Siliconenverwijderaar gebruikt?Joost (DoubleYou) schreef:Acryl spray, filler and primer staat er op. Verder niks bijzonders over plastic ofzoiets. Wel voor "ideale hechtlaag tussen gladde ondergrond en acrylaatlak". Nou moet toch wel goed zijn?
[DoubleYou] Express GT Turbo
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
Volgende x wel plastic primer gebruiken Joost, Je kan niet zonder met deze ondergronden, het hecht nauwelijks vast aan de verf.Joost (DoubleYou) schreef:Acryl spray, filler and primer staat er op. Verder niks bijzonders over plastic ofzoiets. Wel voor "ideale hechtlaag tussen gladde ondergrond en acrylaatlak". Nou moet toch wel goed zijn?
Behalve bij metaal natuurlijk

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Berichten: 5375
- Lid geworden op: di 13 mei 2003 22:30
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Locatie: Netherlands
- Contacteer:
Waarvoor is dat dan nodig? Er moest geen kit of iets dergelijks verwijderd worden hoor. Of is dat ook een of ander hechtmiddelRiël schreef:Siliconenverwijderaar gebruikt?

ziet er strak uit man
mooie style spoiler ook...waar heb je die vandaan?
ga zo door...mogen wel meer VR6 vretende Expressjes de weg op

mooie style spoiler ook...waar heb je die vandaan?
ga zo door...mogen wel meer VR6 vretende Expressjes de weg op

::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
Criticism comes easier than craftsmanship
OM de ondergrond goed schoon te maken.Joost (DoubleYou) schreef:Waarvoor is dat dan nodig? Er moest geen kit of iets dergelijks verwijderd worden hoor. Of is dat ook een of ander hechtmiddelRiël schreef:Siliconenverwijderaar gebruikt?
-
- Berichten: 295
- Lid geworden op: wo 31 dec 2003 9:20
- Locatie: leeuwarden
ziet er goed uit
word hij achter ook nog verlaagt of niet. ga zo door als ik later een expressje heb dan komt het zeker op het forum

me beest
-
- Berichten: 5375
- Lid geworden op: di 13 mei 2003 22:30
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Locatie: Netherlands
- Contacteer:
@Arexstyle: dat is een Alfa 33 spoiler, gewoon op marktplaats gekocht een jaar geleden 
@Riël: Ow nee niet gedaan. Ik vond hem wel schoon genoeg, maar misschien dat dat maar lijkt en dat je het vuil (of vettigheid) niet merkt/ziet. Next time better.
@express1.4: Achterkant wordt ook een keer verlaagd ja, maar wanneer is de vraag... Moet er eens tijd voor gaan nemen. Wie weet komend weekend, ik heb van 30 april tot 5 mei "niks" te doen. Maar wat dit weekend wel komt is de aandrijfas en startmotor, kan ik eindelijk weer rijden met de turbo.

@Riël: Ow nee niet gedaan. Ik vond hem wel schoon genoeg, maar misschien dat dat maar lijkt en dat je het vuil (of vettigheid) niet merkt/ziet. Next time better.
@express1.4: Achterkant wordt ook een keer verlaagd ja, maar wanneer is de vraag... Moet er eens tijd voor gaan nemen. Wie weet komend weekend, ik heb van 30 april tot 5 mei "niks" te doen. Maar wat dit weekend wel komt is de aandrijfas en startmotor, kan ik eindelijk weer rijden met de turbo.
maar misschien dat dat maar lijkt en dat je het vuil (of vettigheid) niet merkt/ziet. Next time better.
Dat is 't hem inderdaad. Siliconenhoudende troep krijg je er niet gauw af, bijv wax, cockpitspray etc. Daar is speciaal spul voor nodig.
-
- Berichten: 5375
- Lid geworden op: di 13 mei 2003 22:30
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Locatie: Netherlands
- Contacteer:
Zo eindelijk zit alles weer in en aan elkaar, de laatste twee losse draadjes zijn vastgesoldeerd (met tegenstribbelen van de winkeleigenaar van wie ik een stopcontact vroeg te lenen), dus ik kon m'n auto proberen te starten. Weer zelfde opstelling als eerst, startkabels vanaf de lpg naar de gtt, en starten maar. De startmotor draait nu wel heerlijk rondjes, maar starten weigert-ie 
Waarom? Nou, omdat hij geen benzine krijgt. De benzinepomp weigert weer eens, zoals gewoonlijk. Ook bij de openingsmeeting was dat al zo. Nou had iemand daar een hele goede truuc door het kabeltje bij de ontsteking aan te drukken, helaas werkt dat niet meer...
Wat zou het probleem kunnen zijn? Het relais hoor ik ook niet tikken/aanslaan. Zou ik de kabels bij de ontsteking verkeerd hebben aangesloten?
[img]http://home.student.utwente.nl/j.kuckar ... ing_04.jpg[/img]
Je ziet de kabels wel niet, maar welke is die van naar de benzinepomp? Zoals de ontsteking er zo bij staat, is dat dan de bovenste of de onderste? De onderste is in dit geval nu een witte stekker, en die werd op de openingsmeeting aangedrukt, dus ik gok dat de kabel met witte stekker voor de startmotor is. Zit die dan op de goede plaats?
Verder ga ik nog even een search doen naar meer info hierover. Wel jammer, had me zo verheugd op eindelijk weer een turbo-ritje...
Dan nog even wat onafgehandelde zaken
:

