De Onbekende Renault.
Vanmiddag was er een monteur bij mij op mijn werk, en op een gegeven moment hadden we het over auto's, wat bleek hij heeft vroeger zelf een 5 gtt gereden zijn naam is dacht ik Koen.
Nou vraagt hij zich af of iemand deze auto kent of in bezit heeft het gaat om een Alpine blauwe GTT op grijskenteken was verder helemaal standaard, alleen verlaagd. kenteken: BY-94-YB
Nou vraagt hij zich af of iemand deze auto kent of in bezit heeft het gaat om een Alpine blauwe GTT op grijskenteken was verder helemaal standaard, alleen verlaagd. kenteken: BY-94-YB
-
- Contacteer:
Rene schreef:
Weet je dat zeker? Marius zit tegenwoordig wel op het industrieterrein, ben er vanmiddag nog geweest
Ja de koffie was goedMarius schreef: Ha de koffie was goed he!?
Maar nee, ik was het niet. Gebruik de gtt bijna niet meer voor werkverkeer.
Meer voor dit werk:
[img]http://www.pavitra.nl/82r/IMG_1543.jpg[/img]

wat een autootje hèMarcel B. schreef:Gespot in voorhout, kwam uit lisse:
een rooie GTT, ben er maar achteraan gevlogen en even een babbeltje gemaakt met onze martijn toen ik em eindelijk ingehaald had
Eigenlijk niet echt onbekend

Immer wieder die verdammte Holländer
Om even te citeren:-Ray- schreef:wat een autootje hèMarcel B. schreef:Gespot in voorhout, kwam uit lisse:
een rooie GTT, ben er maar achteraan gevlogen en even een babbeltje gemaakt met onze martijn toen ik em eindelijk ingehaald had
Eigenlijk niet echt onbekend
'prachtig'

Don't walk the grass... smoke it
die uitdrukking ken ik idd, ja joh 

ja dat is echt de mooiste auto die ik ken, en snel
niet normaal.
niet normaal.
He! nu is die weer rood.
dat nog niet
minder prettige carb gedoe. ik wil injectie.
minder prettige carb gedoe. ik wil injectie.

He! nu is die weer rood.

beetje van bijde.
He! nu is die weer rood.
Steven schreef:Ow god, heeft er 1 met Ray of Jeroen gepraat

De mijne meurt ook heel erg. Maar das dan injectieMarcel B. schreef:Ja, hij stinkt ook echt als de nete naar benzine als je er dicht achter rijdt. (beetje opduwen he_Martijn_ schreef:dat nog niet
minder prettige carb gedoe. ik wil injectie.)

There will be plenty of time to rest when your dead
Vandaag rond een uurtje of 13:14 op de A35 tussen Enschede en Hengelo, een Williams. Ik toeterde (was met de truck) en volgens mij zwaaide die. Of het was een vinger, dat kon ik niet zo snel zien
En ff verder op nog een Willie op de N18. Zat een dame in met half lang krullend haar.

En ff verder op nog een Willie op de N18. Zat een dame in met half lang krullend haar.
-
- Moderator
- Car: Megane
vandaag op de boulevard van blanes
een clio v6 uit italie ik heb fotoŽŽs maar die komen later
ook afgelopen week een witte clio 16v
een clio v6 uit italie ik heb fotoŽŽs maar die komen later
ook afgelopen week een witte clio 16v
-
- Über-Spammer
Grijze renault 19 16V op scheveningen.
met 2 leuke damens
met 2 leuke damens

Omstreeks 12:00 in de buurt van de Mac Donalds in IJselstein een zwarte Clio16V, kenteken beginnend met een H en 15" LM velgen.
Vanavond omstreeks 19:00 bij het transferium van Leiden een Gele ClioRS.
RTCers?
Vanavond omstreeks 19:00 bij het transferium van Leiden een Gele ClioRS.
RTCers?
JOH ben ik gespot,Tino schreef:Marco V.
zwaai voortaan effe bij de spaanse polder als je naar huis rij, ik vloog voor je langs in me Megane. Stak me hand nog op. Was bij de stoplichten naar de opritten van de A20.

Sorry kan me niet herrinderen dat ik werd ingehaald door een Megane, en heb dus ook niet gezien dat er iemand naar me zwaaide. Maar wanneer was dat dan en hoe laat???? Maar als je me weer ziet (want ik rijd daar elke dag als ik naar huis rijd) toeter dan ook ffies

heb vakantie,en hij staat toch altijd binnenMenno schreef:zag vanmiddag wel zo'n winkel, maar d'r stond geeneens een racy renault voorjean-paul schreef:proline mobile

vanmiddag rond 1800 uur op de dijk in lisserbroek:
een 16v tje,blauw en zag ondanks de hoge snelheid er volgens mij goed uit!

