ik wel, er gaan de wildste verhalen rondLuco/Alpine-racer schreef:daarom snap ik ook niet dat ze perse met een gtt op het circuit willen rossen![]()
![]()
![]()

ik wel, er gaan de wildste verhalen rondLuco/Alpine-racer schreef:daarom snap ik ook niet dat ze perse met een gtt op het circuit willen rossen![]()
![]()
![]()
Ligt dat er ook niet meer aan dat je voorzichtiger bent omgesprongen met GTT's? Warm rijden, turbo na laten draaien etc.?Riël schreef: Dan doe je in mijn ogen wat fout. Heb meer problemen met die 16 klappers gehad dan ik ook met al de turbotjes bijelkaar heb gehad. Zal vast incidenteel zijn maargoed, alles kan stuk. Wellicht gaan er meer turboblokjes stuk aangezien er ook minder 5jes voorzien zijn van een andere motor
dat is het ja op het circuit gaan ze gewoon eerder stuk (gemiddeld dan he)PatrickG schreef:Ligt dat er ook niet meer aan dat je voorzichtiger bent omgesprongen met GTT's? Warm rijden, turbo na laten draaien etc.?Riël schreef: Dan doe je in mijn ogen wat fout. Heb meer problemen met die 16 klappers gehad dan ik ook met al de turbotjes bijelkaar heb gehad. Zal vast incidenteel zijn maargoed, alles kan stuk. Wellicht gaan er meer turboblokjes stuk aangezien er ook minder 5jes voorzien zijn van een andere motor
En je hebt er toch ook niet meer op het circuit gereden of wel?
Misschien dat ze bij veelvuldig op continue volle belasting toch wel sneller de geest geven...
nee joh heb al teveel troepFlorus schreef:Maak nie uit,zoek denk toch liever een rijdende,anders moet 'k weer een aanhanger regelen enzo.......
Onzin, hangt ie eronder. IN de bumper is prachtig plek daarvoor!paz-maniac schreef:mah da was bij je 19 T toch??, bij gtt is de ruimte / koeling weer zo een k*%$e punt, front mount ic neemt nogal wat rij wind uit de radiator
ja ze ontwikkelen het voor niksRiël schreef:Onzin, hangt ie eronder. IN de bumper is prachtig plek daarvoor!paz-maniac schreef:mah da was bij je 19 T toch??, bij gtt is de ruimte / koeling weer zo een k*%$e punt, front mount ic neemt nogal wat rij wind uit de radiator
Ask steven
Die forges ja hoeveel beter zijn die dan origineel? Alleen het materiaal is beter en ze ploppen niet. Maar het overdraagbaar oppervlak is nauwelijks groter zover ik kan zien.
Bovendien hou je het nadeel dat de lucht eerst omlaaaaaag en dan 180 moet draaien en weer omhoooooog
Schiet niet opmidden van de intercooler wordt zo niet gebruikt.
Is de "oude" rad van Steven. En idd, een standaart Forge, net voor Stevens neus weggekaaptpaz-maniac schreef:@ gerry. das wel mooie setup zo![]()
. welke radiator gebruik je daar voor koelsysteem. Ic is gewoon standaart model van forge zo te zien??
Riël schreef:Onzin, hangt ie eronder. IN de bumper is prachtig plek daarvoor!paz-maniac schreef:mah da was bij je 19 T toch??, bij gtt is de ruimte / koeling weer zo een k*%$e punt, front mount ic neemt nogal wat rij wind uit de radiator
Ask steven