ACT: Films&Series
The Game is ook een goeie film en die is volgens mij niet eens zo bekend.
Klopt, die is het. In het begin is ie wat saai, maar dat wordt later ruimschoots goedgemaakt 

NOT, vond er geen reet aan, heb m toen in de bios gezien, a looooooooong long time ago...SToRM666 schreef:The Game is ook een goeie film en die is volgens mij niet eens zo bekend.
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Contacteer:
The Game? Mwoch.. Teveel toevalligheden.
Vanilla Sky is trouwens ook goed.
-
Dat kun je niet menen......Dat is de meest wazige k&tfilm die ik ooit gezien heb (en ik heb een hoop rotzooi gezien helaas). En ik overdrijf dan helemaal niets.Rene (Mr. TX) schreef:The Game? Mwoch.. Teveel toevalligheden.
Was naar de premiere geweest met mn vriendin en we gingen chagrijnig naar huis. Ben nooit geen Tom Cruise liefhebber geweest, maar toen stond ie wat mij betreft op hetzelfde niveau als de gemiddelde GTST acteur.
En het verhaal zuigt helemaal zwaar.
-
- Contacteer:
Je vond het een wazige film, dus that explains. Maar als je alle puzzelstukjes aan elkaar knoopt, is het een goede film! 

Zeker wel goede film. Maar de een vind hem niks aan en de ander super. Het is op zich een wazige film ja...misschien nog een keer kijken?canonballman schreef:Dat kun je niet menen......Dat is de meest wazige k&tfilm die ik ooit gezien heb (en ik heb een hoop rotzooi gezien helaas). En ik overdrijf dan helemaal niets.Rene (Mr. TX) schreef:The Game? Mwoch.. Teveel toevalligheden.
Was naar de premiere geweest met mn vriendin en we gingen chagrijnig naar huis. Ben nooit geen Tom Cruise liefhebber geweest, maar toen stond ie wat mij betreft op hetzelfde niveau als de gemiddelde GTST acteur.
En het verhaal zuigt helemaal zwaar.
Op imdb word ie ook best goed gewaardeerd.
http://www.imdb.com/title/tt0363589/
Best goede rating, 7.5/10 en meer dan 2400 votes, denk dat et wel de moeite waard is
Best goede rating, 7.5/10 en meer dan 2400 votes, denk dat et wel de moeite waard is
Don't walk the grass... smoke it
Ik zou heen gaanMerijn schreef:Heeft iemand 'Elephant' gezien? Die is vanavond in de sneak hier in Oss, maar ik weet niet of het wel de moeite is.

