ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I
-
Mmmmm denk me een goed getunde 5 dat je hem hoogstens in de 1 en misschien 2 bijhoudt, daarna echt niet meer...wegrijden is een sprookje, of je moet over echt veel pk's beschikken 

-

-
- Contacteer:
Hey, als die wesley voor mij bedoeld is danLex schreef:He, Wesley bij welke Renault dealer werk jij dan hier in de buurt.
AMG moet met een goede getunede GT goed te doen zijn.
Vanavond met de Beemer van met maatje Dennis het leven van een nieuwe Toyota Corolla zuur gemaakt.
Uiteraart op de rondweg IJsselstein, toen hij achter ons zat hebben we hem nog effe getrakteerd op een mooie drift.
heb je dat waarschijnlijk van me site af ofnie ??
Die site begon ik voor me neef (wesley) maar die
deed er nix mee dus ik heb m zelf maar gehouden.
My name is Tony

Werk bij Stam utrecht (leidseweg)
Grtzz Tony

-
Zojuist:
5 Gt Turbo vs. 5 GTX
ik moest helaas het veld ruimen voor deze onbekende kwalmende turbo, maar toen ik ze langsging (Jaaaaaaa!) wel een

5 Gt Turbo vs. 5 GTX
ik moest helaas het veld ruimen voor deze onbekende kwalmende turbo, maar toen ik ze langsging (Jaaaaaaa!) wel een

Hoeveel zit je niet in die ketel te rijden jong?
Vanavond, Scheveningen:
R5 GT Turbo VS Nissan 200SX 1.8-16V Turbo.
Nissan trok net ff wat eerder weg bij het groene stoplicht, maar liep niet uit. Duidelijk was te zien/horen dat de auto vol gas gaf. Maar ik kon goed bij hem blijven! In een bocht waar ik de 5 lekker doorheen kon smijten kon ik de Nissan voorbij, waarna hij me niet meer kon passeren.
Ik had niet verwacht dat ik de Nissan bij kon benen...
Hopenlijk kom ik de wagen nog eens tegen als ik alleen in de 5 zit, had me toch zo'n 100kg gescheelt, of niet Haas..
Het leuke is dat de man me bij het volgende stoplicht totaal niet aankeek, maar later op de boulevard wel constant aan het bumperen was bij me..
Nissan trok net ff wat eerder weg bij het groene stoplicht, maar liep niet uit. Duidelijk was te zien/horen dat de auto vol gas gaf. Maar ik kon goed bij hem blijven! In een bocht waar ik de 5 lekker doorheen kon smijten kon ik de Nissan voorbij, waarna hij me niet meer kon passeren.

Hopenlijk kom ik de wagen nog eens tegen als ik alleen in de 5 zit, had me toch zo'n 100kg gescheelt, of niet Haas..

Het leuke is dat de man me bij het volgende stoplicht totaal niet aankeek, maar later op de boulevard wel constant aan het bumperen was bij me..
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
Enkel ermee naar de trainingRiël schreef:Hoeveel zit je niet in die ketel te rijden jong?

Steven schreef:Wat isser nou precies aan die blauwe gedaan Chris? Tis iig niet standaard meer.
Druk opgeschroeft naar ... ?
Ik heb een concept laten ontwikkelen en toepassen door de heren van JL Tuning, De Haas Engineering en Speedline Racing.
Ik kan niet zeggen wat ze ermee gedaan hebben, maar ik ben er zeer tevreden over!

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Die de Haas Engineering is dat nou een beetje betrouwbaar figuur
Woensdag nacht effe wat mensen afgezet op schiphol, rijdt ik terug op de A2 haal ik in waardoor een aan gesnelde BWM moest remmen, Ik was klaar met in halen snijdt hij me af, de *ikel. Dus ik er achteraan. Maar ik denk dat dit niet snel zal vergeten.
Het gebeurd namelijk niet iedere dag dat je verotte BMW E30 316 er uit getopt wordt op 180km/u door een Ford Transit
.
Je had zijn gezicht moeten zien toen hij me de 2de keer inhaalde met 120km/u. Het was trouwens met een Transit TDCi 125pk.

Woensdag nacht effe wat mensen afgezet op schiphol, rijdt ik terug op de A2 haal ik in waardoor een aan gesnelde BWM moest remmen, Ik was klaar met in halen snijdt hij me af, de *ikel. Dus ik er achteraan. Maar ik denk dat dit niet snel zal vergeten.
Het gebeurd namelijk niet iedere dag dat je verotte BMW E30 316 er uit getopt wordt op 180km/u door een Ford Transit

Je had zijn gezicht moeten zien toen hij me de 2de keer inhaalde met 120km/u. Het was trouwens met een Transit TDCi 125pk.
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Chris schreef:
Ik heb een concept laten ontwikkelen en toepassen door de heren van JL Tuning, De Haas Engineering en Speedline Racing.
Ik kan niet zeggen wat ze ermee gedaan hebben, maar ik ben er zeer tevreden over!
Aha.............dus de mijne liep nog niet zo slecht
Vandaag bij wolvega een clio 1.4 RT (ph2 d8 ik, geen rtc) zoekgestuurd
op de ringweg ri. emmeloord, ik had al ff op zn bumper gezeten (volgens mij hoorde die gozer in een vw
) dus uit die rotonde daar vol gas, hij (uiteraard) wegtrekken, daarna bij die lange glooiende bocht hij in de remmen (!!) haha ik er aan de binnenkant voorbij. blik op zn gezicht toen ie links die 5 voorbij zag komen: goud waard...
tog trots op met een 1.1 en 195/45/15
op de ringweg ri. emmeloord, ik had al ff op zn bumper gezeten (volgens mij hoorde die gozer in een vw

tog trots op met een 1.1 en 195/45/15

::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
Criticism comes easier than craftsmanship
Men in Black ?Chris schreef:Steven schreef:Wat isser nou precies aan die blauwe gedaan Chris? Tis iig niet standaard meer.

