Friday Nightmeeting Oss I
hier ook! tering wat zou ik graag ff met die GP hier over de boulevard willen cruisen.

Mij krijg je nie in een tent, wel toeren maar nie creperen voor mij
(zeur zeur)
Ik ben er weg van........ tot volgende fno, na 5 juli

(zeur zeur)
Ik ben er weg van........ tot volgende fno, na 5 juli
Ze/jullie weten het ook wel te plannen he...altijd in weekenden/dagen waarop ik onmogelijk kan...Tom schreef:ik betwijfel alleen de haalbaarheid gezien de animo voor evenementen als speed/automaxx/frankrijk binnen de fno'ers

Hoop dat het een volgende keer beter word

makkelijker gezegd dan gedaan...zou het liefst helemaal niet werken, maar ja, de clio moet ergens van betaald worden...
dat snap ik natuurlijk ook wel! Maar tis wel kut dat ik meestal niet kan, dat bedoel ik...Ik probeer altijd dat soort weekenden vrij te houden, maar steeds komt er weer iets tussen...Net als toen met carnaval...goed, ik ga mee...ja, anders studeert een vriend van me ff af... 

ruilen ???Johan de clio man schreef:oosterlingen mwha. ik wil het best een keer proberen weer te gaan camperen.
edit: 14" velgen passen toch ook op een 16v

-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
passen ze nu of niet
.
edit: ik zit net te denken en volgens mij wel want er stond hier ergens op het forum een foto van een 16v met van die steffan 14" er onder.

edit: ik zit net te denken en volgens mij wel want er stond hier ergens op het forum een foto van een 16v met van die steffan 14" er onder.
Laatst gewijzigd door Johan op wo 25 jun 2003 18:25, 1 keer totaal gewijzigd.
weet ik veel of t past...maaruh, ruilen wil k wel 

bijna zeker van wel eigenlijk, er zijn toch ook 16v's geleverd met standaard S-velgen? Dus die stalen gevallen die Ben ook op zijn oude GTT had zitten? Weet t haast wel zeker...alleen in 91 ofzo geloof ik of alleen in belgie ofzo? Daarna werd de schoep standaard...
je mag m ook laten locken en dan ruilen wij onze velgen wel, goed?
Vooruit, zal ik gul zijn, ik geef er 25 euro bij 

Ik ben zeker voor kamperen! Heerlijk, man... Met 10 mannen in het gras!
Fantastisch!
Nu effe serieus.
Kamperen is relaxed, man... Lekker met je ec-rol onder je arm naar de plee wandelen. Beetje ouwehoeren voor je tent, etc... Maar goed, effe afwachten wat de rest van de mensen willen. Het duurt overigens nog wel een jaar, want dit jaar gaat het mij in ieder geval niet lukken!

Kamperen is relaxed, man... Lekker met je ec-rol onder je arm naar de plee wandelen. Beetje ouwehoeren voor je tent, etc... Maar goed, effe afwachten wat de rest van de mensen willen. Het duurt overigens nog wel een jaar, want dit jaar gaat het mij in ieder geval niet lukken!

Helemaal mee eens! Alleen de laatste keer in Engeland met de RTC ging het best aardig, sindsdien heb ik er een wat beter gevoel bij.Johan de clio man schreef:ik vindt camperen zo ie zo niks. ik kan de hele nacht niet slapen in zo'n tent. en ben dan s'maandags zo brak als ik weet niet wat.
Dat van die Clio S wielen klopt, schoepenwielen waren vroegah optie.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Ik voel me niet aangesproken maar reageer wel ff.Tom schreef:dat bedoel ik. Stelletje verwende oosterlingen
Vorig jaar ben ik ook met de tent weg geweest, gewoon een eind rijden en kijken waar je terecht komt. Goed bevallen. Dus dan ga ik zekers mee.
En niet uit je bed kunnen komen is gewoon ..... opstaan douchen en koffie maken en iedereen is wakker te krijgen.
Gr.Frits
Project: GTT Blue Sport
Strak plan volgend jaar dan dit jaar zit het er niet inMerijn schreef:Volgend jaar met een aantal FNO'ers op toervakantie?

Maarrre wel eerst volgend weekend in mijn tentje overleven op Automaxx, ben de camper van mijn ouders gewend

Kan ik beter de bank platgooien en er een matras inflikkeren, raampje beetje open en maffen maarJohan de clio man schreef:ik vindt camperen zo ie zo niks. ik kan de hele nacht niet slapen in zo'n tent. en ben dan s'maandags zo brak als ik weet niet wat.

-
- Contacteer:
Kamperen is best gaaf. Doe ik ook elk jaar, en slapen is geen probleem. Moet alleen niet smorgens de zon met 30 graden op je tentje zitten schijnen.
ik heb niet eens een tent...
en nee, merijn, ik kom niet bij jou liggen

en nee, merijn, ik kom niet bij jou liggen