Waarom? Nou, omdat hij geen benzine krijgt. De benzinepomp weigert weer eens, zoals gewoonlijk. Ook bij de openingsmeeting was dat al zo. Nou had iemand daar een hele goede truuc door het kabeltje bij de ontsteking aan te drukken, helaas werkt dat niet meer...

Wat zou het probleem kunnen zijn? Het relais hoor ik ook niet tikken/aanslaan. Zou ik de kabels bij de ontsteking verkeerd hebben aangesloten?
[img]http://home.student.utwente.nl/j.kuckar ... ing_04.jpg[/img]
Je ziet de kabels wel niet, maar welke is die van naar de benzinepomp? Zoals de ontsteking er zo bij staat, is dat dan de bovenste of de onderste? De onderste is in dit geval nu een witte stekker, en die werd op de openingsmeeting aangedrukt, dus ik gok dat de kabel met witte stekker voor de startmotor is. Zit die dan op de goede plaats?
Verder ga ik nog even een search doen naar meer info hierover. Wel jammer, had me zo verheugd op eindelijk weer een turbo-ritje...
Dan nog even wat onafgehandelde zaken

En wat is er uitgekomen?Martijnberk schreef:Als je de spullen voor de LPG nodig hebt moet je even een gil geven, ik weet een GTT LPG blok met spullen te koop te staan en dan ga ik even bellen voor je....
Door slecht contact kan er nog wel es veel stroom lopen, misschien is het relais niet helemaal lekker meer? Verbind hem daar eens door? (rechtse relais, rechhoekig vrij groot rechtsonderin je dash).
-
- Berichten: 5375
- Lid geworden op: di 13 mei 2003 22:30
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Locatie: Netherlands
- Contacteer:
Al gedaan, zie apart topic.
Vond ik toch wel wat handiger (zo'n apart topic).
Vond ik toch wel wat handiger (zo'n apart topic).
-
- Berichten: 5375
- Lid geworden op: di 13 mei 2003 22:30
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Locatie: Netherlands
- Contacteer:
De benzinepompproblemen waren het toch niet, het was simpel een contactje van de bdp-sensor die niet het contact van de ontstekingsunit raakte. Met dank aan de wegenwacht (die er toch al was voor m'n andere auto) is dat opgelost.
Vandaag stukje rijden, rijdt weer heerlijk
Aandrijfas vervangen bleek dus nutteloos, er tikt nog steeds iets. Zal dan wel zeker de andere kant zijn <<zucht>>.
Maar nu blijken ook ALLE 4 de velgendoppen gestolen te zijn!!!
Zag de auto er eindelijk compleet goed uit met die dopjes, zijn ze er niet meer. Mocht iemand een auto tegenkomen met 2 aluminium velgendoppen en 2 stalen, haal ze er af want die zijn van mij. De eerste 2 die bij de velgen kwamen, hadden dezelfde kleur als de velg, de andere 2 heb ik later gekregen en zijn iets donkerder staal.
Het gaat om deze doppen:
[img]http://home.student.utwente.nl/j.kuckar ... oor-lr.jpg[/img]
Kan iemand mij de naam vertellen van die doppen en velg? Ik had gehoord dat het een standaard velg van megan was (??), kan ik op marktplaats oid langsgaan of ze aangeboden worden.
Ik verdenk echter de buurt waar die staat, de straat waar ik sta is zo afgelegen dat er alleen mensen komen die daar in de buurt wonen.
Maargoed nu ga ik dus op zoek naar andere velgen zonder deze (grote) doppen want ik wil dat deze kutzooi niet meer voorkomt.
Vandaag stukje rijden, rijdt weer heerlijk

Maar nu blijken ook ALLE 4 de velgendoppen gestolen te zijn!!!



