De laatste keer leverde al krassen op, op het dak....en dat laat ik me niet weer gebeuren
(en ja, als je het niet gelooft kun je op de volgende meeting de krassen op mijn dak bekijken )
Edit: @Paul; kan ik die niet een keer lenen
En trouwens, als jij die hebt, waarom heb jij dan nog alsnog krassen op je deur? Was je ze toen vergeten ofzo??
Laatst gewijzigd door MartijnG op do 12 okt 2006 19:35, 1 keer totaal gewijzigd.
MartijnG schreef:
En trouwens, als jij die hebt, waarom heb jij dan nog alsnog krassen op je deur? Was je ze toen vergeten ofzo??
Soms heb je haast, en geen tijd om wat handboeien te vinden en ach, soms is het het waard
MartijnG schreef:
Soms heb je haast, en geen tijd om wat handboeien te vinden en ach, soms is het het waard
Haast? Heb medelijden met de vrouw... "lekker dan schat, dat waren weer 2 heftige minuten...."
Marcus schreef:Had eerlijk gezegd gedacht dat je zou zeggen "Een CX"
De auto waggelt niet meer mee als ie in zn laagste stand staat
paz-maniac schreef:das toch niet origeneel meer
Ik bedoelde meer in de zin van: Het lijkt wel alsof je het alleen maar in je auto doet
heb je geen cx met veren op de laagste stand voor nodig, gtt met stugge dempers en veren, zwarte ramen rondom. kan het midden op de dag in een drukke straat, geen mens die het ziet
Ow jah en iedere Twingo is altijd welkom, de mijne staat nl ook gewoon standaard in een hoekje
Sorrie, ben me nog een beetje aan het wegwijs maken hier, maar zo beter?
Enne, fijn te weten dat ik niet de enige ben met een standaard Twingo .
Laast las ik via hyves dat ik een twingo meeting in Oss heb gemist. Zo ben ik wel op deze site terecht gekomen. Ik hoop namelijk op een herkansing! Ga ik lekker met mijn standaard Twingootje (maar wel met een redelijk goed geluid ) naar een Twingomeeting hopelijk in Oss .
Ronnie schreef:In het voorjaar zal dr vast wel weer een zijn, gewoon het forum in de gaten blijven houden
Zal ik zeker doen, want ik vind het wel gezellig hier. Ik heb mij net voorgsteld in het wie is wie forum.
Het voorjaar, he? Hmm, dat duurt niet lang meer