Roy's GT5 project...
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Erg gaaf!
(Y)

Luchtfilter zit nog niet vast, die komt nog iets meer naar voren recht achter de grille. Achter je koplamp zuigt omdat je dan heel je watercircuit om moet leggen.Luco/Alpine-racer schreef:zeer netjes, bijna zonde om ermee te gaan rijden, ik had alleen de open luchtfilter achter de koplamp gemaakt

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
alleen het potje wat er nu zit verplaats je naar de plek waar nu het luchtfilter zit
zijn twee slangetjes veranderen
of achter het schutbord, dan is het veel meer werk
voordeel ervan is dat je dan in de binnenkant van je wielkasten het kunststof weg kan halen en je daar extra koude lucht aangevoerd krijgt
maar ziet er zeer
uit hoor 
zijn twee slangetjes veranderen

of achter het schutbord, dan is het veel meer werk
voordeel ervan is dat je dan in de binnenkant van je wielkasten het kunststof weg kan halen en je daar extra koude lucht aangevoerd krijgt

maar ziet er zeer

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
ziet er erg mooi uit
maar wat voor merk slangen heb je gemonteerd?
waarvandaan gehaald en kwanta kosta?

waarvandaan gehaald en kwanta kosta?
Lekker met dit winterweer, maar wat denk je als 't regent of wanneer je onverhard rijdt?Luco/Alpine-racer schreef:voordeel ervan is dat je dan in de binnenkant van je wielkasten het kunststof weg kan halen en je daar extra koude lucht aangevoerd krijgt![]()
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
valt reuze mee is maar een smal strookje wat je openmaaktMaus schreef:Lekker met dit winterweer, maar wat denk je als 't regent of wanneer je onverhard rijdt?Luco/Alpine-racer schreef:voordeel ervan is dat je dan in de binnenkant van je wielkasten het kunststof weg kan halen en je daar extra koude lucht aangevoerd krijgt![]()
en je moet dan een bak maken zodat het afgesloten is van de motorruimte, kan je het zo schoonmaken

maar iedereen kiest weer voor iets anders toch, daar doe je weer ideeen mee op en leer je weer van
er waren er ook met open luchtfilter achter het schutbord en daar leer je ook weer van dat dat veeeeeeeeeeeeeeeel herrie geeft

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
zelf maken en verzinnen, leer je weer meer van (hoop ik)Maus schreef:Kan je dan niet beter gewoon gelijk een Viper-kit (of iets dergelijks) nemen? Heb je gelijk een hitteschild en je kan dan de luchtaanvoerslang netjes naar een koude plaats leiden.
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Wou ik ook zeggen...maar eigenlijk is dit Roy's projecttopic, dus ff doorgaan in t act? (ff mod spelenMaus schreef:Waarom telkens maar weer zelf het wiel opnieuw proberen uit te vinden, terwijl 't door andere(n) al hoog en breed uitgevonden en ge-evolueerd is....

Was wel een mooie stunt toenMaus schreef:Ik kan me er nog vaag iets van herinneren....Roy schreef:Die slangen had ik allemaal al. Ooit eens op speed&design gekocht voor een prikkie. Zijn Samco slangen en normaal vrij prijzig

Lul maar lekker verder (krijg ik ook nog een paar hits in mn topicPaul1916v schreef:Wou ik ook zeggen...maar eigenlijk is dit Roy's projecttopic, dus ff doorgaan in t act? (ff mod spelenMaus schreef:Waarom telkens maar weer zelf het wiel opnieuw proberen uit te vinden, terwijl 't door andere(n) al hoog en breed uitgevonden en ge-evolueerd is....)
Die moeten dan mn topic maar eens doorlezen. Werkt die grotere radiateur nog een beetje Steve? moeet eerdaags toch een nieuwe bestellen dus wie weet meteen een grotereSteven schreef:Sommige denken ws. dat Roy daar ook z'n ouwe IC nog heeft zitten

Ik heb het nooit echt goed kunnen testen omdat bij de ouwe de oliekoeler ernaast zat en met die brede zit ie ervoor. Maar denk dat het wel helpt 
Blijft iig nog ruimte zat over voor dat filter. Die radiateur is 10cm breder.

roy, waar heb je je lobster vandaan?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Uit het water bij de haven van R'dam......Haas schreef:roy, waar heb je je lobster vandaan?
BB dacht ik
meelzak..jochem de haas schreef:Uit het water bij de haven van R'dam......Haas schreef:roy, waar heb je je lobster vandaan?

jochem de haas schreef:BB dacht ik

En de radiateur van een r5 diesel?? Of heb je daar nooit mee getest?Steven schreef:Ik heb het nooit echt goed kunnen testen omdat bij de ouwe de oliekoeler ernaast zat en met die brede zit ie ervoor. Maar denk dat het wel helpt

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Daar ben ik ook wel benieuwd naar??Roy schreef:En hoe zitten de aansluitingen bij een gte Cat? Heb je er misschien een foto vancatrinus schreef:radiateur van een Renault 5 gte is ook groter. Die heb ik ook in mijn gtt zitten
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Ik heb nog een foto in mijn archief gevonden
[img]http://i13.photobucket.com/albums/a293/GT5/gte.jpg[/img]
Deze lijkt wel groter. En ook in de gt van Maurice van mb perofrmance zit er volgens mij zo een. Weet iemand hoe breed een radiateur van een gte is?

[img]http://i13.photobucket.com/albums/a293/GT5/gte.jpg[/img]
Deze lijkt wel groter. En ook in de gt van Maurice van mb perofrmance zit er volgens mij zo een. Weet iemand hoe breed een radiateur van een gte is?

-
- Contacteer:
zo uit me hoofd hetzelde als de gt
de buiten afmetingen van de radiateurs zijn uit me hoofd hetzelfde maar de gte heeft geen oliekoeler dus groter koeloppervlak
de buiten afmetingen van de radiateurs zijn uit me hoofd hetzelfde maar de gte heeft geen oliekoeler dus groter koeloppervlak
Maar bij Maurice is tie toch breder. Kijk maar naar de dikke koelslang. Die is verlengt met een pijpje om aan de lengte te komen
Maar ik denk dat ik eruit ben welke het moet worden. Op h-base staan er erg veel en daar staat er ook een die 8 cm breder is en waar de aansluitngen goed zijn
[img]http://i13.photobucket.com/albums/a293/GT5/100_8127.jpg[/img]

Maar ik denk dat ik eruit ben welke het moet worden. Op h-base staan er erg veel en daar staat er ook een die 8 cm breder is en waar de aansluitngen goed zijn

[img]http://i13.photobucket.com/albums/a293/GT5/100_8127.jpg[/img]