Het gaat om deze doppen:
[img]http://home.student.utwente.nl/j.kuckar ... oor-lr.jpg[/img]
Kan iemand mij de naam vertellen van die doppen en velg? Ik had gehoord dat het een standaard velg van megan was (??), kan ik op marktplaats oid langsgaan of ze aangeboden worden.
Ik verdenk echter de buurt waar die staat, de straat waar ik sta is zo afgelegen dat er alleen mensen komen die daar in de buurt wonen.
Maargoed nu ga ik dus op zoek naar andere velgen zonder deze (grote) doppen want ik wil dat deze kutzooi niet meer voorkomt.
-
- Berichten: 3295
- Lid geworden op: wo 3 okt 2001 0:00
- Locatie: Bunde (L)
zaten ook op de 1916v ph2.
-
- Berichten: 5375
- Lid geworden op: di 13 mei 2003 22:30
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Locatie: Netherlands
- Contacteer:
Gelukkig zijn het niet m'n velgen die weg zijn, maar alle dopjes (zoals op de velg voor zit op de foto) zijn gestolen, dus alle velgen zien er nu uit als de achterste velgen van de foto. Is niet bepaald een gezicht. Ik ben nu in onderhandeling over het opknappen en overspuiten van alle velgenAREXSTYLE schreef:klote manstrax wel slotbouten gebruiken dan...ben je anders je lichtmetaal weer kwijt!

Even offtopic, of offtopic, moet eigenlijk een paar pagina's terug 
Maar ik heb nog wel wat foto's gevonden over de ombouw
altijd lache!
[img]http://members.lycos.nl/csa51/pictures/picture_0027.JPG[/img]
[img]http://members.lycos.nl/csa51/pictures/picture_0028.JPG[/img]
[img]http://members.lycos.nl/csa51/pictures/picture_0029.JPG[/img]
[img]http://members.lycos.nl/csa51/pictures/picture_0030.JPG[/img]
[img]http://members.lycos.nl/csa51/pictures/picture_0031.JPG[/img]
[img]http://members.lycos.nl/csa51/pictures/picture_0032.JPG[/img]
[img]http://members.lycos.nl/csa51/pictures/picture_0033.JPG[/img]
[img]http://members.lycos.nl/csa51/pictures/picture_0034.JPG[/img]
[img]http://members.lycos.nl/csa51/pictures/picture_0019.JPG[/img]
[img]http://members.lycos.nl/csa51/pictures/picture_0020.JPG[/img]
[img]http://members.lycos.nl/csa51/pictures/picture_0021.JPG[/img]
[img]http://members.lycos.nl/csa51/pictures/picture_0022.JPG[/img]
[img]http://members.lycos.nl/csa51/pictures/picture_0023.JPG[/img]
[img]http://members.lycos.nl/csa51/pictures/picture_0024.JPG[/img]
[img]http://members.lycos.nl/csa51/pictures/picture_0025.JPG[/img]
[img]http://members.lycos.nl/csa51/pictures/picture_0026.JPG[/img]

Maar ik heb nog wel wat foto's gevonden over de ombouw

[img]http://members.lycos.nl/csa51/pictures/picture_0027.JPG[/img]
[img]http://members.lycos.nl/csa51/pictures/picture_0028.JPG[/img]
[img]http://members.lycos.nl/csa51/pictures/picture_0029.JPG[/img]
[img]http://members.lycos.nl/csa51/pictures/picture_0030.JPG[/img]
[img]http://members.lycos.nl/csa51/pictures/picture_0031.JPG[/img]
[img]http://members.lycos.nl/csa51/pictures/picture_0032.JPG[/img]
[img]http://members.lycos.nl/csa51/pictures/picture_0033.JPG[/img]
[img]http://members.lycos.nl/csa51/pictures/picture_0034.JPG[/img]
[img]http://members.lycos.nl/csa51/pictures/picture_0019.JPG[/img]
[img]http://members.lycos.nl/csa51/pictures/picture_0020.JPG[/img]
[img]http://members.lycos.nl/csa51/pictures/picture_0021.JPG[/img]
[img]http://members.lycos.nl/csa51/pictures/picture_0022.JPG[/img]
[img]http://members.lycos.nl/csa51/pictures/picture_0023.JPG[/img]
[img]http://members.lycos.nl/csa51/pictures/picture_0024.JPG[/img]
[img]http://members.lycos.nl/csa51/pictures/picture_0025.JPG[/img]
[img]http://members.lycos.nl/csa51/pictures/picture_0026.JPG[/img]
Ach, het is ook maar een Ferrari-shirt, dat mag best vies worden;)
-
- Berichten: 5375
- Lid geworden op: di 13 mei 2003 22:30
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Locatie: Netherlands
- Contacteer:
Altijd nog leuk die foto's!
Thanx Paskie voor de preciese naam!
Thanx Paskie voor de preciese naam!
mooi weer toen 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Berichten: 5375
- Lid geworden op: di 13 mei 2003 22:30
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Locatie: Netherlands
- Contacteer:
Jah, te mooi, was 40 graden en dan de hele dag werken...-Ray- schreef:mooi weer toen
Gek ... 30+ graden, dat vergeet ik nooit meer. Zweet + olie = jeuk.
-
- Berichten: 3295
- Lid geworden op: wo 3 okt 2001 0:00
- Locatie: Bunde (L)
vlgs mij was het behoorlijk warm toen jullie aan die bestelbak bezig waren 

