is dit dezelfde als de vorige?antoine schreef:Omdat het weer een nieuw jaar is :filmpje record poging 88 mb
GTT_doom.avi heet dat bestand ik heb hem op mijn pc maar zie geen kans om te uploadenKasteel schreef:weet iemand dat filmpje van die gt turbo met een best grote turbo, die snelweg op gaat enzo, waar je heel mooi turbo effect en dumper kan horen?
mijn dank zou groot zijn
Ik heb toen ook maar ff mijn raampje dichtgedraaid door het lawaaipaz-maniac schreef:stoer filmje van je clio joeri, die 16klapper maakt een enorme t@ring herrie
, toen we terug kwamen van eindejaars meeting, vol in 3 door de tunnel, khoorde men eigen auto niet meer
, alleen het brullen en knallen van een clio
zal ik op een renault meting cker niet afslaanSteven schreef:Heb je een videocam? Mag je wel een rondje met mij mee
Leuk fimpjeantoine schreef:Omdat het weer een nieuw jaar is :filmpje record poging 88 mb
Ik heb em ook nog, net nog es zitten kijken, maar de mijne komt toch wel aardig in de buurt, ik heb zelfs een iets hogere piekdrukKasteel schreef:zal ik op een renault meting cker niet afslaanSteven schreef:Heb je een videocam? Mag je wel een rondje met mij mee.
maar het zit eigenlijk zo, vriend van me is sinds tijdje weg van een r5 gtt, en ik had 'm dus verteld dat er op het forum nog wel een heel mooi filmpje stond, met turbo druk in beeld ed, waar je het mooi kon zien, maar die kon ik dus niet meer terug vidnen :$.
en aangezien ik graag nog een vriend binnen de renaultfamilie aantrek
@ abel, als msn transfer maybe: sbk__2001@hotmail.com (heb wel 25mb mailbox, maar denk niet dat dat past ofwel)
in lelystad is van de clio clubwillow schreef:hahaha is goed jongens...
is dat die meeting in lelystad?? wel een eind rijden
maarja met dat open uitlaat systeem is dat wel geinig, maar joeri zal ook wel een dik geluid hebben, maar k ben ook zeer tevreden met wat ze er bij mij onder hebben gebakken
slaap lekkur
Het klinkt toch echt als een soort mislukte grasmaaier hoor