Afslanken mensen, scheelt seconden!Chris schreef:Vanavond, Scheveningen:
Afslanken mensen, scheelt seconden!Chris schreef:Vanavond, Scheveningen:
Geheee...., goeie zaak Heemskerk....Chris schreef:Steven schreef:Wat isser nou precies aan die blauwe gedaan Chris? Tis iig niet standaard meer.

Zie je wel dat zo'n Power filter KNNN 57ii werkt.......

Een paar dagen geleden leuk een knalgele seat leon (normale) tdi zitten etteren op de A30, de arme bumperklevende jongen met zijn nieuwe leasebakje, die dacht mij wel even eruit te trekken.....ik wou nog net geen rondjes om hem heen rijden 
*zucht* op de een of andere manier denken mensen met een nieuwe auto altijd sneller te zijn dan mijn evil black lady

*zucht* op de een of andere manier denken mensen met een nieuwe auto altijd sneller te zijn dan mijn evil black lady

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Lijkt me beter dat je begint met uitlaatsysteem en open luchtfilter. Als je nog meer wilt moet je een gaan denken aan andere nokkenassen en een chip.mariootje schreef:mannen ik heb een vraagje. Ik heb een megane cabrio 1.6 16 v en ik zou d'r graag een turbo opzetten wie kan mij raad geven....
Reken op ongeveer 20pk's als je alles toepast. Als je echt meer wilt moet je 2.0 16v kopen.
Je kunt het beste even bellen met een van de adverteerders op de site. Die hebben allemaal kennis met renault en kunnen je prijzen geven.

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
ff in het juuste topic posten, try search engine.
hangt van je budget af...mariootje schreef:mannen ik heb een vraagje. Ik heb een megane cabrio 1.6 16 v en ik zou d'r graag een turbo opzetten wie kan mij raad geven....
Ghèhèhè heb weer es een leuk sprintje gedaan...
Renault 5 GTT ph.1 VS Nissan 100nx gti
Ik stop naast die nissan, gozer begint wa peuten gas te geven, wilde duidelijk racen dus. Stoplicht op groen en vlammen, eerste 5 meter lag ie voor... Toen gaf ik vol gas en ging naar z'n 2 en liep ik netjes uit...
Tog zijn die gti-tjes best rap, had ged8 dat et minder zou gaan
Renault 5 GTT ph.1 VS Nissan 100nx gti
Ik stop naast die nissan, gozer begint wa peuten gas te geven, wilde duidelijk racen dus. Stoplicht op groen en vlammen, eerste 5 meter lag ie voor... Toen gaf ik vol gas en ging naar z'n 2 en liep ik netjes uit...
Tog zijn die gti-tjes best rap, had ged8 dat et minder zou gaan

* Renault 5 GTTurbo ph.1 *
Zo na mijn eertste GTT test rit en gelijk de eerste keer dat ik in een GTT gereden heb heb ik ook wat te melden:
GTT versus Golf I GTI
Het was een mooi opgepompt bakje, ik kwam er na een kruising achter en gaf wat gas. Hij begon vervolgens de blazen dus ik er achter aan. Eerste stoplicht hij gassen ik als beschaafde renault rijder
rustig wachten op groen. Groen en hij....hij......ging niet heel veel kabaal maar ik plakte vast aan zijn bumper. Volgen stoplicht deed die het weer en begon te gassen en toen eindelijk......helemaal niks hij trapte als een gek en als een echte golf veel VROEMVROEM maar geen snelheid. Toen durfde die niet meer en ging rustig rijden
GTT versus Peuheot 206 GTI
Op weg na de snelweg kwam opeens met veel snelheid een peugeot achter ons. Dus ik terug schakelen en gas hij gas alleen ik was zo weg. Toen op rit van de snelweg hij vlak achter me.....beide gas binnen no time had ik een behoorlijke voorsprong....toen naast elkaar op de snelweg hij links ik rechts hij kijken.... ik kijken..... hij gas... ik gas en voor dat ik het wist reed die weer een eind achter me
GTT versus Golf I GTI
Het was een mooi opgepompt bakje, ik kwam er na een kruising achter en gaf wat gas. Hij begon vervolgens de blazen dus ik er achter aan. Eerste stoplicht hij gassen ik als beschaafde renault rijder

GTT versus Peuheot 206 GTI
Op weg na de snelweg kwam opeens met veel snelheid een peugeot achter ons. Dus ik terug schakelen en gas hij gas alleen ik was zo weg. Toen op rit van de snelweg hij vlak achter me.....beide gas binnen no time had ik een behoorlijke voorsprong....toen naast elkaar op de snelweg hij links ik rechts hij kijken.... ik kijken..... hij gas... ik gas en voor dat ik het wist reed die weer een eind achter me

Haha, dat ging niet met je Twingo hé
Welcome to the world

Welcome to the world