-
- Berichten: 5375
- Lid geworden op: di 13 mei 2003 22:30
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Locatie: Netherlands
- Contacteer:
Zo ik ben zo langzamerhand mijn auto zat. En niet omdat er een GTT in zit, nee, maar omdat alle randapparatuur zo onwijs klote is.
De wagen staat nu bij de garage voor de 20e reparatie in 2 jaar tijd, dit keer voor de aandrijfas (ja alweer, 3e keer dus), de niet-opladende accu, remproblemen, en tankproblemen.
Goed ik ben dit gedoe zat dus zit nu op het randje van verkopen van mijn auto. Nog één kapot onderdeel en hij gaat de deur uit.
Maargoed toch wil ik dat voorkomen en zoek daarom een tweedehands GTT met goede randapparatuur. En dan voornamelijk de complete remmerij en elektronica. Want dat is klote in mijn auto. De garage kwam namelijk met de volgende prognose:
- Remschijven versleten
- Remblokken versleten
- Remcilinderset
- Remmen gereedmaken (wat dat inhoudt is het goed opzetten op de schijven)
Die zooi kost daar bij hun inclusief reparatie zo'n 700 euro.
Daarnaast kom ik hier even met een lijstje wat ik allemaal kon verzinnen wat er veranderd is inclusief mijn kosten. Dit is voornamelijk nu allemaal nieuw (op aandrijfas na), en had eigenlijk niet gehoeven als de vorige eigenaar mij niet een net-niet kapotte auto heeft verkocht.
- Startmotor <> 100 euro
- Radiateur <> 200 euro
- Ontsteking <> 50 euro
- Aandrijfas 3x <> 200 euro
- Achterremmen <> 400 euro
- Accu 2x <> 70 euro
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat het zo weinig is, volgens mijn administratiebestand, waar helaas niet bijstaat wáár het aan uitgegeven is, heb ik al zo'n 2500 aan reparaties uitgegeven...
Maargoed, voorspelling van de garage is dat als ik alles bij de garage laat doen dat het met 1000 euro kost. Dat bedrag heb ik eerder gehoord, en wil dat voorkomen. Dus ik heb dat remmerij geannuleerd, daar gaan ze nu niet meer mee bezig, de aandrijfas annuleren lukt niet meer want die hebben ze er al onder gezet (170 euro kost me dat), en de tankoverstroming mogen ze repareren (tankvlotterrubber en tankvlotterpakking ofzoiets). Daarnaast kijken ze ook even of m'n dynamo het wel goed doet (doet-ie niet weet ik nu al), maar ze gaan het toch wel even controleren. Ze hebben de accu die ik in de auto had zitten er uit gehaald, en daarbij zijn de cellen verbogen. Intern. Weird... Goed de vorige accu werd ook al niet opgeladen, dus zal die dat ook wel hebben. Oorzaak hiervan zou een te veel ladende dynamo zijn. Lijkt me stug want de eerste accu deed het wel gewoon. Wachten dus maar op de prognose.
Maargoed, kostenplaatje:
- remmerij <> 700 euro
- dynamo <> 250 euro
- aandrijfas <> 170 euro
- tankvlottergedoe <> 100 euro
De reparatie gaat me dus zo'n 270 euro kosten, maar die overige 950 euro bespaar ik me dus. Nu nog. Die moeten uiteindelijk wel vervangen worden, aangezien het kapot is. En daarom zoek ik dus een tweedehands GTT met goede randapparatuur. Carosserie mag roest bevatten zoveel je wilt, als het maar goedkoop is, en goede remmen en elektronica bevat. Heb ik meteen ook andere onderdelen beschikbaar, mocht er motorisch weer iets kapot gaan. Carburateur bijvoorbeeld. Die heeft nu ook al problemen. En alles wat ik niet genoemd heb gaat natuurlijk ook nog kapot in mijn auto. Ik zeg lagers, kogels en dergelijke.
Goed en dan wil ik nog een LPG installatie. Volgens mij kan ik gewoon beter mijn auto verkopen... Zijn er ook standaard grijs kenteken GTT's?
