Weet iemand hier waar en wanneer deze omgeruild kunnen worden ???
Ah leuk !Willeon de Zoete schreef:Dat filmpje staat bij mij op de camera! Gaan we gebruiken voor de RTC promotiefilm. Dus dat wordt nog ge-edit, tesamen met andere beelden van komende meetings.chris444 schreef:Yep uitdeuker was goed bezig , aardige gast !![]()
Zag trouwens rond 1 uur dat er ook gefilmd werd bij de ingang ... weet iemand waar dat filmpje is ??
Ook moeten er nog een keer 'rolling pictures' worden geschoten van een aantal auto's van clubleden.
denk dat dat deels te danken is aan het feit dat ze allemaal verlaagd zijnPatrick.B schreef: Opvallend dat alle clio's deukjes hebben op de zelfde bolling. Stootstrip heeft dus egt zin![]()
Had een vuile deuk achter m'n deur.. die heeft 'ie er perfect uit gekregen. Mega tevreden erover!Patrick.B schreef:Een vraag. Wat vonden jullie van de restyler (sebastiaan)??
Serieus?Willeon de Zoete schreef:Foto's van de openingsmeeting staan ook op de Duitse Tuningsite Motorscene. De 'fotoscouts' van Motorscene reden in de Clio II met zwart-zilver two-tone ombouw.
Zie onderstaande link.
http://www.motorscene.de/galerie/539/0/ ... Club_.html
*uch, de weg was leeg en er hing een sjonnie Corsa op m'n kontFerdy schreef:120 ?Adinsx schreef: Serieus?
Die kwam ik op de A12 voorbij knallen toen ik de 210 aantikte![]()
Wat lag er eigenlijk in dat ding, want er stond een mooi vraagteken op de zijstrip...