-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Ik draaide voor je langs de A20 richting hoogvliet op. Ik zag je grill en wist gelijk he dat is marco.Marco V schreef:JOH ben ik gespot,Tino schreef:Marco V.
zwaai voortaan effe bij de spaanse polder als je naar huis rij, ik vloog voor je langs in me Megane. Stak me hand nog op. Was bij de stoplichten naar de opritten van de A20.![]()
![]()
Sorry kan me niet herrinderen dat ik werd ingehaald door een Megane, en heb dus ook niet gezien dat er iemand naar me zwaaide. Maar wanneer was dat dan en hoe laat???? Maar als je me weer ziet (want ik rijd daar elke dag als ik naar huis rijd) toeter dan ook ffies
Was zelf ook verrast volgende keer pomp ik me claxon wel effe op.
.:: TurboPowerr ::.
-
he die heb ik ook gespot p de lisserbroekerweg met een behoorlijk geluid kwam deze voorbijjean-paul schreef:vanmiddag rond 1800 uur op de dijk in lisserbroek:
Echt!?!?!? Die dingen zijn echt verschrikkelijk!SMILLIAW schreef:gespot daarnet bij mcdonalds binckhorst den haag,
een clio met kontje, nl kenteken
Vandaag gespot:
- Clio RS 1
- Zilver
- 78-FV-??
- Ik zag hem vanochtend om een uur of 10 op de Antwerpse ring. Was een NL. Grote 'Finishvlag' stickers op zijkant en achterkant met daaronder ' Renault Sport' Koplampkapjes, 17 inch en een nummerbordhouder van Zeeuw.
- Clio 16v
- Rood
- Geen kenteken gezien
- Hij reedt op de A2 ff onder Den Bosch richting Eindhoven. Was rond een uur of 18:20.
- Renault 5 GTT
- Mooi blauw
- Geen kenteken gezien
- Kwam hem tegen in Spaanse Polder. Enige wat ik kan vertellen dat er een leuk geluidje onde zijn bumper vandaan kwam. Was om 13:45
helemaal mee eens, volgende keer kijk ik de andere kant op, zal het ook niet hierin posten...Sander101 schreef:Echt!?!?!? Die dingen zijn echt verschrikkelijk!SMILLIAW schreef:gespot daarnet bij mcdonalds binckhorst den haag,
een clio met kontje, nl kenteken
-
- Über-Spammer
Grijze Renault 5 GTT op de snelweg van rotterdam naar denhaag.
De 5 ging bij delft eraf. Afslag van de MC donalds.
Nice 5je.
Nice 5je.
Deze ben ik wel eens op de circuitdag tegengekomen, hij is ook RTC lid zei hij toen.Sander101 schreef:
Vandaag gespot:
- Clio RS 1
- Zilver
- 78-FV-??
- Ik zag hem vanochtend om een uur of 10 op de Antwerpse ring. Was een NL. Grote 'Finishvlag' stickers op zijkant en achterkant met daaronder ' Renault Sport' Koplampkapjes, 17 inch en een nummerbordhouder van Zeeuw.
Vannuit Assen richting Gouda ree hij de hele tijd met me op, de GT was toen sneller..

Vandaag was het weer landelijke Renault Spot dag:
Als eerste op een industrieterrein in Harmelen omstreeks 15:00:
- Model: R5GTT.
- Kenteken: TJ-34-YS.
- Kleur: Wit.
- Staat: In opbouw.
- Bijzonderheden: RTC stikkers en nummerplaathouder, dè GTT van Rick!
Daarnaast stond:
- Model: Twingo.
- Kenteken: L?-??-??.
- Kleur: Wit.
- Staat: Netjes.
- Tuning: Verlaagd, witte wielen en knippers, etc etc.
- Bijzonderheden: RCT stikkers en nummerplaathouder, maw Tijn's Twingo!
Omstreeks 20:30:
- Lokatie: Churchillaan Leiden.
- Model: ClioRS phase1.
- Kenteken: ??-G?-??.
- Kleur: Rood.
- Tuning: M3 spiegels.
- Bijzonderheden: Rode RTC stikkers en een Bierman stikker op de achterklep. Dit moet Sander zijn geweest.
Twee minuten later ree er thv Het Motorhuis een ClioV6 weg ??-H?-??.
En net gespot in het centrum van Gouda een zilvergrijze ClioRS phase2 met een Kempenaar Renault nummerplaathouder, kenteken ??-H?-??.
[/quote]
- Bijzonderheden: Rode RTC stikkers en een Bierman stikker op de achterklep. Dit moet Sander zijn geweest.
[/quote]
Dat was ik idd. Ik kwam weer eens veeel te laat uit m'n werk
[/quote]
Dat was ik idd. Ik kwam weer eens veeel te laat uit m'n werk

dat was ik eikelMaik (WOOFER) schreef:Grijze Renault 5 GTT op de snelweg van rotterdam naar denhaag.
Nice 5je.