De wagen staat nu bij de garage voor de 20e reparatie in 2 jaar tijd, dit keer voor de aandrijfas (ja alweer, 3e keer dus), de niet-opladende accu, remproblemen, en tankproblemen.
Goed ik ben dit gedoe zat dus zit nu op het randje van verkopen van mijn auto. Nog één kapot onderdeel en hij gaat de deur uit.
Maargoed toch wil ik dat voorkomen en zoek daarom een tweedehands GTT met goede randapparatuur. En dan voornamelijk de complete remmerij en elektronica. Want dat is klote in mijn auto. De garage kwam namelijk met de volgende prognose:
- Remschijven versleten
- Remblokken versleten
- Remcilinderset
- Remmen gereedmaken (wat dat inhoudt is het goed opzetten op de schijven)
Die zooi kost daar bij hun inclusief reparatie zo'n 700 euro.
Daarnaast kom ik hier even met een lijstje wat ik allemaal kon verzinnen wat er veranderd is inclusief mijn kosten. Dit is voornamelijk nu allemaal nieuw (op aandrijfas na), en had eigenlijk niet gehoeven als de vorige eigenaar mij niet een net-niet kapotte auto heeft verkocht.
- Startmotor <> 100 euro
- Radiateur <> 200 euro
- Ontsteking <> 50 euro
- Aandrijfas 3x <> 200 euro
- Achterremmen <> 400 euro
- Accu 2x <> 70 euro
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat het zo weinig is, volgens mijn administratiebestand, waar helaas niet bijstaat wáár het aan uitgegeven is, heb ik al zo'n 2500 aan reparaties uitgegeven...
Maargoed, voorspelling van de garage is dat als ik alles bij de garage laat doen dat het met 1000 euro kost. Dat bedrag heb ik eerder gehoord, en wil dat voorkomen. Dus ik heb dat remmerij geannuleerd, daar gaan ze nu niet meer mee bezig, de aandrijfas annuleren lukt niet meer want die hebben ze er al onder gezet (170 euro kost me dat), en de tankoverstroming mogen ze repareren (tankvlotterrubber en tankvlotterpakking ofzoiets). Daarnaast kijken ze ook even of m'n dynamo het wel goed doet (doet-ie niet weet ik nu al), maar ze gaan het toch wel even controleren. Ze hebben de accu die ik in de auto had zitten er uit gehaald, en daarbij zijn de cellen verbogen. Intern. Weird... Goed de vorige accu werd ook al niet opgeladen, dus zal die dat ook wel hebben. Oorzaak hiervan zou een te veel ladende dynamo zijn. Lijkt me stug want de eerste accu deed het wel gewoon. Wachten dus maar op de prognose.
Maargoed, kostenplaatje:
- remmerij <> 700 euro
- dynamo <> 250 euro
- aandrijfas <> 170 euro
- tankvlottergedoe <> 100 euro
De reparatie gaat me dus zo'n 270 euro kosten, maar die overige 950 euro bespaar ik me dus. Nu nog. Die moeten uiteindelijk wel vervangen worden, aangezien het kapot is. En daarom zoek ik dus een tweedehands GTT met goede randapparatuur. Carosserie mag roest bevatten zoveel je wilt, als het maar goedkoop is, en goede remmen en elektronica bevat. Heb ik meteen ook andere onderdelen beschikbaar, mocht er motorisch weer iets kapot gaan. Carburateur bijvoorbeeld. Die heeft nu ook al problemen. En alles wat ik niet genoemd heb gaat natuurlijk ook nog kapot in mijn auto. Ik zeg lagers, kogels en dergelijke.
Goed en dan wil ik nog een LPG installatie. Volgens mij kan ik gewoon beter mijn auto verkopen... Zijn er ook standaard grijs kenteken GTT's?
Er zijn grijs kenteken GTT's geweest, maar ik neem aan dat je weet dat die regels aangescherpt zijn en dat die dus niet meer gelden voor de kleine personenwagentjes.
Er moeten speciale schijmblokken van bepaalde afmetingen in kunnen passen en dat gaat niet meer met het miezerige achterbakje van een normale 5.
Dus je betaald voor alle normale 5jes tegenwoordig gewoon 'gele' wegenbelasting. Dus LPG gaat je ook extra kosten.
