Joost (DoubleYou) schreef:Je kan het kabeltje van je eigen cam niet gebruiken op die van mij? Is een standaard usb kabeltje, geloof ik, zit bij meerdere merken zo. Anders maakt het niet zo uit hoor
wij hebben sony, die is anders :( morgen heb je ze
Joost (DoubleYou) schreef:Je kan het kabeltje van je eigen cam niet gebruiken op die van mij? Is een standaard usb kabeltje, geloof ik, zit bij meerdere merken zo. Anders maakt het niet zo uit hoor
wij hebben sony, die is anders :( morgen heb je ze
Ow ok, ik heb ook wel eens met een sony-kabel een canon-cam en een japans-b-merk-cam leeggemaakt (tja japanners...), maargoed no worries. 't heeft geen haast hoor!
robbert 16v schreef:Mooie foto's!!! maar waarom alleen m'n velg???
Ben jij de eigenaar van de rode 19 dan? Die velg vanwege dat ik zo'n zelfde velg wil, die al eens gevonden heb in Duitsland, maar die daar nu niet meer te koop is. Heette "Artec" velgen, maar jij hebt een Reno logo. Hoe heet jou velg?
Ben jij de eigenaar van de rode 19 dan? Die velg vanwege dat ik zo'n zelfde velg wil, die al eens gevonden heb in Duitsland, maar die daar nu niet meer te koop is. Heette "Artec" velgen, maar jij hebt een Reno logo. Hoe heet jou velg?
Kan je ze wel van em kopen denk ik, Robbert gigng er andere opzetten
Doe zwarte Clio met "extreme driving force" op de voorruit, weet er iemand van welk merk die velgen zijn? En die donkerblauwe 5 GTT die ook rijdend gefotografeerd was, merk velgen?
Raf schreef:Doe zwarte Clio met "extreme driving force" op de voorruit, weet er iemand van welk merk die velgen zijn? En die donkerblauwe 5 GTT die ook rijdend gefotografeerd was, merk velgen?
Het is volgens mij die velg ja. Maar doe maar een goed bod want ze zijn te koop!!
Raf schreef:Doe zwarte Clio met "extreme driving force" op de voorruit, weet er iemand van welk merk die velgen zijn? En die donkerblauwe 5 GTT die ook rijdend gefotografeerd was, merk velgen?