Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Ray (Zonnebril) schreef:en dan weet ik het wel weer, straks heeft 1 van ons de 100, en dan doet die ene modder-eter onder ons even de post editten naar zijn naam.... dat is in het verleden al eens eerder gebeurd namelijk
Wat een slechte gedachten, dat zouden wij nooit doen.....
daar heb je het al.
jij bent een addertje onder het gras aan het verstoppen :lol
Ray (Zonnebril) schreef:neem je nog wat lekkers mee Janine??
Heb je aan mij weer niet genoeg??
MMMMM!!!!! Jaaahhniennhe..
Janine, stikker er al op? Knippers er al in?
Nee sorry Chris, nog niet aan toe gekomen... Maar zoals ik laatst al zei... die knippers doe ik waarschijnlijk pas als de boel goed gericht is... anders is het nog geen gezicht... Dan heb ik mooie witte scheve knippers....
AARRGHH, en je had er zoveel haast mee... Of wou je gewoon mijn stem horen?
En zeg nou niet: "Tuurlijk Chris".
Allereerst had Tijn alles besteld en dat was voordat we wisten dat er gericht moest worden. Stickers lukt misschien nog wel en nee ik weet nog niet waar.....
Ray (Zonnebril) schreef:en dan weet ik het wel weer, straks heeft 1 van ons de 100, en dan doet die ene modder-eter onder ons even de post editten naar zijn naam.... dat is in het verleden al eens eerder gebeurd namelijk
daar heb je het al.
Ray (Zonnebril) schreef:neem je nog wat lekkers mee Janine??
Heb je aan mij weer niet genoeg??
MMMMM!!!!! Jaaahhniennhe..
Janine, stikker er al op? Knippers er al in?
Nee sorry Chris, nog niet aan toe gekomen... Maar zoals ik laatst al zei... die knippers doe ik waarschijnlijk pas als de boel goed gericht is... anders is het nog geen gezicht... Dan heb ik mooie witte scheve knippers....
AARRGHH, en je had er zoveel haast mee... Of wou je gewoon mijn stem horen?
En zeg nou niet: "Tuurlijk Chris".
Allereerst had Tijn alles besteld en dat was voordat we wisten dat er gericht moest worden. Stickers lukt misschien nog wel en nee ik weet nog niet waar.....
Dus je wou niet mijn stem horen??
Ja eigenlijk wel, maar ik wilde het er niet zo dik bovenop leggen....
daar heb je het al.