Luco/Alpine-racer schreef:wacht maar tot je over de weg in heusden rijdt
Ik Krefeld rijd ik dagelijks 10km over kinderkopjes met traanbanen ertussen gelegd.... pfff Clio trekt naar alle kanten vanwege die bredere banden op dat tramspoor. En met die verlagingsveren rammel je bijna uit je auto op die kinderkopjes....
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Ik heb een probleempje ontdekt, mijn radiatorfanrelais is kapot. De fan gaat niet aan (op accu doet die het wel), spanning gaat over het relais staan. Dus:
Ik kom wel tot daar, zolang ik rijd zorgt de wind wel voor koeling. Maar bij stilstand is de motor binnen no-time oververhit... Dus please! Thanks en tot morgen!
-jo- schreef:Bus staat geladen met gereedschap, helm, handschoenen. Heeft er iemand een sleep/trek kabel ? Ik vind mijne niet direkt. (beter voorkomen dan genezen)
niks daarvan jo
ze moeten zelf voor hun spullen zorgen
gaat wel om bekers he
Florus schreef:@Joost; Er zit ook nog een thermocontact tussen.....die kan ook stuk zijn,i.p.v. 't relais
Die is al gebypassed, ik werk met schakelaar (en als ik die vergeet, doet de thermocontact ook mee). Ik heb ECHT het relais getest, en die is ECHT dood
Ik heb ff een andere fan aangepast en die er ingegooid (zo'n GTT fan koelt toch te weinig), toen kwam ik er dus achter dat het relais dood is.
-jo- schreef:Bus staat geladen met gereedschap, helm, handschoenen. Heeft er iemand een sleep/trek kabel ? Ik vind mijne niet direkt. (beter voorkomen dan genezen)
Florus schreef:@Joost; Er zit ook nog een thermocontact tussen.....die kan ook stuk zijn,i.p.v. 't relais
Die is al gebypassed, ik werk met schakelaar (en als ik die vergeet, doet de thermocontact ook mee). Ik heb ECHT het relais getest, en die is ECHT dood
Ik heb ff een andere fan aangepast en die er ingegooid (zo'n GTT fan koelt toch te weinig), toen kwam ik er dus achter dat het relais dood is.
Zo nog even mijn grijze wagen witwassen...
Gebruik anders het relais van je mistlampen of die van je carbkoeler tijdelijk ff, vroeger had ik stapels van die dingen, maar helaas ammal weggepleurd/weggegeven
Ik ben er ook klaar voor rydt morge eerst naar het eind punt waar ik STK onmoet .
Dan nog ff kiezen met welke auto we naar het start punt gaan.
Je moet iets he als je navigator/bestuurder een heel eind weg woont .
Tot morge allemaal .
Marcel
oldskool schreef:Ik ben er ook klaar voor rydt morge eerst naar het eind punt waar ik STK onmoet .
Dan nog ff kiezen met welke auto we naar het start punt gaan.
Je moet iets he als je navigator/bestuurder een heel eind weg woont .
Tot morge allemaal .
Marcel
Luxe problemen zeg ik , heb alles klaarliggen voor morgen , zo nog ff de stad in, en dan morgen toeren