Verder wil ik niet flauw doen, maar snelle auto's kosten nu eenmaal veel geld. Ik weet niet wat je voor die blauwe hebt betaald destijds, maar als het rond de 1000 euri is dan vind ik het vij normaal dat je geen nieuwe spulletjes onder je kont hebt.
Verder is het als student gewoon lastiger omdat je minder centen hebt... maja je kiest ervoor dus moet je in mijn ogen niet al teveel zeuren.
Verder zijn dingen als remmerij gewoon slijtage onderdelen, dat verslijt gewoon eens in de zoveel tijd. Ik zou als ik jou was gewoon ff een setje clio remmen met blokken halen bij Brezan, remzadeltjes scoren van de sloop en klaar. Hoofdremcilinders hebben ze daar ook voor redelijke prijzen, dus valt allemaal nog wel mee. En als het er goed opzit remt het allemaal nog stukken beter ook.
Aandrijfassen, weet je zeker dat je wel de goeie lengte hebt? Zit verschil in tussen fase1 een fase2, zou best es kunnen wezen dat die van jou de verkeerde lengte heeft en daardoor niet goed zit.
Ojah vergeet ook niet dat je ammal ouwe dingen onder je auto hebt zitten he...
Mijn GTT is de 2 ton ook allang voorbij en begint ook 1 voor 1 dingen te krijgen die vervangen moeten worden, dat hoort er gewoon bij.
Er moeten speciale schijmblokken van bepaalde afmetingen in kunnen passen en dat gaat niet meer met het miezerige achterbakje van een normale 5.
Dus je betaald voor alle normale 5jes tegenwoordig gewoon 'gele' wegenbelasting. Dus LPG gaat je ook extra kosten.
Verder wil ik niet flauw doen, maar snelle auto's kosten nu eenmaal veel geld. Ik weet niet wat je voor die blauwe hebt betaald destijds, maar als het rond de 1000 euri is dan vind ik het vij normaal dat je geen nieuwe spulletjes onder je kont hebt.
Verder is het als student gewoon lastiger omdat je minder centen hebt... maja je kiest ervoor dus moet je in mijn ogen niet al teveel zeuren.
Verder zijn dingen als remmerij gewoon slijtage onderdelen, dat verslijt gewoon eens in de zoveel tijd. Ik zou als ik jou was gewoon ff een setje clio remmen met blokken halen bij Brezan, remzadeltjes scoren van de sloop en klaar. Hoofdremcilinders hebben ze daar ook voor redelijke prijzen, dus valt allemaal nog wel mee. En als het er goed opzit remt het allemaal nog stukken beter ook.
Aandrijfassen, weet je zeker dat je wel de goeie lengte hebt? Zit verschil in tussen fase1 een fase2, zou best es kunnen wezen dat die van jou de verkeerde lengte heeft en daardoor niet goed zit.
Ojah vergeet ook niet dat je ammal ouwe dingen onder je auto hebt zitten he...
Mijn GTT is de 2 ton ook allang voorbij en begint ook 1 voor 1 dingen te krijgen die vervangen moeten worden, dat hoort er gewoon bij.
ik zeg: weg met dat geval.
Immer wieder die verdammte Holländer
Neeeeee ... boh gek lang ploeteren. Bijhouden, en slechte dingen vervangen. 't is onderhoudsgevoelig in elk geval...
nog 1 dingetje en hij gaat eruit, eem tweedehands GT waar op korte termijn wat aan moet gebeuren bestaat niet.
Immer wieder die verdammte Holländer
koop dan wat nieuwers
het spijt me Joost maar ik ben het met Ray eens... ik weet dat het ding je veel geld heeft gekost.... maaruh ik zou de express lpg houden en dan opzoek gaan naar een goede express van een jonger bouwjaar 95 ofzo en dan maak je het blokje uit de gtt gewoon goed en klaar voor montage en dit alles op zijn tijd.... en dan lepel je het blokje in de goede carroserie... als je hulp nodig hebt weet je me te vinden!-Ray- schreef:ik zeg: weg met dat geval.
Clio 16v.....