Chris: Nieuw Renaultje zoeken... (Pug verkocht)
ja het is echt een raar figuur joh,,, ik snap ook niet hoe hij aan mijn pf komt ik ken hem niet eens maja...
-
lekker dan...
maar goed, die ashoes is ook wel te doen zonder pers volgens mij, denk dat ie aardig hetzelfde is als bij mijn wagen en mij is het gelukt met een dop en een echte hamer
.
maar goed, succes ermee (als ie nog niet vervangen is dan)
maar goed, die ashoes is ook wel te doen zonder pers volgens mij, denk dat ie aardig hetzelfde is als bij mijn wagen en mij is het gelukt met een dop en een echte hamer

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
suusiejjj schreef:ja het is echt een raar figuur joh,,, ik snap ook niet hoe hij aan mijn pf komt ik ken hem niet eens maja...

Rukkertje. Nee ken 'm niet. Een goede maat van me heet ook zo
Ach dat mannetje heeft vast vrienden te weinig. Beetje categorie 'Lonsdale'.
//edit// Ken 'm wel

Laatst gewijzigd door Chris@R5 op za 11 nov 2006 17:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Hij lekt niet zo erg meer. Vanwege de verbouwing van de garage (kool schreef:lekker dan...
maar goed, die ashoes is ook wel te doen zonder pers volgens mij, denk dat ie aardig hetzelfde is als bij mijn wagen en mij is het gelukt met een dop en een echte hamer.

Zoals het nu lijkt gaan de veel besproken Lexus achterlichten eruit vrijdag. Ze worden geruild tegen een set nieuw type achterlichten
Om het passend te krijgen moet alleen de stekker omgebouwd worden toch? De stekker zelf past wel alleen de draden moeten in een ander gaatje meende ik

Om het passend te krijgen moet alleen de stekker omgebouwd worden toch? De stekker zelf past wel alleen de draden moeten in een ander gaatje meende ik
Al gevonden
.
Joosten had het al eens gedaan. Heb zijn schema erbij gepakt.
Op het moment maar weer de oude type lampen erin gedaan. Toch maar even een klein beetje donker gespoten
. Al is het maar tot vrijdag. 

Joosten had het al eens gedaan. Heb zijn schema erbij gepakt.
Op het moment maar weer de oude type lampen erin gedaan. Toch maar even een klein beetje donker gespoten

ziet er beter uit dan met lexus of origenele lampen
.
let wel dat gespoten achterlichten niet mag voor apk, dus zelf je effe een ander setje moeten monteren voor de keuring

let wel dat gespoten achterlichten niet mag voor apk, dus zelf je effe een ander setje moeten monteren voor de keuring

R5GTT. Drive it like you stole it
gewoon een busje backlightspray van autostyle dacht ik. Echt rommel. Als je even aan het spuiten bent slibt de hele spuitkop dicht. Maargoed, het voldoet en zit er strak op.Rontwingo schreef:Netjes.
Met wat voor spul / merk heb je dat nou gedaan?

klopt, ik ruil de lexus lampen om voor achterlichten uit een nieuw type, dus die heb ik dan op voorraad liggen. Dit bevalt me echter erg goed. Jammer dat die verf nooit zo lang mooi blijft.-PAZ- schreef:ziet er beter uit dan met lexus of origenele lampen.
Krijg ik een mailtje dat de afstand toch iets te groot is voor de koper van mijn lampen. Een hele week vragen en afspraken maken, zegt ie alles op het laatste moment af
De lexuslampen komen er niet meer terug in. Deze donkere vind ik toch veel mooier lijken.
Maandag maar eens beginnen om het stofhoeslager te vervangen. Moet ook maar eens gebeuren

De lexuslampen komen er niet meer terug in. Deze donkere vind ik toch veel mooier lijken.
Maandag maar eens beginnen om het stofhoeslager te vervangen. Moet ook maar eens gebeuren

klote streek, maar als je degene die je nu hebt nog zwarter maakt krijg je mijn effect! ook mooi
oke, nieuwe units zijn mooier maar toch..
maak je je lexus helemaal zwart..

-
Nieuwe zijn zo duur nog niet hoor. Heb via Hartsant mijn 2005 achterlichten gekocht. Wellicht een idee?
Ja ik zat er ook al aan te denken. Ik zag een Duitser die zijn Lexus zwart had gespoten. Echt apart. Maar ook zonde. Zoals mijn lampen nu zijn vind ik ze echt vet gewoonSpiNd0o schreef:k*%$e streek, maar als je degene die je nu hebt nog zwarter maakt krijg je mijn effect! ook mooioke, nieuwe units zijn mooier maar toch..

Krijg net een mailtje met: "wat is je uiterste prijs"
Wat een stumper, als er 100 staat dan is dat de prijs

Voor een dubbeltje op de eerste rang zitten willen we allemaal wel

hoezo zonde, kun je er toch gewoon weer afhalen als je het niet meer wilt?Ja ik zat er ook al aan te denken. Ik zag een Duitser die zijn Lexus zwart had gespoten. Echt apart. Maar ook zonde. Zoals mijn lampen nu zijn vind ik ze echt vet gewoon.
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
enig idee hoeveel dit type koplampen kost bij de autodelenhandelaar?Jacco Osté schreef:Gloedjenieuwe achterlichten voor 35 euries...
Echt geen geld, en ze zitten er zo op![]()
Wat wil je nou? Koplampen of achterlichten?tut schreef:enig idee hoeveel dit type koplampen kost bij de autodelenhandelaar?Jacco Osté schreef:Gloedjenieuwe achterlichten voor 35 euries...

Koplampen: 32.80 euro per stuk Ex BTW (imi), 45.20 euro euro per stuk Ex BTW (imi, met hoogteregeling) 60.50 euro per stuk (ori)
Achterlichten: 25.30 euro per stuk Ex BTW
Jacco Osté schreef:Wat wil je nou? Koplampen of achterlichten?tut schreef:enig idee hoeveel dit type koplampen kost bij de autodelenhandelaar?Jacco Osté schreef:Gloedjenieuwe achterlichten voor 35 euries...
Koplampen: 32.80 euro per stuk Ex BTW (imi), 45.20 euro euro per stuk Ex BTW (imi, met hoogteregeling) 60.50 euro per stuk (ori)
Achterlichten: 25.30 euro per stuk Ex BTW
oops, effe verward tijdens het posten van dat postje..
dat zijn eigenlijk toch wel lekkere prijzen

Wie helpt mij opweg? Ik ben vandaag begonnen met het vervangen van het stofhoeslager. En dus moet de bakolie er ook uit.
Ik heb dus bakolie nodig. Maar welke? Ik kan alleen vinden Elf 80w. Heel leuk maar 80wat? 80w90? 75w80?
Ik heb dus bakolie nodig. Maar welke? Ik kan alleen vinden Elf 80w. Heel leuk maar 80wat? 80w90? 75w80?
75W80
there is no spoon.
Normaal kijk ik ff op http://www.valvoline.nl --> Motorolie adviseur 
Staat ook bakolie en dergelijke op, alleen geeft ie bij de (mijn type) twingo:
Contact Technical Service of Valvoline

Staat ook bakolie en dergelijke op, alleen geeft ie bij de (mijn type) twingo:
Contact Technical Service of Valvoline