Koppakking, bouten, distributieset, en montage.
als het aan het water had gelegen, dan had ik toch al veel eerder rare problemen moeten hebben, denk ik dan...Luco/Alpine-racer schreef:edward, niet om te pesten
maar je auto heeft in het water gelegen
dat kan allerlei dingen aantasten
mijn advies
snel zeer snel inruilen
Leuke woordspelingRonald1916V schreef:Vergeet niet dat de ECU bij een Megane rechtsvoor onder de kap zit bij de rechter koplamp. als ik het me goed herinner heeft die kant ook flink onder water gestaan.. waterschade aan de ECU hoeft niet direct "boven water te komen" maar kan ook later door het roesten van de componenten.
De vraag is nog maar of dat je 'm wel verkocht krijgt;Luco/Alpine-racer schreef:edward, niet om te pesten
maar je auto heeft in het water gelegen
dat kan allerlei dingen aantasten
mijn advies
snel zeer snel inruilen
Edward(ForeverYoung) schreef: Misschien is ie voor die tijd wel in rook opgegaan(was overigens een idee van de pyromaan van de club, tevens leden-administratie
![]()
)
Dus de aansturing van de bobine klopt dan ook idd. Daar twijfelde ik nog ff aan, maar ik was vergeten dat dat dus ook al bekeken was.Riël Notermans schreef:Dit betekent dat de vonk die normaal voor 4 bedoeld is (en tegelijk met 1 aanwezig is) nu op cilinder 1 komt. Cilinder 1 deed dan het prima. Cilinder 4 deed nog altijd niets, dus voor mij voldoende reden de bobine uit te sluiten.
Riël Notermans schreef:
Het enige wat zou kunnen is dat ie een behoorlijke partij valse lucht trekt op die cilinder, controleer je pakking of spuit eens met remmenreiniger in de buurt als ie loopt.
Mag ik ook hopen!Riël Notermans schreef:Riël Notermans schreef:
Het enige wat zou kunnen is dat ie een behoorlijke partij valse lucht trekt op die cilinder, controleer je pakking of spuit eens met remmenreiniger in de buurt als ie loopt.
Hoop dat ie dat ondertussen al gedaan heeft
Belangrijkste is alle 4 zijn wel gelijk, er blijft en geen 1 achter dus daar ben ik niet bang voor en je weet niet hoe oud de apperatuur is die gebruitk is.Riël Notermans schreef:Idd, maar de eerder gemeten compressie (zie foto's) vind ik maar niks.