http://www.imdb.com/title/tt0363589/
hier wat meningen:
Elephant is een film van Gus van Sant en laat je een 'gewone' schooldag op een Amerikaanse high school zien. Deze dag is gevuld met schoolwerk, football, roddelen en gezelligheid. Voor elke student die we ontmoeten, is de high school een andere ervaring: stimulerend, leuk, traumatisch, eenzaam en hard. Stimulerend en leuk omdat ze hun vrienden weer ontmoeten en traumatisch en hard omdat de jongeren gevolgd worden in de uren voor een dramatisch bloedbad.
Ik heb de film zostraks gezien en was erg onder de indruk. De film laat je met ontzettend veel vragen zitten omdat er totaal geen motieven duidelijk worden waarom iets gebeurd in deze film. van Sant heeft deze film gemaakt naar aanleiding van de massa-moord eerder dit jaar in Columbine.
Verwacht geen flitsende montage en special effects, het is tegen het docu-achtige aan maar wel geniaal gefilmd met prachtige shots en een schokkend einde.
Laat ik het zo zeggen; toen ik de film ging kijken wist ik vantevoren alleen het genre en de IMDB rating (de zaken die ik meestal check voordat ik iets ga kijken).
Ik had dus niet zo'n einde verwacht, ookal krijg je wel wat aanwijzingen tijdens de film, je verwacht totaal niet dat zoiets gaat gebeuren.
De eerste 3 kwartier kan inderdaad voor sommige mensen oersaai zijn, er gebeurt namelijk helemaal niets. Maar op de een of andere manier wist deze film me vanaf de eerste minuut ontzettend te boeien. De manier van filmen, een inzicht in een dagelijkse high-school dag in Amerika (Die ik toch wel behoorlijk anders vind als een dag op school in Nederland), de manier van omgaan met elkaar van de studenten, alles vond ik erg interessant om te zien.
Ik heb Elephant nu ook net gezien. Ik vond het een erg goede film. Op imdb wordt nogal 'gezeurd' over het feit dat er bijna geen verklaring wordt gegeven voor de daad van de jongens en dat de karakters zo oppervlakkig blijven. Dat vond ik juist wel speciaal aan deze film.
Daarnaast vond ik het camerawerk orgineel (voor mij tenminste). Heldere beelden en veel gefocust op de karakters, zodat de achtergrond vaak wazig blijft.
Mooie film die eens niet 2.5 uur, maar 80 min duurt
Aparte film, dat zeker. Het gebrek aan karakterontwikkeling in combinatie met de verschillende karakters die elkaar zijdelings kruisen en verder alleen gemeen hebben dat ze op de verkeerde plaats op het verkeerde tijdstip aanwezig waren, creeërt in ieder geval geen gevoel van saamhorigheid, wat het geheel nog wat tragischer laat overkomen op de een of andere manier. Bijvoorbeeld die Benny, je komt niks over hem te weten, krijgt misschien nog een sprankje hoop dat hij de dader overmant, maar wordt ook droog afgeschoten. Die apathie bij zowel daders als slachtoffers zorgt wel voor een vreemde tragiek.
Die apathie zorgt er echter ook voor dat je niet echt bij de personages betrokken wordt. Een documentaire zou ik het ook absoluut niet willen noemen, het geeft amper inzicht in personages, zoals je dat van een documentaire zou verwachten. De gegeven verklaringen, gepest worden, interesse hebben in gewelddadige computerspelletjes en het homosexuele gebeuren, vond ik erg oppervlakkig en door gebrek aan uitwerking ook totaal niet overtuigend. Ik had ook niet het idee dat het om het verklaren draaide, terwijl je dat van een dergelijke film meestal wel kan verwachten (of dit een plus- of minpunt is mag je zelf bepalen).
Hoewel ik niet onverdeeld positief ben over de uitwerking van het verhaal, vond ik het wel tof gefilmd. Over het algemeen wel een aardige film, die ook niet veel langer had moeten duren, maar hij mist teveel om het voor mij een geweldige film te laten zijn.
Ik ben m nu ff met DC++ aan 1 mb/sec aan het binnenhalen 

Ken je dat niet? Dat is ook een programma waar er net zoals bij Kazaa files geshared worden.
-
- Contacteer:
Hoe haal jij 1 mb / seconde?SToRM666 schreef:Ken je dat niet? Dat is ook een programma waar er net zoals bij Kazaa files geshared worden.
Ik zat ff verkeerd te kijken
Maar ik kan wel snelheden van 200 a 300 kb/sec halen bij DC++. Je kunt namelijk kiezen van watvoor soort lijn je wilt downloaden

-
- Contacteer:
Heej Merijn, kom jij uit Oss?
is niet zo groot toch? hebben ze daar niet zo'n campingvlakte?
Oh en ken jij dan ene Jolanda? even d'r achternaam kwijt. Mooi meisje, zwarte haren. grote ogen grote ja je weet wel? Does it ring any bells?
is niet zo groot toch? hebben ze daar niet zo'n campingvlakte?
Oh en ken jij dan ene Jolanda? even d'r achternaam kwijt. Mooi meisje, zwarte haren. grote ogen grote ja je weet wel? Does it ring any bells?
Diede is my name, fast is my game!
Diede is my name, no I'm not insane...
Diede is my name, livin' in vain
Diede is my name, the pain is insane!

-
- Contacteer:
euh even oud als ik denk ik
dat zegt je nog niets
22 dus
hahaha, doen ze daar niet zo aan meisjes?
ben je ook bekend met het fenomeen lith?
dat zegt je nog niets
22 dus
hahaha, doen ze daar niet zo aan meisjes?
ben je ook bekend met het fenomeen lith?

-
- Contacteer:
gecondoleerd met je hond trouwens. Nooit fijn om iets dierbaars te verliezen. ik zou ook niet weten wat ik moet doen als ik mijn doggie zou kwijtraken.
(een berner senner a.k.a. Tom short for Thomas)
(een berner senner a.k.a. Tom short for Thomas)

-
- Contacteer:
@Storm666:
Ok, ik denk al. 300 kb/s is idd haalbaar met dc++. Maare, maar weer ontopic geloof ik
Ok, ik denk al. 300 kb/s is idd haalbaar met dc++. Maare, maar weer ontopic geloof ik