de motor is inmiddels in opbouwfase, hier nog wat plaatjes van het lakwerk vooraf.
de reden waarom de motor is stukgelopen is dit:
verder nog de drukgroep op de motor van pap gezet

en morgen gaat de bak op de motor:
het is een a110. het blok is niet meer helemaal origineel. het enige originele is het onderblok wat afkomstig is van een 16 tx. de rest heeft benny raepers gebouwd.Maarten-Jan schreef:Wat voor type motor ligt daarin eigenlijk, is dat al een C motor?
In die gele dus, een A110 denk ik, of een A108?
wat voor motor heb jij? Edit: williams, ik snap het alDennisT schreef:Hee wat is er bij jou precies aan het blok gebeurd bij Achterberg? Mijn blok komt daar ook vandaan maar of ze nog dingen geflowed of geblueprint hebben is voor mij niet echt duidelijk...
Aha, interessantJ-P-S schreef:het is een a110. het blok is niet meer helemaal origineel. het enige originele is het onderblok wat afkomstig is van een 16 tx. de rest heeft benny raepers gebouwd.Maarten-Jan schreef:Wat voor type motor ligt daarin eigenlijk, is dat al een C motor?
In die gele dus, een A110 denk ik, of een A108?
nee, ik rij rond in een R19 (student heJ-P-S schreef:heb ik wel maar dat maakt mijn topic onoverzichtelijkerheb je ook een a110?
ik pm je wel ff vanavond. mijne is in elk geval anders.DennisT schreef:Ik heb een rekening uit 2001 van dik 4000 euro van de vorige eigenaar. Er zijn cilinderbussen in gekomen omdat er een hele diepe kras in een cilinderwand zou hebben gezeten. Nokkenassen zaten er al in volgens de vorige eigenaar, die zullen er ook wel in zitten, want stationair schokt hij wel een beetje en vanaf de 5000 toeren voel je nog echt een versnelling. Zo te zien ook grotere uitlaat kleppen en er zal ook wel een andere ECU in zitten ofzo, want hij is op 7400 begrenst.
[img]http://img256.imageshack.us/img256/4835/afbeeldingob3.jpg[/img]
Shot with W800i at 2007-07-10
Kan jij hier wat uit halen?
ik zet wel wat op de mail. echter hij word gerestaureerd dus staat er nog niet compleet opMaarten-Jan schreef:nee, ik rij rond in een R19 (student heJ-P-S schreef:heb ik wel maar dat maakt mijn topic onoverzichtelijkerheb je ook een a110?
) , staat nog wel op het lijstje
Maar vind het wel hele mooie auto's, toen ik klein was en we een keer bij dirk jan hofmans (in overschild) op bezoek waren, kwam er toevallig iemand aan rijden met zo'n auto, prachtig geluid er in, heeft wel indruk gemaakt toendertijd! Kun je de foto PM'en / mailen anders?
dank jeJ-P-S schreef:ik zet wel wat op de mail. echter hij word gerestaureerd dus staat er nog niet compleet opMaarten-Jan schreef:nee, ik rij rond in een R19 (student heJ-P-S schreef:heb ik wel maar dat maakt mijn topic onoverzichtelijkerheb je ook een a110?
) , staat nog wel op het lijstje
Maar vind het wel hele mooie auto's, toen ik klein was en we een keer bij dirk jan hofmans (in overschild) op bezoek waren, kwam er toevallig iemand aan rijden met zo'n auto, prachtig geluid er in, heeft wel indruk gemaakt toendertijd! Kun je de foto PM'en / mailen anders?
![]()
verkooppraatjes? 200pk zie je nauwelijks namelijk, als het kon voor 1900 euri deed ik t ookDennisT schreef:Alleen Achterberg had tegen de vorige eigenaar gezegd dat het blok ongeveer 200 pk zou hebben. Is 1900 niet wat veel voor een rivisie?
Daar heb je helemaal geen geld voor koolkool schreef:verkooppraatjes? 200pk zie je nauwelijks namelijk, als het kon voor 1900 euri deed ik t ookDennisT schreef:Alleen Achterberg had tegen de vorige eigenaar gezegd dat het blok ongeveer 200 pk zou hebben. Is 1900 niet wat veel voor een rivisie?
ik laat je wel weten wat de huidige revisie gekost heeft binnenkort. zit eigenlijk alles nieuw in qua delen. enkel de zuigers, kleppen, drijfstangen en krukas zijn hergebruikt.DennisT schreef:Alleen Achterberg had tegen de vorige eigenaar gezegd dat het blok ongeveer 200 pk zou hebben. Is 1900 niet wat veel voor een rivisie?
het is inderdaad het geluk dat ik thuis woon, anders kon dit ook niet voor mijTim_Coupe schreef:Daar heb je helemaal geen geld voor koolkool schreef:verkooppraatjes? 200pk zie je nauwelijks namelijk, als het kon voor 1900 euri deed ik t ookDennisT schreef:Alleen Achterberg had tegen de vorige eigenaar gezegd dat het blok ongeveer 200 pk zou hebben. Is 1900 niet wat veel voor een rivisie?Duur he zo'n huis
dan ben ik zeker benieuwt naar de mijneDennisT schreef:Ronald had met andere nokkenassen en een andere chip anders al 182pk op de bank gehaald.
Nokkenassen zouden er al in hebben gezeten voor de revisie, denk dat de chip ergens anders vandaan komt. Er zit ook nog een Devil 4-2-1 op trouwens
de revisie van de 2.0 is eindelijk af. en ja het kostte meer dan 1900 euro. alles is nieuw behalve de zuigers, drijfstangen en krukas.DennisT schreef:Alleen Achterberg had tegen de vorige eigenaar gezegd dat het blok ongeveer 200 pk zou hebben. Is 1900 niet wat veel voor een rivisie?
zoiets ja, ik houd het even in gedachten voor als het nieuwe project een afslankkuur ondergaatDanny van Duren schreef:ik las ergens dat je deze zocht:
http://reichhard-motorsport.com/catalog ... 3f6368d68e
tuurlijkcyberdanny schreef:Ziet er goed uit JP!!! Binnenkort weer eens komen kijken.
jowWouterW schreef:He Shampoo volgende keer bij jou.
Eens kijken bij dat wagenpark van je